Favorite
Cosul meu

Trebuie sa fii autentificat pentru a adauga produse

Intra in cont
Produsul a fost adaugat in cos
vezi detalii cos
Laptop, Tablete & Telefoane
PC, Periferice & Software
TV, Audio-Video & Foto
Electrocasnice & Climatizare
Gaming
Fashion
Ingrijire personala & Cosmetice
Carti, Birotica & Cadouri
Casa, Bricolaj & Petshop
Sport & Activitati in aer liber
Auto, Moto & RCA
Jucarii, Copii & Bebe
Supermarket
 
Suport 24/7
Contact service
Contact asigurari
Formulare de suport
Showroom-uri

Retur gratuit in 30 de zile

eMAG  ›  Info Center  ›  Servicii  ›  Retur gratuit in 30 de zile

Ai cumpărat simplu, returnezi simplu

 

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării, beneficiu valabil pentru produsele vandute si expediate de eMAG. Fie trimiți formularul de retur până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării, fie duci produsul într-un showroom eMAG.

 

Serviciul Retur gratuit in 30 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comert la distanta.

 

Detalii despre dreptul la retragere:

 

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

 

 

  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate

 

 

  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

 

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

 

Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de eMAG:

 

 

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.

 

  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

 

  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

 

  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

 

  • Poti returna foliile pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere doar dacă nu le-ai folosit.

 

  • Poți returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.

 

  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

 

  • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

 

  • Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.

 

  • Nu se acceptă returul produselor Cosmetice, a celor din categoria Maternitate si de ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.

 

  • Nu pot fi returnate asigurările auto și rovinietele. Excepție fac polițele de asigurare ale căror date nu corespund cu cele introduse la înregistrarea comenzii.

 

Produse din categoria Fashion

 

  • Poti returna produsele atat in showroom-urile eMAG, cat si prin curier sau personal la oficiile postale, dupa completarea formularului de retur.

 

  • Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi.

 

  • Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

 

Produse din categoriile Muzică și filme, Birotică și papetărie, Licențe software, Jocuri PC și jocuri pentru console

  • Licențele software livrate pe cale electronică nu se pot returna. Pentru licentele livrate fizic returul se accepta doar daca produsele sunt sigilate.

 

  • Poti returna muzica si filme, birotica si papetarie, jocuri PC si jocuri pentru console doar daca acestea nu au fost desigilate.

 

Returnare in showroom:

  • In cazul in care produsul se returneaza in Showroom si modalitatea de plata a fost transfer bancar, returul banilor se face tot prin transfer bancar, si nu in numerar la casierie.

 

  • Produse eligibile pentru a fi returnate in Showroom-urile eMAG:

Computere (laptopuri, notebook-uri, desktopuri PC, monitoare), telefoane fixe și sisteme de teleconferință, telefoane mobile, tablete, eBook readere și accesorii, sisteme de navigatie GPS, imprimante, scanere, consumabile de orice fel (returul se accepta doar daca sunt sigilate), electrocasnice și aparate mici, TV, home cinema & audio, audio HI-FI & profesionale, videoproiectoare și accesorii, rețelistică și produse de supraveghere, componente PC și periferice PC, aparate foto, camere video & sport si accesorii, telescoape și optică, console, produse pentru bucătărie și servire, sport si activitati in aer liber, petshop, jucarii, produse pentru copii & bebe si produse pentru gravide, produse pentru curatenie si intretinere, servere si componente servere, produse pentru îngrijirea personală, cosmetice, parfumuri, produse pentru igiena intimă și produse pentru igiena dentară

 

  • Nu se accepta la retur in showroom produsele de mari dimensiuni, care necesita conditii speciale de manevrare si depozitare, cum ar fi electrocasnice mari, incorporabilele, piesele de mobilier, saltele, decoratiuni, covoare, boilere, sisteme sanitare, produse pentru iluminat, produse din categoria Auto (anvelopele, jantele, electrică auto, întreținere și cosmetică auto), materialele de constructii etc.

 

  • Nu se pot returna in showroom nici mancarea pentru bebeluși/copii, medicamentele OTC, dispozitivele medicale sau plantele

 

Returnare prin formularul online:

    • În formular ai posibilitatea sa alegi ca returul sa fie preluat de catre curier sau sa il predai chiar tu intr-unul din Oficiile Postale partenere.

     

    • Apoi, selectezi una dintre opțiunile de returnare a banilor: ramburs sau voucher pentru o nouă comandă.

     

    • Dupa inregistrarea cererii, daca ai selectat predarea prin curier, vom trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.

     

    • In cazul in care ai selectat predarea personala intr-un Oficiu Postal partener eMAG:
    1. 1. Dupa inregistrarea cererii de retur prin Oficiile Postale, iti vom trimite prin e-mail detaliile cu urmatorii pasi si numarul AWB.

     

    1. 2. Apoi, ai la dispozitie 7 zile lucratoare sa ajungi in Oficiul Postal selectat si sa predai produsul ambalat corespunzator.

     

    1. 3. Predarea coletului se face la ghiseul dedicat eMAG & Fashion Days doar pe baza AWB-ului primit prin e-mail, pe care trebuie sa-l comunici reprezentantului postal.

     

    1. 4. Dupa ce predai coletul la Oficiul Postal, te vom tine la curent prin e-mail cu privire la statusul returului tau. De asemenea, te anuntam de indata ce returul tau ajunge in depozit.

 

  • Conditii de predare in Oficiile Postale disponibile:

 

– Coletul trebuie sigilat pentru a putea fi preluat de partenerii nostri de la Posta Romana: iti recomandam o cutie solida sau un plic, ambele cu protectie la interior.

–  Trebuie completat un formular de retur pentru fiecare dintre produsele pe care doresti sa le returnezi. Acestea vor fi ambalate separat, fiecare avand AWB propriu.

– Greutatea maxima a unui colet este de 7 kilograme

– Dimensiunea unui colet trebuie sa aiba suma laturilor de maximum 3 metri

 

  • Bine de știut dacă alegi returnarea prin voucher pentru o noua comanda:Voucherul este transmisibil și se cumulează cu alte tipuri de vouchere și carduri cadou;
  • Perioada de valabilitate este de 24 de luni;
  • Voucherul se aplică pe produsele din oferta eMAG, mai puțin Asigurări;
  • Seria voucherului este valabilă pentru o singură comandă.
  • Ai achitat integral cu voucher, fără plata unei diferențe de bani?

Reactivăm voucherul și îl poți aplica. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.

  • Ai achitat parțial cu voucher?

Reactivăm voucherul și restituim diferența. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.

Bine de stiut dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:

 

  • Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online;

 

  • Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice;

 

Fiecare produs resigilat, indiferent de categorie, se returnează conform condițiilor specifice categoriei respective.

Produse de tip comandă specială (indiferent de categorie) și cardurile cadou nu pot fi returnate.

Produse cumparate cu vouchere / carduri cadou
Fiecare produs se returneaza conform condițiilor de retur specifice categoriei din care face parte.

Conditii generale pentru returul produselor vândute de partenerii eMAG Marketplace

 

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

 

  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

 

  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

 

Pentru a vedea ce condiții trebuie să îndeplinească produsul pe care vrei să îl returnezi și care sunt pașii de urmat, citește politica de retur a partenerului eMAG Marketplace de la care ai cumpărat produsul.

Intră în pagina produsului, dă click pe numele partenerului eMAG Marketplace și vei fi direcționat(ă) în pagina dedicată, unde vei găsi toate informațiile necesare.

 

Produsele cumparate de la partenerii eMAG Marketplace nu se pot returna in showroom-uri, nici in oficiile postale, ci doar urmand pasii de mai jos:

  1. Completează formularul de retur, asigurându-te că produsul respectă conditiile de retur de mai sus.

 

  1. În formular, alege una dintre opțiunile de retur: schimb cu același model (schimb de mărime sau culoare), schimb cu un produs diferit vândut de același partener eMAG Marketplace sau rambursarea sumei plătite la cumpărare.

 

  1. După aprobarea cererii, partenerul eMAG Marketplace va trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi.

 

In cazul in care consideri ca produsele pe care le-ai cumparat de la unul sau mai multi parteneri eMAG Marketplace nu sunt conforme sau nu corespund asteptarilor tale, te rugam sa completezi formularul de aici.

 

Retur pentru produsele Fashion

  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primit, nepurtat, fără pete sau rupturi. Returul se realizeaza exclusiv prin curier, dupa completarea formularul de retur.

 

  • Pentru produsele fashion vandute de eMAG Marketplace, nu se accepta retururi în showroom-urile si oficiile postale partenere eMAG.

 

  • Costul de transport pentru retur se regaseste in pagina dedicata seller-ului.

 

C. Retur pentru produsele din Supermarket

 

Poți returna produsele în termen de 14 zile de la data livrării, conform condițiilor de aici.

 

Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu

Articole similare