Combina frigorifica BEKO RCNA406E40ZXBN, 362 l, NeoFrost Dual Cooling, HarvestFresh, Everfresh+, Control touch, Raft sticle, Clasa E, H 203 cm, Argintiu
Combina frigorifica BEKO RCNA406E30ZXB, 362 l, NeoFrost Dual Cooling, Touch control, Raft sticle, H 203 cm, Clasa A++, Argintiu
Se încarcă
Se încarcă
Descriere
Specificatii
Caracteristici generale
Tip incastrare | Standard |
Tip display | LCD |
Deschidere usa | Dreapta |
Nivel zgomot | 40 dB |
Volum net total | 362 l |
Compartimente speciale | Compartiment legume & fructe |
Accesorii incluse | Suport pentru oua Suport pentru sticle Tava pentru gheata |
Culoare | Argintiu |
Specificatii tehnice
Tehnologie | EverFresh+ NeoFrost Dual Cooling No Frost Freezer |
Sistem racire | No Frost |
Consum anual energie | 282 kWh |
Tensiune alimentare | 220 V 240 V |
Frigider
Volum net frigider | 253 l |
Numar rafturi frigider | 3 |
Numar rafturi usi | 4 |
Sistem dezghetare frigider | Automat |
Material rafturi | Sticla securizata |
Congelator
Volum net congelator | 109 l |
Numar compartimente | 3 |
Sistem dezghetare congelator | Automat |
Capacitate de inghet / 24h | 6 Kg |
Functii & siguranta
Functii | Vacanta Compartiment 0°C Congelare rapida Racire rapida Big Freezer Cooling Fan |
Semnalare audio | Usa deschisa |
Dimensiuni
Latime | 59.5 cm |
Adancime | 66.5 cm |
Inaltime | 203 cm |
Brand: BEKO
eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului. In conformitate cu prevederile OUG 140/2021, produsele beneficiaza de garantie legala de conformitate de 24 de luni, cu exceptia continutului digital sau al serviciilor digitale, in cazul carora garantia legala de conformitate este de 60 de luni, potrivit OUG 141/2021. Prevederile anterior mentionate nu sunt aplicabile in cazul produselor alimentare.
Se încarcă
Se încarcă
Review-uri (81 de review-uri)
Nu recomand
Chiar daca achizitionezi garantia + 2 ani, nu te astepta sa functioneze mult timp. Intr-adevar, dupa multa cercetare, am inteles ca acest model de frigider Beko cedeaza prea repede.
Recomandarea mea sincera este sa va reorientati catre altceva.
Adauga comentariu
Nu recomand
Adauga comentariu
Buna ziua. Ne pare rau pentru experienta pe care ati avut-o si va multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si acordam o atentie deosebita tuturor recomandarilor care vin din partea acestora. Pentru a va ajuta in solutionarea problemei va rugam sa ne trimiteti toate aceste detalii despre problema pe care o aveti cu produsul pe adresa de mail: service@beko[punct]ro si unul dintre consultantii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru solutionare.
Echipa Beko
Nu recomand
Adauga comentariu
Buna ziua. Ne pare rau pentru experienta pe care ati avut-o si va multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si acordam o atentie deosebita tuturor recomandarilor care vin din partea acestora. Pentru a va ajuta in solutionarea problemei va rugam sa ne trimiteti toate aceste detalii despre problema pe care o aveti cu produsul pe adresa de mail: service@beko[punct]ro si unul dintre consultantii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru solutionare.
Echipa Beko
Nu recomand
Adauga comentariu
Buna ziua. Ne pare rau pentru experienta pe care ati avut-o si va multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si acordam o atentie deosebita tuturor recomandarilor care vin din partea acestora. Pentru a va ajuta in solutionarea problemei va rugam sa ne trimiteti toate aceste detalii despre problema pe care o aveti cu produsul pe adresa de mail: service@beko[punct]ro si unul dintre consultantii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru solutionare.
Echipa Beko
S-a defectat ireparabil dupa 2 ani si jumatate de functionare
Tehnicianul, de la service-ul Beko, mi-a transmis ca pierde freon prin partea din spate, dar ca este incapsulat fiind necesar a fi schimbata carcasa.
Se pare ca cei de la Beko/Arctic nu fac o asemenea reparatie si mi s-a comunicat, cu zambetul pe buze, ca fiind depasita perioada de garantie va fi necear sa imi achizitionez o alta combina frigorifica.
Adauga comentariu
Buna ziua. Ne pare rau pentru experienta pe care ati avut-o si va multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si acordam o atentie deosebita tuturor recomandarilor care vin din partea acestora. Suntem intotdeauna atenti la dorintele si la nevoile clientilor nostri, motiv pentru care gama noastra de produse si servicii se afla intr-un continuu proces de evolutie.
Echipa Beko
S a stricat dupa 3 ani.
Adauga comentariu
Buna ziua. Ne pare rau pentru experienta pe care ati avut-o si va multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si acordam o atentie deosebita tuturor recomandarilor care vin din partea acestora. Pentru a va ajuta in solutionarea problemei va rugam sa ne trimiteti toate aceste detalii despre problema pe care o aveti cu produsul pe adresa de mail: service@beko[punct]ro si unul dintre consultantii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru solutionare.
Echipa Beko
Foarte slab
Adauga comentariu
Buna ziua. Ne pare rau pentru experienta pe care ati avut-o si va multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si acordam o atentie deosebita tuturor recomandarilor care vin din partea acestora. Suntem intotdeauna atenti la dorintele si la nevoile clientilor nostri, motiv pentru care gama noastra de produse si servicii se afla intr-un continuu proces de evolutie.
Echipa Beko
Slab
Adauga comentariu
Buna ziua. Ne pare rau pentru experienta pe care ati avut-o si va multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si acordam o atentie deosebita tuturor recomandarilor care vin din partea acestora. Suntem intotdeauna atenti la dorintele si la nevoile clientilor nostri, motiv pentru care gama noastra de produse si servicii se afla intr-un continuu proces de evolutie.
Echipa Beko
Nu recomand
Adauga comentariu
Buna ziua. Ne pare rau pentru experienta pe care ati avut-o si va multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si acordam o atentie deosebita tuturor recomandarilor care vin din partea acestora. Suntem intotdeauna atenti la dorintele si la nevoile clientilor nostri, motiv pentru care gama noastra de produse si servicii se afla intr-un continuu proces de evolutie.
Echipa Beko
Gheata cat cuprinde
Am achizitionat-o din alta parte, dar!
Problema a aparut dupa o perioada, cand a inceput sa faca o tona de gheata in congelator, in spatele panoului. Face atat de multa incat se scurge sub sertarul de jos care intepeneste la randul lui.
Dezghetarea din spatele panoului dureaza cateva ore bune... Mai ales ca sub mecanism se formeaza o coramida de gheata care se duce pana pe scurgere - care se dezgheata si mai greu.
Pacat de calitatea produsului...
Adauga comentariu
Buna ziua. Ne pare rau pentru experienta pe care ati avut-o si va multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si acordam o atentie deosebita tuturor recomandarilor care vin din partea acestora. Pentru a va ajuta in solutionarea problemei va rugam sa ne trimiteti toate aceste detalii despre problema pe care o aveti cu produsul pe adresa de mail: service@beko[punct]ro si unul dintre consultantii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru solutionare.
Echipa Beko
Se încarcă
Se încarcă
Intrebarile si raspunsurile clientilor (20 de intrebari)
Buna ziua,
Detin acest produs si am o intrebare... A mai patit cineva sa ii se stranga multa gheata jos in congelator sub ultimul sertar? In principiu nu ma deranjeaza dar o data la 3 luni asa se strange multa gheata sub ultimul sertar si trebuie sa o scot pentru ca nu mai pot inchide sertarul daca il deschid.
Multumesc! Editează
Buna ziua. Ne pare rau pentru experienta pe care ati avut-o si va multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si acordam o atentie deosebita tuturor recomandarilor care vin din partea acestora. Pentru a va ajuta in solutionarea problemei va rugam sa ne trimiteti toate aceste detalii despre problema pe care o aveti cu produsul pe adresa de mail: service@beko[punct]ro si unul dintre consultantii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru solutionare.
Echipa Beko
Editează
Da, si a mea face aceeasi chestie Editează
Buna ziua,
Acest produs beneficiaza de garantia de 5 ani, dupa inregistrarea acestuia pe platforma online extragarantie. Beko. Ro, in termen de 30 de zile de la data achizitiei.
Echipa Beko.
Editează
In detalii apare ca ar fi tip standard, dar in recenzii am vazut detalii ca ar fi incastrat in mobila. Cum este pana la urma? Sau merge in ambele moduri? Editează
In cartea lui tehnica este mentionat ca nu este creat pentru a fi incorporat in mobila. Editează
Salut,
Acest produs poate fi incorporat in mobila de bucatarie, pentru ca usa combinei frigorifice se deschide la un unghi de 90° care permite o functionalitate maxima si pentru spatiile mai putin generoase.
Echipa Beko.
Editează
Buna ziua,
Am observant dupa 3 zile de la cumparare ca la turatii mici unul din ventilatoare face un zgomot ca si cum ar toarce o pisica este normal? ( se aude ca si cum una din pale atinge de carcasa) Editează
Buna ziua,
Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre situatia intampinata pe adresa de mail: service@beko[punct]ro si unul dintre consultantii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru solutionare.
Echipa Beko.
Editează
Beko Romania Cont oficial 14 Mar 2024 Editează
Buna ziua. Ne pare rau pentru experienta pe care ati avut-o si va multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si acordam o atentie deosebita tuturor recomandarilor care vin din partea acestora. Suntem intotdeauna atenti la dorintele si la nevoile clientilor nostri, motiv pentru care gama noastra de produse si servicii se afla intr-un continuu proces de evolutie.
Echipa Beko