Trebuie sa fii autentificat pentru a adauga produse

Intra in cont
Produsul a fost adaugat in cos
vezi detalii cos
Laptop, Tablete & Telefoane
PC, Periferice & Software
TV, Audio-Video & Foto
Electrocasnice & Climatizare
Gaming, Carti & Birotica
Bacanie
Fashion
Ingrijire personala & Cosmetice
Casa, Gradina & Bricolaj
Sport & Activitati in aer liber
Auto, Moto & RCA
Jucarii, Copii & Bebe
Supermarket
 
Suport 24/7
Contact service
Contact asigurari
Formulare de suport
Showroom-uri

Retur gratuit in 30 de zile

eMAG  ›  Info Center  ›  Servicii  ›  Retur gratuit in 30 de zile

Dacă un produs achiziționat de la eMAG nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 30 de zile* calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Trebuie doar să completezi formularul de retur până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării și să alegi returnarea produsului într-un easybox sau într-un showroom eMAG, sau returul prin curier.

*valabil pentru produsele eligibile, vândute de eMAG

Serviciul eMAG Retur gratuit in 30 de zile nu afectează dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comerț la distanță, ci vine în completarea lui, în beneficiul clienților eMAG.

Condiții generale pentru returul produselor vândute de eMAG:

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personalsi sa poată fi adus la versiunea inițială de software
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Categorii de produse cu condiții speciale de retur

  • Fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte și altele)
    trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, nepurtate, fara pete sau rupturi
  • Folii pentru telefoane, tablete sau eBook readere
    pot fi returnate doar dacă sunt sigilate (nu au fost desfăcute, nu au fost folosite)
  • Produse de îngrijire personală (inclusiv Cosmetice sau Maternitate)
    din motive de protecție a sănătății clienților, aceste produse nu pot fi returnate decât dacă nu au fost utilizate, desigilate sau testate
  • Consumabile sanitare (măști de protecție, mănuși, dezinfectant, etc.)
    pot fi returnate doar dacă sunt sigilate
  • Asigurări auto și roviniete
    nu pot fi returnate. Excepție fac polițele de asigurare ale căror date nu corespund cu cele introduse la înregistrarea comenzii
  • Electrocasnice mici
    în cazul în care au fost desigilate și testate de către client, trebuie returnate curățate și igienizate, pentru ca returul să fie acceptat
  • Becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii, acumulatori și încărcătoare
    pot fi returnate doar dacă sunt sigilate
  • Muzică și filme, Birotică și papetărie, Licențe software, Jocuri PC și jocuri pentru console
    pot fi returnate doar dacă sunt sigilate
  • Produse din eMAG Supermarket
    Pot fi returnate conform condițiilor de aici
  • Produsele resigilate
    indiferent de categoria din care fac parte, se pot returna conform condițiilor specifice categoriei respective
  • Cardurile cadou
    nu pot fi returnate

Modalități de retur

În cazul în care un produs se returnează direct la unul din showroom-urile eMAG și se optează pentru banii înapoi, restutuirea se va face în funcție de modalitatea prin care a fost efectuată plata inițial. Mai multe informații în pagina Termeni și Condiții, art. 6.7

  • Nu se acceptă la retur in showroom produsele de mari dimensiuni, care necesita conditii speciale de manevrare si depozitare, cum ar fi electrocasnice mari, incorporabilele, piesele de mobilier, saltele, decoratiuni, covoare, boilere, sisteme sanitare, produse pentru iluminat, produse din categoria Auto (anvelopele, jantele, electrică auto, întreținere și cosmetică auto), materialele de constructii etc.
  • Nu se pot returna in showroom nici mancarea pentru bebeluși/copii, medicamentele OTC, dispozitivele medicale sau plantele

Poti returna la easybox doar produsele eligibile (în funcție de dimensiuni dar și de tipul produsului). Cum verifici daca produsul tau este eligibil? Selectezi din formularul de retur produsul pe care doresti sa il returnezi. Daca optiunea de retur la easybox nu este afisata, inseamna ca produsul tau nu este eligibil pentru aceasta modalitate de retur.

Cum returnezi produsul la easybox?

  1. Asigura-te ca produsul pe care il returnezi este ambalat intr-un colet care respecta dimensiunile sertarelor, iar greutatea produsului, incluzand ambalajul, nu depaseste 20kg.

        Dimensiunile sertarelor easybox sunt:

         mare =  47 * 44.5 * 39 cm 

         mediu = 47 * 44.5 * 20 cm

         mic =  47 * 44.5 * 10 cm 

  2. Imediat ce ai completat formularul de retur, vei primi prin email si SMS un cod QR pe care il vei utiliza pentru a deschide un sertar. Acesta se scaneaza la easybox, in dreptul ecranului dedicat.
  3. Dupa scanarea codului, ti se va deschide un sertar potrivit pentru produsul tau. Daca produsul nu incape in sertarul deschis automat, poti opta pentru o alta dimensiune de sertar, fara a depasi 47 * 44.5 * 10 cm. 
  4. Dupa ce ai introdus produsul in sertarul potrivit, asigura-te ca finalizezi pe ecran procesul de retur. In cazul în care, din diverse motive, ai abandonat procesul de retur, nu iti face griji. Poti scana din nou codul QR pentru a parcurge pasii de mai sus inca o data.
  5. Dupa finalizarea returului, vei fi notificat prin email cand produsul ajunge in depozitul eMAG.

În formular ai posibilitatea sa alegi ca returul sa fie preluat de catre curier sau sa il predai chiar tu intr-unul din Oficiile Postale partenere.

    • Apoi, selectezi una dintre opțiunile de returnare a banilor: ramburs sau voucher pentru o nouă comandă.
    • Dupa inregistrarea cererii, daca ai selectat predarea prin curier, vom trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.
    • In cazul in care ai selectat predarea personala intr-un Oficiu Postal partener eMAG:
    •  
    1. Dupa inregistrarea cererii de retur prin Oficiile Postale, iti vom trimite prin e-mail detaliile cu urmatorii pasi si numarul AWB.
    1. Apoi, ai la dispozitie 7 zile lucratoare sa ajungi in Oficiul Postal selectat si sa predai produsul ambalat corespunzator.
    1. Predarea coletului se face la ghiseul dedicat eMAG & Fashion Days doar pe baza AWB-ului primit prin e-mail, pe care trebuie sa-l comunici reprezentantului postal.
    1. Dupa ce predai coletul la Oficiul Postal, te vom tine la curent prin e-mail cu privire la statusul returului tau. De asemenea, te anuntam de indata ce returul tau ajunge in depozit.
  • Conditii de predare in Oficiile Postale disponibile:

 

– Coletul trebuie sigilat pentru a putea fi preluat de partenerii nostri de la Posta Romana: iti recomandam o cutie solida sau un plic, ambele cu protectie la interior.

–  Trebuie completat un formular de retur pentru fiecare dintre produsele pe care doresti sa le returnezi. Acestea vor fi ambalate separat, fiecare avand AWB propriu.

– Greutatea maxima a unui colet este de 7 kilograme

– Dimensiunea unui colet trebuie sa aiba suma laturilor de maximum 3 metri

Bine de știut

Dacă alegi returnarea prin voucher pentru o noua comanda:

  • Voucherul este transmisibil și se cumulează cu alte tipuri de vouchere și carduri cadou;
  • Perioada de valabilitate este de 24 de luni;
  • Voucherul se aplică pe produsele din oferta eMAG, mai puțin Asigurări;
  • Seria voucherului este valabilă pentru o singură comandă

Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:

  • Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online;
  • Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice;

Ai returnat o comandă pe care ai achitat-o integral cu voucher, fără plata unei diferențe de bani?
Reactivăm voucherul și îl poți aplica. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.

Ai achitat parțial cu voucher?
Reactivăm voucherul și restituim diferența. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.

Limitarea dreptului la retur gratuit in 30 de zile

Compania Dante International isi rezerva dreptul de a limita serviciul “Retur gratuit in 30 de zile” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Conditii generale pentru returul produselor vândute de partenerii eMAG Marketplace

Pentru a vedea ce condiții trebuie să îndeplinească produsul pe care vrei să îl returnezi și care sunt pașii de urmat, citește politica de retur a partenerului eMAG Marketplace de la care ai cumpărat produsul. Intră în pagina produsului, dă click pe numele partenerului eMAG Marketplace și vei fi direcționat în pagina dedicată, unde vei găsi toate informațiile necesare.

Produsele cumparate de la partenerii eMAG Marketplace nu se pot returna in showroom-urile eMAG și nici in oficiile postale, ci doar urmand pasii de mai jos:

  1. Completează formularul de retur, asigurându-te că produsul respectă conditiile de retur de mai sus.
  2. În formular, alege una dintre opțiunile de retur: schimb cu același model (schimb de mărime sau culoare), schimb cu un produs diferit vândut de același partener eMAG Marketplace sau rambursarea sumei plătite la cumpărare.
  3. După aprobarea cererii, partenerul eMAG Marketplace va trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi.

În cazul în care politica de retur a seller-ului implică un cost de transport pentru retur, acesta se regaseste in pagina dedicată seller-ului.

Banii înapoi în 30 de minute

Acum poți primi în maximum 30 de minute de la soluționarea returului banii pentru produsele returnate. Salvează-ți cardul în contul eMAG și beneficiază de serviciul Instant Money Back – un serviciu de transfer instant prin care clienții care achită comenzile online cu cardul salvat pot primi banii înapoi pe card pentru produsele returnate, în cel mult 30 de minute de la soluționarea returului.
Dacă ai anulat comanda, banii îți vor fi transferați în maximum 30 de minute de la confirmarea anulării. Pentru comenzile anulate în aceeași zi cu plata, restituirea va fi initiata în ziua imediat următoare.

Condiții pentru activarea serviciului Instant Money Back:

  • Plata comenzii trebuie să fie efectuată cu un card salvat în contul eMAG
  • Cardul trebuie să fie emis de o instituție financiară din România
  • Sunt eligibile pentru acest serviciu cardurile de debit Visa și cardurile de credit și debit Mastercard

Serviciul Instant Money Back este oferit cu ajutorul tehnologiilor MoneySend de la Mastercard si Visa Direct si este disponibil atât comenzile eMAG, cât și pentru comenzile care conțin produse ale magazinelor partenere eMAG Marketplace. Serviciul poate fi utilizat doar pentru primul retur procesat in cadrul unei comenzi.

Cerere de retur anulată
Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:

  • Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
  • Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.

Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un mesaj aici sau sună-ne la 0722.250.000.

Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu

Articole similare