Se încarcă
Se încarcă
Descriere
Specificatii
Caracteristici generale
Tip produs | Camera de supraveghere interior |
Tip | Wi-Fi |
Tehnologie | 2 Megapixeli Color CMOS Senzor |
Rezolutie senzor (pixeli) | 2 MP, Full HD 1980 x 1080pixeli |
Interfata | Wi-Fi |
Rezolutie video (pixeli) | Full HD |
Software inclus | Tuya Smart, Smart Life |
Microfon | - microfon de inalta calitate incorporat |
Management | Accesarea camerei prin intermediul aplicatiei Administrare la distanta Aplicatie gratuita pentru iOS si Android audio in doua sensuri Detectarea miscarii si alertarea inteligenta Night vision |
Iluminare minima (lux) | 0 Lux ( IR On) |
Alimentare | 12 V / 1 A |
LED-uri indicatoare | 6 Leduri IR |
Altele | Functie de detectie la miscare Camera IP Wireless pan / tilt (posibilitate de rotire in plan vertical si in plan orizontal) Distanta de iluminare de 10M 1 x slot microSD/SD Comunicare bidirectionala IR-CUT pentru imagine clara Alarma: notificare pe telefonul mobil 1 x Buton Restart |
Continut pachet | 1 x Cablu alimentare 1 x Camera de supraveghere 1 x Adaptor alimentare 1 x Accesorii prindere |
Brand: Optimus AT
eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului. In conformitate cu prevederile OUG 140/2021, produsele beneficiaza de garantie legala de conformitate de 24 de luni, cu exceptia continutului digital sau al serviciilor digitale, in cazul carora garantia legala de conformitate este de 60 de luni, potrivit OUG 141/2021. Prevederile anterior mentionate nu sunt aplicabile in cazul produselor alimentare.
Se încarcă
Se încarcă
Review-uri (103 review-uri)
Dezamagitor
Adauga comentariu
Nu recomand
Adauga comentariu
Asa si-asa
Apoi anul asta am achizitionat inca una si are acceasi problema, dupa 2-3 zile se deconecteaza si trebuie sa o scot si sa o bag din nou in priza.... Putin dezamagit, fata de alte 2 camere aproape identice dar de calitate mai slaba care nu am ce sa le reprosez.
Adauga comentariu
Foarte multumit
Adauga comentariu
Excelent
Adauga comentariu
Recomand
Adauga comentariu
Se blochează!!!
Adauga comentariu
Se încarcă
Se încarcă
Intrebarile si raspunsurile clientilor (23 de intrebari)
Buna ziua!
As dori achizitionarea acestui model, desi am vazut calitatea imagini/sunetului la interior.
As dori sa o montez la exterior (sub un balcon) pentru supravegherea unei parcari.
Dat fiind locul unde este montata, aceasta camera v-a fii ferita de (vant/ploaie/ninsoare etc.).
Intrebarea mea este:
Poate fii influentata functionalitatea camerei, din cauza temperaturilor scazute pe timp de iarna?
Multumesc anticipat! Editează
Buna ziua, confirmat va rog utilizatorul si parola initiala pentru configurare offline, prin AP-ul camerei. Editează
Buna ziua.
Nu intelegem exact ce doriti sa stiti.
Va rugam sa ne sunati la 0759588801 sau se ne dati un mail la office@optimusat. Ro
Echipa Optimus AT
Editează
Buna ziua. Daca optez pentru un card de 128 gb cat timp pot ramane imaginile stocate pana se sterg? Editează
Salut Stefan,
128 gb ar trebui sa salveze in jur de 30 de zile.
Echipa Optimus AT
Editează
Camera se poate conecta si la internetul oferit prin hotspot de un telefon mobil? Vreau sa -mi pazeasca cortul cat sunt plecat in josul sau in susul raului, la pescuit Ma intrebam daca, cu un telefon mai vechi lasat in cort (dispensabil) si cu alimentarea asigurata de powerbank ar merge Acum un an mi-a disparut cortul de pe malul apei, lipsind 1.5 ore de langa el. PS. Emag, nu v-am reprosat niciodata nimic dar acum va acuz de o lipsa totala a simtului umorului! Sper ca de data asta sa-mi aprobati intrebarea. Editează
Salut, Naica!
DA! Puteti conecta camera si la un hotspot facut cu un alt telefon.
De asemenea camera o puteti alimenta de la o baterie externa fara probleme.
DAR! Tineti cont de faptul ca daca "hotul" intra in cort si vede camera, o poate lua cu totul...
Singura varianta ar fi sa lasati activate notificarile la miscare, si sa fiti pe faza sa intrati imediat pe camera si sa dati inregistrare direct pe telefon.
Ne puteti suna la 0759588801 de luni pana vineri intre 09:00 - 17:00 sa va explicam in detaliu.
Echipa Optimus AT
Editează
Buna Ziua, cum se conecteaza camera la telefon? Se poate urmari si de la îndepărtare, daca sunt la munca sau ceva? Astept un raspuns, multumesc! Editează
Salut Claudiu,
Camera se conecteaza la telefon prin intermediul aplicatiei YCC365 care se descarca in mod gratuit din magazin Google Play sau APP Store.
Ea ramane instalata la routerul de la locatie si va emite semnal atat timp cat are curent si internet, iar dvs. O puteti urmari de oriunde din lume prin intermediul aplicatiei.
Echipa Optimus AT
Editează
Salut Claudiu,
Camera se conecteaza la routerul de la locatia dvs (de exemplu de acasa) prin intermediul aplicatiei YCC365. Dupa ce realizati conexiunea, camera poate fi vizualizata de oriunde din lume, atat timp cat exista curent si internet la locatia respectiva.
Echipa Optimus AT
Editează
Se ofera cadou Bratara fitness Optimus AT 1 - este ceva micut cu urmatoarele functii - pedometru, calulcator calorii, calculator distanta si ceas.
Echipa Optimus AT
Editează
Buna! Am achizitionat camera de câteva zile și am parcurs toți pasii de instalare. Camera funcționeaza și pot vedea imaginile filmate prin aplicație doar ca nu primescnici un fel de notificare. Am fost plecat și revenind în aparatament, camera nu a trimis nici o notificare ca ar fi sesizat vreo miscare deși cu siguranță ma detectase. Aceasta înregistreaza imaginile pe contul de pe Cloud dar nu trimite notificări. Ce problema poate fi și cum se poate remedia?
Multumesc Editează
Avem rugamintea sa reveniti la noi un telefon in timpul programului de luni pana vineri intre 9-17 si va ajuta colegii de la tehnic.
In principiu problema este de la activarea contului gratuit de cloud...
Multumim,
Echipa Optimus AT
Editează
Buna seara,
daca achizionez 2 camere de acest fel: una sa o pun sa bata spre usa de intra si alta in living o sa pot sa le accesez pe fiecare independent de la distanta? Sau nu se poate decat una singura? Deasemenea daca vreau sa le setez sa imi trimita notificari o sa pot sa vad ca primesc notificari de la cea din hol sau cea din living?
Se pot pune nume diferite pentru ele in aplicatie si sa fie accesate separat? Editează
Aplicatia permite sa instalati nenumarate camere - atat de interior (modelele Optimus AT 288-2 sau Optimus AT 308-2) sau de exterior (Optimus AT 60-2)
- ele vor aparea centralizat (una sub alta)
- pot fi denumite fiecare in parte (intrare, living, parcare etc.)
- pot fi accesate doar individual (adica accesati camera de la intrare, apoi reveniti pe ecranul principal al aplicatiei dupa care accesati alta camera si tot asa)
- se poate seta tipul de notificari pentru fiecare in parte.
Va multumim pentru review.
Daca aveti alte nelmuriri va rugam sunati in timpul programului la 0759588801 si va ajuta cu drag colegii.
Echipa Optimus AT
Editează
Cezar 12 Apr 2023 Editează
Ar trebui sa ai grija de copil nu sa te bazezi pe o camera video.