Router wireless TP-LINK Archer C5 V4.0 AC1200 Wireless Dual Band, Gigabit, USB port
Se încarcă
Se încarcă
Descriere
Specificatii
Caracteristici generale
Tip produs | Router |
Porturi LAN | 4 x 10/100/1000 Mbps LAN |
Porturi WAN | 1 x 10/100/1000 Mbps |
Rata de transfer Ethernet (Mbps) | 1000 MB/s |
Antena | 4 |
Frecventa | 5 GHz |
Rata de transfer WI-FI (Mbps) | 867 MB/s |
Port USB | Da |
3G/4G | Da |
Alimentare | 12VDC/1.0A |
Dimensiuni (mm) | 230 x 144 x 37 |
Altele | Control Parental Buton WPS/Reset Buton Alimentare Pornit/Oprit |
Standard Wi-Fi | 802.11ac |
Securitate | WPA, WPA2 WEP WPA-PSK / WPA2-PSK TKIP/AES 64/128-bit |
Brand: TP-LINK
eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului. In conformitate cu prevederile OUG 140/2021, produsele beneficiaza de garantie legala de conformitate de 24 de luni, cu exceptia continutului digital sau al serviciilor digitale, in cazul carora garantia legala de conformitate este de 60 de luni, potrivit OUG 141/2021. Prevederile anterior mentionate nu sunt aplicabile in cazul produselor alimentare.
Se încarcă
Se încarcă
Review-uri (213 review-uri)
Adauga comentariu
Draga client, iti multumim pentru achizitionarea produselor TP-Link. Este posibil ca problemele intampinate sa fie cauzate de interferentele locale sau de configuratia terminalelor Wi-Fi (chipset, versiune driver, etc). Recomandarea noastra este sa te asiguri ca dispozitivele din retea sunt actualizate si sa amplasezi routerul intr-o zona centrala, pe un birou (nu pe podea sau in spatele unor obiecte masive). Pentru performante imbunatatite, recomandarea noastra este sa verifici ca router-ul Archer C5 dispune de cea mai recenta versiune firmware. Upgrade-ul de firmware poate fi efectuat accesand interfata web a router-ului si apoi navigand la Advanced > System Tools > Firmware Upgrade. Pentru mai multe informatii si ajutor in configurarea echipamentelor TP-Link, ai posibilitatea sa ne contactezi la numarul de telefon 031.101.12.90 (tarif normal), de Luni pana Vineri in intervalul orar 10:00 – 19:30 sau pe adresa de e-mail support. Ro@tp-link. Com.
Slab
Adauga comentariu
Draga Loredana, iti multumim pentru achizitionarea produselor TP-Link. Este posibil ca problemele intampinate sa fie cauzate de interferentele locale sau de configuratia terminalelor Wi-Fi (chipset, versiune driver, etc). Recomandarea noastra este sa te asiguri ca dispozitivele din retea sunt actualizate si sa amplasezi routerul intr-o zona centrala, pe un birou (nu pe podea sau in spatele unor obiecte masive). Pentru performante imbunatatite, recomandarea noastra este sa verifici ca router-ul Archer C5 dispune de cea mai recenta versiune firmware. Upgrade-ul de firmware poate fi efectuat accesand interfata web a router-ului si apoi navigand la Advanced > System Tools > Firmware Upgrade. Pentru mai multe informatii si ajutor in configurarea echipamentelor TP-Link, ai posibilitatea sa ne contactezi la numarul de telefon 031.101.12.90 (tarif normal), de Luni pana Vineri in intervalul orar 10:00 – 19:30 sau pe adresa de e-mail support. Ro@tp-link. Com.
S-a defectata destul de repede, si acum stau de 10 zile cu hotspot de pe telefon.
....
Intre timp mi-au fost returnati banii
Adauga comentariu
Draga Cristian, ne pare rau sa aflam despre inconvenientele intampinate cu produsul tau. Din cele precizate de tine, este posibil ca alimentatorul produsului sa se fi defectat in urma unui soc de energie electrica. Recomandarea noastra este sa utilizezi un stabilizator de tensiune electrica pentru a elimina eventualele variatii ale curentului electric. De asemenea, nu trebuie sa iti faci griji, deoarece garantia standard a produselor noastra este de 36 luni, pentru a te bucura de produsul tau pentru o perioada cat mai indelungata de timp. Daca te putem ajuta cu informatii aditionale, ai posibilitatea sa ne contactezi la numarul de telefon 031.101.12.90 (tarif normal), de Luni pana Vineri in intervalul orar 10:00 – 19:30 sau pe adresa de e-mail support. Ro@tp-link. Com
Viteza buna dar pica foarte des
Un router bun, dar pe 5G se deconecteaza foarte des.
Cam de 3-4 ori pe zi trebuie sa deconectez si sa reconectez un dispozitiv pentru ca reteaua wireless intre intr-un soi de stand by sau ceva si nu mai merge netul.
Dupa ce primeste un semnal ca totusi e nevoie de el, reia furnizarea la viteze foarte bune.
Viteza pbtinuta pe retea Digi 1000mb este in medie de 4-500mb/dispozitiv pe wireless si 7-800mb pe wired. Deci daca nu ar pica atat de des, cred ca ar fi foarte bun.
Adauga comentariu
Draga Mihai, iti multumim pentru achizitionarea produselor TP-Link. Este posibil ca problemele intampinate sa fie cauzate de interferentele locale sau de configuratia terminalelor Wi-Fi (chipset, versiune driver, etc). Recomandarea noastra este sa te asiguri ca dispozitivele din retea sunt actualizate si sa amplasezi routerul intr-o zona centrala, pe un birou (nu pe podea sau in spatele unor obiecte masive). Pentru performante imbunatatite, recomandarea noastra este sa verifici ca router-ul Archer C5 dispune de cea mai recenta versiune firmware. Upgrade-ul de firmware poate fi efectuat accesand interfata web a router-ului si apoi navigand la Advanced > System Tools > Firmware Upgrade. Pentru mai multe informatii si ajutor in configurarea echipamentelor TP-Link, ai posibilitatea sa ne contactezi la numarul de telefon 031.101.12.90 (tarif normal), de Luni pana Vineri in intervalul orar 10:00 – 19:30 sau pe adresa de e-mail support. Ro@tp-link. Com.
Dragă Tp-Link, aceiasi problema o întâmpin și eu, se deconectează foarte des pe 5Ghz și dupa cateva ore de la reboot, viteza pe wifi 5Ghz nu sare de 100mbps, nu sunt singurul care se plange, deci routerele acestea au o problema, buba este ca cei de la Tp-Link vin cu tot felul de "soluții" mai puțin cea de a fi schimbat cu un C6 de exemplu care e la un preț asemanator, nu credeți că prea mulți dintre noi avem aceleași probleme cu C5-ul? In service la garantie daca il trimite îi face un reset si asta e, într-o oră de testare nu face figuri, e nevoie de cateva zile. Sper sa vă sesizați si să ne schimbați dispozitivele. Mulțumesc
Asa si-asa
Adauga comentariu
Draga Oana, iti multumim pentru achizitionarea produselor TP-Link. Este posibil ca problemele intampinate sa fie cauzate de interferentele locale sau de configuratia terminalelor Wi-Fi (chipset, versiune driver, etc). Recomandarea noastra este sa te asiguri ca dispozitivele din retea sunt actualizate si sa amplasezi routerul intr-o zona centrala, pe un birou (nu pe podea sau in spatele unor obiecte masive). Pentru performante imbunatatite, recomandarea noastra este sa verifici ca router-ul Archer C5 dispune de cea mai recenta versiune firmware. Upgrade-ul de firmware poate fi efectuat accesand interfata web a router-ului si apoi navigand la Advanced > System Tools > Firmware Upgrade. Pentru mai multe informatii si ajutor in configurarea echipamentelor TP-Link, ai posibilitatea sa ne contactezi la numarul de telefon 031.101.12.90 (tarif normal), de Luni pana Vineri in intervalul orar 10:00 – 19:30 sau pe adresa de e-mail support. Ro@tp-link. Com.
Nu recomand
Nu il recomand
Adauga comentariu
Draga Iulia, ne pare rau sa aflam despre inconvenientele intampinate cu produsul tau. In cazul problemelor intampinate cu acoperirea sau viteza wireless, acestea pot fi datorate unor obstacole sau interferente, respectiv distanta dintre router si dispozitivele tale Wi-Fi. Recomandarea noastra este sa amplasezi routerul intr-o zona mai inalta, de exemplu pe un birou (nu pe podea sau in spatele unor obiecte masive). Ideala ar fi zona centrala a spatiului tau. Foarte important este sa optimizezi retelele wireless. Mai multe recomandari si informatii despre optimizarea retelelor wireless poti vizualiza in ghidurile urmatoare: tp-link. Com/ro/support/faq/468/; tp-link. Com/ro/support/faq/469/; tp-link. Com/ro/support/faq/455/. Pentru suport tehnic aditional ai posibilitatea sa ne contactezi la numarul de telefon 031.101.12.90 (tarif normal), de Luni pana Vineri in intervalul orar 10:00 – 19:30 sau pe adresa de e-mail support. Ro@tp-link. Com.
Se încarcă
Se încarcă
Intrebarile si raspunsurile clientilor (21 de intrebari)
Daca am de la RDS abonament fiberlink 300mb, si acest router are iesire WAN gigabit, inseamna ca pot folosi toti cei 300mb? Editează
Buna ziua, WAN e intrarea, acolo se baga cablul de la RDS,
si da, viteza o sa fie de 300MB, chiar daca router-ul stie o viteza mai mare, poate pe viitor o sa va faceti un abonament mai mare sa beneficiati de performanta maxima a routerului respectiv.
Editează
Conectat la modemul RDS ( la fel ca si un TPLINK mai vechi) nu functioneaza. Ledul ce indica conexiunea la internet ramane aprins in portocaliu. Ambele conectate la modem prin intermediul unui router Dlink, functioneaza dar nu vreau sa folosesc decat unul direct la modem. Care ar fi explicatia? Editează
In cazul meu reteaua de LAN am setat-o pe 10.0.0.24, cu gateway pe 10.0.0.1. Facea coliziune cu modemul de la Digi care era gateway de 10.0.0.1. Nu am reusit nicium sa il fac sa se conecteze pana cand am pun 192.168.0.0/24 pe LAN. Editează
Am internet 1000 fiberlink de la rds, acest router setat din pc pe 1 gb viteza, placa retea cu viteza maxima 1000. De ce imi descarca pe speedtest cu 95-98 mb/s?? Pe aici care cum comenteaza au net de 300, descarca cu 280... De 500, descarca cu 400-450.. Are vreo problema routeru? Editează
Folosesti cablul original de la router sau ai alt cablu de conectare Router-PC??? Daca ai alt cablu si nu e cel putin de categoria CAT 5e nu iti duce numa 100 MB\s. Editează
Daca cablul furnizorului iti ofera ofera 1Gb, routerul tau are tot 1Gb, PC-ul la fel cu performante rdicate, HDD și/sau SSD suporta scrierea (WRITE) mai mare de150-250 mb/s atunci viteza de copiere fisiere mai mari de 100Mb de pe net este de 95mb/s, adica un fisier de 1 GB se copiaza/download-eaza in PC in cca 11-15 sec.
Un pic mai simplu, daca ai viteze LAN de 1GB atunci poti copia, in respectiva retea, fisiere mari, cu 95-98MB/s. Adica la 1GB/s viteza LAN ai cca 100MB/s scriere pe unitate PC.
Editează
Pe lan are optiunea de bridge mode. Editează
Am cumparat acest ruter si am bagat cablu ethernet la ruter si imi arata culoare orange ca portul de Internet al routerului este conectat, dar serviciul de internet nu este disponibil.
mentionez ca cablu merge la laptop dar si la vechiul router tot TP-LINK si folosesc wifi cu el... CREDETI CA RUTERUL E DEFECT?? Editează
Ai bagat cablul dar...... Cu datele de autentificare ce ai facut? Editează
Nu am avut router dual band niciodata deci sunt putin nedumerit in privinta lor. Pot seta routerul sa am doar o banda? Daca nu vreau sa o folosesc doar pe cea de 2.4ghz pot decupla aia de 5ghz sau vice versa? Mersi! Editează
Se poate, dar e mai ok sa folosesti ambele! Poti face acest lucru folosind accelasi nume ( SSID ) la ambele benzi/retele! Editează
Multumesc de raspuns Alin, am cumparat routerul a doua zi dupa ce am pus imtrebarea. Deocamdata am setat fiecare SSID cu alt nume, am doar un TV ce suporta wifi in 5ghz, daca in viitor voi avea mai multe device poate am sa numesc ambele SSID-uri la fel dar inca nu sunt precis daca toate device-urile sunt capabile sa-si aleaga cea mai buna bandă sau nu. Editează
TP-Link Romania Cont oficial 10 Noi 2020 Editează
Draga Florin, iti multumim pentru achizitionarea produselor TP-Link. Este posibil ca problemele intampinate sa fie cauzate de interferentele locale sau de configuratia terminalelor Wi-Fi (chipset, versiune driver, etc). Recomandarea noastra este sa te asiguri ca dispozitivele din retea sunt actualizate si sa amplasezi routerul intr-o zona centrala, pe un birou (nu pe podea sau in spatele unor obiecte masive). Pentru performante imbunatatite, recomandarea noastra este sa verifici ca router-ul Archer C5 dispune de cea mai recenta versiune firmware. Upgrade-ul de firmware poate fi efectuat accesand interfata web a router-ului si apoi navigand la Advanced > System Tools > Firmware Upgrade. Pentru mai multe informatii si ajutor in configurarea echipamentelor TP-Link, ai posibilitatea sa ne contactezi la numarul de telefon 031.101.12.90 (tarif normal), de Luni pana Vineri in intervalul orar 10:00 – 19:30 sau pe adresa de e-mail support. Ro@tp-link. Com.