Se încarcă
Telefon mobil Huawei P10, Dual Sim, 64GB, 4G, Prestige Gold
Se încarcă
Se încarcă
Descriere
Specificatii
Caracteristici generale
Tip telefon | Smartphone |
Sloturi SIM | Dual SIM |
Tip SIM | Nano SIM |
Sistem de operare | Android |
Conectivitate | Bluetooth Wi-Fi GPS |
Versiune Bluetooth | 4.0 |
Versiune sistem operare | Android 7 |
Model procesor | HiSilicon Kirin 960 ARM Cortex-A53 ARM Cortex-A73 |
Numar nuclee | 8 |
Frecventa procesor | 2.4 GHz 1.8 GHz |
Senzori | Giroscop Amprenta Senzor de lumina |
Continut pachet | Telefon Incarcator telefon |
Culoare | Auriu |
Dimensiuni | 70 x 7 x 146 mm |
Greutate | 145 g |
An aparitie | 2017 |
Tehnologie | 2G 4G 3G |
Protectie | Scratchproof |
RO-ALERT | Nu |
Afisare
Dimensiune ecran | 5.1 inch |
Tip display | IPS |
Rezolutie (pixeli) | 1080 x 1920 |
Functii display | 16 milioane de culori |
Memorie
Memorie interna | 64 GB |
Memorie RAM | 4 GB |
Conectivitate
Standard Wi-Fi | 802.11 a/b/g/n/ac |
Porturi | Jack 3.5 mm microUSB |
Foto video
Numar camere | 2 |
Rezolutie camera principala | 20 MP Wide |
Rezolutie camera frontala | 8 Mpx |
Rezolutie video | 4K |
Caracteristici foto/video | Auto focus Geotagging Detectia fetei Panorama HDR |
Blit | Da |
Alimentare
Tip baterie | Li-Po |
Capacitate baterie | 3200 mAh |
Brand: Huawei
eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului. In conformitate cu prevederile OUG 140/2021, produsele beneficiaza de garantie legala de conformitate de 24 de luni, cu exceptia continutului digital sau al serviciilor digitale, in cazul carora garantia legala de conformitate este de 60 de luni, potrivit OUG 141/2021. Prevederile anterior mentionate nu sunt aplicabile in cazul produselor alimentare.
Se încarcă
Se încarcă
Review-uri (85 de review-uri)
Foarte multumit
Adauga comentariu
Un telefon solid si rapid
Adauga comentariu
Un telefon robust, rezistent care poate fi tinut in buzunare.
Este foarte mic in comparatie cu ce televizoare au aparut acum, il pot tine in buzunar si nu risc sa ii fisurez ecranul
Nu este edge.
Este robust.
Iti faci treaba cu el: pozele ies bune si clare.
Il folosesc prin mirror link la masina in special pentru waze si pentru media gen spotify, nu mai e nevoie sa tin telefonul agatat de bordul masinii.
L-am luat special pentru specificatii pentru ca avean nevoie de un telefon cu un procesor relativ bun ca sa raspunda imediat la comenzi prin mirrorlink. Intr-adevar e ok, ii dau nota 8 din 10 pentru functia asta, se putea si mai bine.
GPS-ul functioneaza relativ ok cu waze.
De facebook, youtube si alte aplicatii media nu pot spune mare lucru pentru ca folosesc tableta pentru astfel de aplicatii, telefonul are ecranul prea mic pentru asa ceva, dar cum pe mine ma intereseaza ce poate face, nu ma interesaeza ecranul nu ma deranjeaza acest aspect.
Am cumparat acest telefon si pentru ca am citit in review-uri faptul ca spre deosebire de samsung acesta se misca destul de bine chiar si dupa o perioada de un an sau doi. E adevarat ca am avut un samsung s5 inaintea acestui telefon si dupa primul si al doilea an deja se misca greu in aplicatii, lucru care m-a deranjat avand in vedere ca l-am luat de nou in momentul cand a aparut si era foarte scump la vremea aceea.
Imi place ca are aplicatia de optimizare a telefonului asta fiind un lucru nou venind de pe mai multe telefosne samsung si o tableta samsung. Cand mi se mai blocheaza cate o aplicatie ii dau optimizare si e ca si cum ii da un restart la telefon. Incuide complect aplicatiile care dau errori la folosiere si care nu mai pornesc.
Mi se pare utila si buna aplicatia pentru teme de la huawei. Sunt foarte multe teme gratuite pe care le poti instala. La samsungurile pe care le am nu am vazut o astfel de aplicatie pt teme. Daca nu am de exemplu la telefonul sotiei care e samsung o aplicatie dedicata pentru teme am incercat pe mgazin play si de fiedare data am fost obligat sa instalez un launcher. Lucru pe care nu l-am facut.
Contra:
GPS-ul da rateuri pe modul pedestru la aplicatii gen google map sau move it sau cand intri pe harta aplicatiei lemon, s-ar putea sa ai surpriza sa te arata la 3 strazi distanta. Nu prea vede satelitii galileo cu toate ca pe gsmarena e specificat acest lucru.
Mai da rateuri si la recunoasterea faciala si la senzorul de amprenta, dar pe mine nu ma deranjeaza, doar incerc sa gasesc argumente contra.
Bateria mi se duce cam la 50%. Pana acum l-am incarcat in fiecare zi ca sa nu risc sa raman cu bateria goala.
Adauga comentariu
Foarte multumit
Adauga comentariu
Foarte multumit
Adauga comentariu
Nemultumit
Telefonul mai avea un an de garanție.
Prin decembrie 2018 am început să am probleme cu displayul de la telefonului HUAWEI P10. Acesta începuse să nu mai răspundă corect la comenzi, în vreo două situaţii începuse să îmi intre în aplicaţii aleatoriu. Atunci mi-am dat seama că are o problemă. Am căutat pe net service-ul de la HUAWEI din Bucureşti şi l-am găsit pe cel de pe Nicolae Bălcescu, singurul service HUAWEI din Bucureşti, de altfel.
Am fost la service, mi-au preluat telefonul, l-au ţinut vreo 35 de minute în service si l-au adus spunându-mi că avea, într-adevăr niște probleme, dar ca acestea s-au rezolvat.
Imediat după revelion, telefonul a manifestat din nou probleme, tot la display dar de data aceasta apăreau nişte linii orizontale pe display când glisam pe display, şi se observau, cel mai bine, pe un fundal colorat. Pe data de 14 ianuarie 2019 am fost din nou la service. Umil şi de bună credinţă, le-am explicat celor de la recepţie ce s-a întâmplat cu telefonul meu, iar aceştia l-au preluat din nou, în service. De data aceasta am stat un pic mai mult, undeva pe la 45 de minute. Iar de data acesta mi-a fost schimbat displayul, din nou.
Având încredere în serviciile HUAWEI, când mi-a fost înmânat telefonul, am mulţumit pentru servicii oferite şi am plecat spre casă. Eram deja în troleibuz când am observat că telefonul are aceleași probleme. Tocmai ce fusesem la service şi tocmai ce îmi schimbaseră displayul, iar eu aveam aceeaşi problemă. Nimic nu se schimbase.
Nu am putu să mă întorc la service-ul HUAWEI pentru că am fost plecat din București.
Au trecut câteva zile şi am sperat că această problemă o să dispară. Dimpotrivă, se agravase. Liniile deveneau, aleatoriu, mai pronunţate la diferențele de temperatură, şi rămânea o urmă cenuşie când glisam pe display; semne clare ca ceva nu funcţionează sau că HUAWEI au componente de categoria a doua pentru produsele lor high-end. Vorbim, deci, despre un service autorizat HUAWEI care, se presupune că, ar trebui să fie deschis și comunicativ cu privire la probleme clienților.
De data aceasta le-am zis celor de la service să păstreze telefonul, cât sunt eu la muncă şi seara, când o să mă întorc, să facă tot posibilul ca telefonul să fie reparat; asta se întâmpla pe la 10 dimineaţa. Am vorbit şi cu lead tehnicianul lor, am demonstrat problema pe care telefonul o avea la diferențele de temperatură, iar el a părut ca a înţeles.
Zis şi făcut.
Am lăsat telefonul şi m-am întors seară după el. Ei au spus că au schimbat displayul, bacteria, procesorul... Ce să mai, în viziunea lor, era ca nou. Mi-am adus aminte de episodul din troleu şi am verificat telefonul înainte să plec, părea că merge bine.
Plec de la HUAWEI, iau același troleu ca şi data trecută şi ajung acasă. Cât eram în troleu, nu am vrut să consum din datele mobile pentru a descărca aplicaţiile pentru telefon, aşa ca am decis să aşteptat să ajung acasă ca să pot face asta. Când am ajuns acasă şi am început iar să glisez prin telefon, am întâmpinat aceeaşi problemă. M-am simţit înşelat de un brand de primă mână. Pe banii mei!
Am decis să mă mai duc încă o dată la HUAWEI şi să le zic să îl verifice şi să vadă dacă totul este în regulă cu device-ul, pentru că întâmpinam aceleași probleme.
Astăzi, 27 februarie 2019, a decis să mă duc din nou, a 4 oară in mai putin de trei luni, la HUAWEI ca să îmi REPARE telefonul.
Domnişoara de la service m-a întrebat ce problemă mai am şi de data aceasta... Deci, sunt “client fidel”... şi i-am spus ca are aceleaşi simptome + aceeaşi problemă pe care a avut-o prima dată când am adus telefonul la service, iar autonomia bateriei a scăzut şi aceea destul de mult; toate acestea cu displayul, bateria şi procesorul schimbate de HUAWEI, de tehnicienii HUAWEI, nu la vreun stand din mall sau la vreun magazin de la nu ştiu ce gură de metrou. Domnişoara a vorbit cu unul dintre tehnicieni și mi-a zis că trebuie ţinut în service pentru verificare/testare, ca să observe și ei problema.
Am întrebat-o:
- Dar, cât durează?
- Nu ştiu, îmi zice dânsa.
- Dar nu puteţi estima?
- Câteva zile.
- Ok, înţeleg asta, dar eu am aceeaşi problemă cu el şi este a 4-a oară când vin la dvs. Meseria mea presupune ca acest telefon sa funcționeze.
*domnişoara ridică din umeri*
- Ok, atunci când pot să vin să îl iau?
- Vă dăm noi un mesaj.
- Păi... Eu nu am telefon de back-up. Eu nu am nimic dacă nu am telefonul ăsta. Ce mă fac?
*domnişoara ridică din umeri, din nou*
- Vă dau mailul meu, ceva? Nu ştiu...
- Mda.
I-am dat mailul dânsei şi am plecat de acolo nervos şi frustrat... Frustrat că sunt fraierit de o companie ca HUAWEI. Frustrarea mea a continuat până când am ajuns la muncă.
Am ajuns nervos la muncă şi am fost hotărât să trimit un mail la managementul HUAWEI, dar nu am putut să mă loghez pe email de pe un alt device, dacă nu aveam cum să primesc un SMS de confirmare pe telefon, pentru că nu mai aveam telefon. Am reuşit să fac rost de un device sa să pot contacta serviciul HUAWEI de LiveChat si am făcut asta iar suportul m-a asigurat ca v-a accelera procesul de reparație. Le-am spus că așa ceva e inadmisibil și că voi lua măsuri chiar dacă pană acum n-am făcut-o. Am menţionat că vreau să fie gata azi și că mă voi duce seara, după serviciu, la service.
Şi fix asta am făcut; seara, la 18:33 eram în service-ul HUAWEI şi le cer telefonul. Eu am nevoie de telefon, munca mea de freelancing o fac prin telefon, e esenţial, mai mult, Uber, serviciul meu de homebaking, tot depinde de device-ul respectiv. I-am dat domnului de la recepţie fişa pe care am primit-o de dimineaţă, iar acesta s-a dus să vorbească cu lead tehnicianul, nu înainte să îi menţionez că eu lucrez pe telefon, că dacă nu pot lucra pe telefon, dânşii îmi îngrădesc dreptul meu la muncă, drept garantat de Constituţie. Mi-a zis că o să vorbească cu lead tehnicianul pentru că el nu poate să ia nicio decizie. Înţeleg asta, dar decizia e simplă:
A venit lead tehnicianul şi m-a întrebat ce s-a întâmplat (destul de glumeţ, ce să zic). Am trecut cu dânsul prin fiecare episod HUAWEI, iar acesta mi-a menţionat ca telefonul este ca nou (graţie ultime "reparaţii"), are numai component noi şi trebuie verificat încă câteva zile, ca să verifice şi ei problema.
- Trebuie să stea câteva zile să vedem ce are, îmi zice dânsul.
- Mulţumesc pentru servicii! O seară bună!
Am plecat din magazine, fără să fiu ajutat, fără ca cineva de acolo să empatizeze cu situaţia mea şi fără să mi se dea fişa de predare a device-ul în service, fișă pe care am primit-o de dimineață și pe care am prezentat-o seara pentru autentificare, fără a-mi fi restituită ulterior.
Ca o concluzie, eu neavând telefon şi fiind incapabil să îmi prestez munca, HUAWEI îmi îngrădeşte dreptul Constituţional la muncă. Neprimind fişa înapoi după interacţiunea de după amiază, HUAWEI îmi confiscă telefonul, fără a îmi da o dovadă scrisă că device-ul meu se află, provizoriu, sub tutela lor!
#huawei #huaweimobileRO #huaweitechnologies #huaweimobileservices #huaweieurope #huaweiuderminesmyrighttowork #huaweicustomerservice #huaweibucharest #huaweibucuresti #huaweiconfiscatedmyphone
Adauga comentariu
Excelent
Adauga comentariu
Foarte mulțumită
Cumpărați huawei cu încredere.
Adauga comentariu
Se încarcă
Se încarcă
Intrebarile si raspunsurile clientilor (10 intrebari)
DA, in totalitate, si 3G si 4G Editează
Eu zi ca e mai ok p10, dar au dimensiuni diferite. Pana la urma tine de gusturi Editează
Da, vine insotit de smartwatchul huawei fit. Doream si eu sa il achizitionez in data de de 29.03.2017, pentru ca oferea un cupon cadou in valoare de 10%. Am sunat la relatii clienti, si am discutat cu o domnisoara care era total lipsita de interes, si totodata lipsita de informatii legate de oferta aceasta! RUSINE! Editează
Nu contest problema dumneavoastra cu domnisoara de la callcenter, insa, eu interactionez foarte des cu cei de la callcenter si nu am intalnit un astfel de comportament. Poate avea o problema de moment, suntem oameni pana la urma. Editează
Cine sunt "SMART WORLD SOLUTIONS"?
I-am cautat pe net si.... Un singur angajat....?
Ce inceredere putem avea in aceasta firma ca si importator?
Cine asigura garantia pentru produsele livrate de ei?
Pun aceste intrebari pentru ca am avut ceva experiente neplacute cu alte firme.
Multumesc. Editează
Important este ca atunci cand cumparati un produs sa verificati sa fie vandut de Emag in cazul in care nu stiti nimic de firmele respective care vand prin intermediul EMAG. Altfel, daca a fost importat de catre acea firma, dar, a fost vandut de Emag, garantia o asigura Emag, cei de la care ati cumparat. Editează
Buna ziua. Imi puteti spune daca:
1. Telfoanele din stoc au stratul oleofobic care lipseste la primele batch-uri
2. Telefoanele din stoc sunt varianta cu memorie ufs 2.1 Editează
Din ce am citit, nu ai cum sa afli ce tip de memorie din cele 3 ai decat instaland androbench... Cu alte cuvinte daca cumperi, o faci la risc sa zic asa:))) Editează
Salut. Diferente sunt. Insa, cel mai bine ar fi, intotdeauna, ca sa se simta ca faci trecerea la ceva mai bun, sa sari o generatie. Adica, daca ai p9 treci la p11 cand apare si daca se va numi p11. Editează
Bordeianu Alexandru 16 Apr 2019 Editează
Esti crazy