Smartwatch Fitbit Versa, Negru
Se încarcă
Se încarcă
Descriere
Specificatii
Caracteristici generale
Stil | Casual |
Sistem de operare compatibil | iOS 10 Android 5 Windows 10 version 1607.0 or higher |
Material curea/bratara | Silicon |
Culoare curea/bratara | Negru |
Material carcasa | Aluminiu |
Culoare carcasa | Negru |
Conectivitate | Bluetooth Wi-Fi |
Continut pachet | 1 x Bratara 1 x Smartwatch 1 x Cablu alimentare |
Brand compatibil | Universal |
Specificatii tehnice
Display | Digital |
Tip display | LCD |
Stil display | Patrat |
Tip baterie | Lithium-polymer |
Functii
Activitate monitorizata | Pasi Distanta parcursa Calitatea somnului Monitorizare ritm cardiac Apeluri primite Calendar Ceas cu alarma |
Rezistenta la apa | 5 atm |
Tehnologie | Smart |
Brand: Fitbit
eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului. In conformitate cu prevederile OUG 140/2021, produsele beneficiaza de garantie legala de conformitate de 24 de luni, cu exceptia continutului digital sau al serviciilor digitale, in cazul carora garantia legala de conformitate este de 60 de luni, potrivit OUG 141/2021. Prevederile anterior mentionate nu sunt aplicabile in cazul produselor alimentare.
Se încarcă
Se încarcă
Review-uri (76 de review-uri)
Nu recomand
Adauga comentariu
S-a stricat din prima zi
Adauga comentariu
Acceptabil
Adauga comentariu
Atenție la specificații
Adauga comentariu
Scrieti mail la fitbit direct la firma mama si va va trimite altul gratuit. Am patit
@LV, mulțumesc! Asta am făcut. Mi-au trimis unul care s-a defectat după o lună de zile. La a doua sesizare, m-au pus să trimit ceasul defect și mi-au trimis altul. Între timp am cumpărat un Versa 2 care după fix 1 an și 2 săptămâni de la activare s-a stricat. Am citit pe comunitatea Fitbit că așa se întâmplă. În SUA garanția este 1 an de zile, deci la finalul garanției se strică. Acum mi-am luat un Garmin.
nu a tinut....
L-am primit ieri.. L-am setat... Ce pot spune pina acum este ca nu a reusit sa detecteze etajele urcate pe jos.. Pare ca adauga pasi si cand merg cu masina... Sa vedem daca rezista la utilizarea la bazinul de inot asa cum sustin ei ca este facut sa fie.
O sa revin dupa o perioada mai lunga de utilizare.
In 4 zile de utilizare este clar ca nu inregistreaza deloc scarile urcate- am incercat inclusiv sa urc si cobor 4 etaje in pas rapid....nu a inregistrat nimic...
up date :Pina acum a avut doua "scapari" ...a trecut singur luminozitatea pe DIM....desi setarea era pe normal...a revenit doar cu restart..si s-a inchis singur odata...
Eu mai incerc....pentru ca imi place mult...sa vedem mai departe cat rezista. Oare ce perioada de garantie are? Nu scrie nici pe site...nici in factura...
Up date 2:..dupa inot in bazin cam jumatate de ora ecranul se tot schimba singur...apoi s-a stabilizat. Prima incarcare a fost ok...apoi cand bateria s-a consumat s-a inchis....si nu a mai pornit deloc. L-am incarcat toata noaptea...am curatat contactele...degeaba- e mort....am trimis mail sa vad ce fac cu el..
Pacat..imi placea...nu stiu daca am avut eu ghinion sau e o problema reala cu Fitbit-urile...
Adauga comentariu
Îl am de 2 ani și ceva și până acum nu am avut probleme. De două zile fac hidrokinetoterapie și am intrat cu el în bazin. A început să rămână ceasul în urmă și nu-l mai pot sincroniza.
Modelul asta nu rezista in bazin. Mi-a tinut 4 ani jumate pana am intrat in bazin cu el.
Scrieti mail la firma mama si va trimite altul cu DHL. Trebuie sal trimiteti pe asta inapoi (fara curele, doar fitbitul si cablul).
Va dau ei eticheta preplatita deci mergeti doar sal duceti la dhl si printati hartia ce vo trimit ei. Nu platiti nimic si va trimit ei inlocuitor
Dezlipire display
Notificarile nu merg intotdeauna - pe mine nu m-a deranjat pentru ca oricum le am scoase. Nu vreau sa mi bazaie mana din 5 in 5 minute in functie de e-mail-uri sau call-uri.
Cateodata se conecteaza f greu la telefon.(Galaxy S8)
Il am de 2 ani de zile si l-am utilizat doar pentru urmarirea metricilor de sport.
Am fost multumita pe partea aceasta.
Insa acum 2 zile m-am trezit cu display-ul dezlipit. Acum nu mai merge nici touch-ul si nici nu se mai conecteaza la telefon. Practic e bun de aruncat. Inteleg ca e o probleme frecventa a dispay-ului de care nu am stiut inaite de achizitie.
Adauga comentariu
Nu recomand
primul achizitionat de nou acum 4 ani - i s-a spart marele si extraordinarul display fara vreo actiune mecanica ( lovitura, soc samd ) - nu s-a schimbat in garantie ptr ca nu este acoperita aceasta situatie si nici nu se poate schimba fizic... Deci - la sertar
al doilea achizitionat la fel pe canale oficiale - ptr ca placea sotiei... Grave probleme de conectivitate - a iesit din garantie - nu vrea sa se mai conecteze cu telefonul ( am testat mai multe modele ) - deci intra la sertar si el...
am luat versa sense din alta tara - dupa 6 luni nu a mai vrut sa arate pulsul si oxigenul, am facut mail oficial la ei si mi-au trimis unul nou, fara costuri, fara sa il trimit pe cel defect inapoi... Asadar doar Romania si reprezentanta de aici ofera o alta atitudine.
in paralel am un Galaxy 2 de multi ani, lovit, busit samd... Merge impecabil, nu a avut probleme de conectivitate sau altceva...
bottom line - nu ( mai ) recomand aceasta marca deloc - slaba calitate si preturi mult prea mari. Am vrut si mi-am dorit - dar dupa 3 produse nu mai pot experimenta...
am atasat si poza ca sa nu se creada ca e scris la hate.
Adauga comentariu
Fitbit NEVER AGAIN
Am mai scris unul in Octombrie anul trecut, dupa ce mi se stricase o data pebbleul, si primisem unul nou/reparat de la Fitbit, pentru a-l inlocui pe cel stricat.
Dar povestea se repeta! Fix acelasi pattern, a inceput sa nu mai tina bateria, pana cand a decis aseara sa moara.
Mai are rost sa precizez faptul ca din cand in cand mai moare si in timpul exercitiilor? Sau ca are butoanele pozitionate atat de prost incat se apasa din greseala, daca ai manusi de fitness?
Pt a rezolva aceasta situatie, ori de cate ori faceam exercitii, trebuia sa o pun invers la mana astfel incat sa nu mi se atinga butoanele din greseala.
Concluzie: Mai bine incercati altceva, pt ca daca aveti ghinion, ajungeti ca mine, cu o bratara frumoasa dar vesnic stricata:)))))
Adauga comentariu
Se încarcă
Se încarcă
Intrebarile si raspunsurile clientilor (8 intrebari)
Astăzi am comandat și eu acest ceas și are NFC Editează
Buna ziua,
Ma intereseaza daca varianta Charcoal Woven mai contine o curea suplimentara de silicon in pachet? La ei pe site specifica acest lucru.
Multumesc! Editează
Da. Contine curelele de cauciuc S si L. Editează
Intrebarea era daca la varinata special edition vine si cureaua de silicon suplimentara asa cum e in oferta de pe site-ul oficial. M-ar interesa si pe mine daca vine si pe ce culaore. Editează
Variantele standard (Black, Grey, Peach) nu au NFC, descrierea produsului este partial incorecta. Editează
Au NFC, detin eu exact pe acesta Rose Gold si are, eu l-am primit cadou de la Orange Editează
Da, trebuie sa revin si sa confirm ca toate versiunile de pe piata europeana au NFC, adica atat cele standard (cu curea de silicon) cat si cele "special edition" care au curea textila.
Comentariul meu initial se pare ca este valabil doar pentru piata americana, unde s-a luat in calcul NFC strict in cazul versiunilor "special edition".
Editează
Pap Kinga 07 Ian 2024 Editează
Ce inseamna asta? Cate zile?