Ți-am pregătit un asistent care să te ajute cu răspunsurile de care ai nevoie. Îl găsești atât în eMAG Help, cât și în secțiunea “Contul meu” de pe emag.ro și din aplicația eMAG.

Dana este asistentul tău virtual, cu care poți vorbi apăsând pe butonul “Live Chat”.

Butonul “Live Chat” se află în colțul dreapta-jos, în secțiunea “Contul meu”.
Butonul “Live Chat” se află în colțul dreapta-jos, în orice pagină eMAG Help
Butonul “Live Chat” se află în colțul dreapta-jos, în secțiunea “eMAG Help” din contul tău de client.

Dana, asistentul virtual eMAG, îți răspunde solicitărilor tale la orice oră și îți pune la dispoziție informațiile de care ai nevoie.

Câteva dintre opțiunile oferite de Dana, asistentul virtual eMAG.

Înainte de a folosi asistentul virtual, citește întrebările frecvente de mai jos. Sunt șanse foarte mari ca răspunsul pe care îl cauți să fie într-unul dintre următoarele răspunsuri.