Suport clienți
Ți-am pregătit un asistent care să te ajute cu răspunsurile de care ai nevoie. Îl găsești atât în eMAG Help, cât și în secțiunea “Contul meu” de pe emag.ro și din aplicația eMAG.
Dana este asistentul tău virtual, cu care poți vorbi apăsând pe butonul “Live Chat”.

Dana, asistentul virtual eMAG, îți răspunde solicitărilor tale la orice oră și îți pune la dispoziție informațiile de care ai nevoie.
Înainte de a folosi asistentul virtual, citește întrebările frecvente de mai jos. Sunt șanse foarte mari ca răspunsul pe care îl cauți să fie într-unul dintre următoarele răspunsuri.
Intrebari despre comanda ta
Dacă ai primit un produs de la eMAG și lipsesc accesorii din pachetul original, te rugăm să parcurgi următorii pași:
- Confirmă lista accesoriilor pe care trebuia să le primești:
- fie în pagina produsului comandat de pe eMAG, secțiunea Specificații » Accesorii incluse / Conținut pachet
- fie în manualul de utilizare pe care l-ai primit în colet sau în format electronic, pe site-ul producătorului
- Dacă ai comandat un produs Resigilat eMAG, te rugăm să reverifici starea descrisă pe eMAG la momentul cumpărării; găsești această informație în denumirea produsului din mailul de confirmare a comenzii, sau pe factura electronică din contul tău eMAG.
- Dacă ai parcurs pașii de mai sus, însă fără rezultat, te încurajăm să completezi acest formular selectând tipul solicitării Produs / comandă și motivul Lipsă accesorii”, împreună cu detaliile specifice situației tale.
- Dacă ai solicitat curierului deschiderea coletului la livrare și ai întâmpinat probleme, te rugăm să ne menționezi și acest lucru în formularul completat.
Dacă nu ești mulțumit de produsul pe care l-ai comandat și acesta se încadrează în termenele & condițiile de retur, stai fără griji – îl poți returna la orice easybox disponibil, la showroom, în oficiul poștal sau prin curier; îți dăm un voucher sau banii înapoi rapid și poți să alegi ce ți se potrivește mai bine. Formularul de retur îl găsești aici.
Ai comandat un produs vândut și livrat de eMAG?
Trebuie să știi că, în cazul produselor vândute și livrate de eMAG, ai dreptul să soliciți deschiderea coletului la livrare.
Asigură-te că acesta este în stare bună și că nu are defecte vizibile. Dacă totuși ai constatat că produsul are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) , te rugăm să înapoiezi coletul și să ne transmiți acest lucru prin intermediul formularului de contact. Vei fi contactat ulterior pentru a stabili detaliile de înlocuire a produsului, respectiv pentru a îți rambursa contravaloarea acestuia, în situația în care l-ai achitat deja.
Dacă ai constatat defectul după plecarea curierului, nu-i nimic. Tot ce trebuie să faci este să ne informezi prin completarea formularului de contact. În maximum 48 de ore, vei primi un răspuns cu soluția pe care am identificat-o pentru tine.
Ai comandat un produs vândut și livrat de un partener eMAG Marketplace?
Dacă produsul pe care l-ai primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart), te rugăm să faci câteva fotografii și să i le transmiți seller-ului în maximum 48 de ore de la recepționarea produsului. Atât datele de contact, cât și informațiile cu privire la livare/retur sunt afișate în pagina partenerului eMAG Marketplace. O poți accesa prin click pe denumirea partenerului, direct din pagina produsului.
Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului disponibil aici, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.
Poti sa descarci factura chiar din contul tau de client, sectiunea Comenzile mele.
Pentru anumite produse vandute de partenerii nostri din eMAG Marketplace, factura poate fi inclusa direct in colet si disponibila din momentul livrarii.
In functie de modalitatea de livrare pentru care ai optat, citeste aici toate detaliile despre termenele de livrare:
Daca vrei sa platesti cu cardul in rate fara dobanda, gasesti aici toate ofertele de rate pentru fiecare banca.
Daca vrei o solutie de finantare, aici sunt toate informatiile de care ai nevoie.
Intrebari despre retur
Daca produsul este vandut si expediat de eMAG, il poti returna gratuit in termen de 30 sau 60 de zile de la data livrarii, daca esti client Genius. Tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de retur.
O parte dintre produsele vandute de eMAG pot fi returnate si in showroom-urile noastre. Vezi conditiile de retur pentru fiecare categorie de produse.
Daca vrei sa returnezi un produs cumparat de la un partener eMAG Marketplace, te rugam sa intri in pagina dedicata partenerului, sa verifici politica de retur si sa il contactezi pentru returnarea produsului.
Banii se pot returna in termen de maximum 14 zile de la primirea produsului de catre eMAG, in contul indicat la completareaformularului de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.
Daca ai cardul salvat in contul de client, primesti banii inapoi in 30 de minute de la finalizarea returului, prin Instant Money Back.
Esti client Genius si ai returnat un produs la easybox? Atunci vei primi contravaloarea produselor instant, imediat ce ai inchis sertarul
Da. Produsele resigilate beneficiaza de aceleasi conditii de retur ca si produsele noi.
Quick Actions