Butelie GPL 50 litri (21 kg) pentru centrale termice pe GPL permite alimentarea consumatorilor ce functioneaza cu gaz (GPL, butan, propan).
Buteliile GPL au 2 ani GARANTIE si vin insotite de declaratia de conformitate si instructiuni de folosire. Acestea se pot inseria 2 sau mai multe, cu ajutorul unei centraline. Buteliile GPL sunt ideale pentru incalzirea locuintelor fara acces la reteaua de gaz, la conectarea unui aragaz sau arzator.
Robinet in conformitate cu legislatia europeana, filet stanga CH27 (21 x 1/14) – romanesc
Dimensiuni:
Inaltime- 84 cm
Diametru- 31,5 cm
Tara (Greutate butelie goala)-17,5 kg
Utilizare:
Verificarea eventualelor pierderi de gaz se face cu spuma, niciodata cu flacara.
Daca in instalarea acestui sistem folositi racorduri flexibile asigurati-va sa aiba la capete garnituri.
Este de preferat ca butelia sa fie instalata atat in interior cat si in exterior, protejata de apa, zapada, nisip.
Este recomandat sa schimbati butelia inainte de 10 ani de functionare.
Umplere maxima de gaz: 80% din Volum respectiv 40 de litrii
CERTIFICAT DE GARANTIE, CALITATE SI CONFORMITATE
1) Prin prezenta MOOIRA STRATEGIC 168 S.R.L cu sediul in Str. Sabarului Nr. 18 , Jilava , Ilfov , avand C.U.I. RO38494459 inregistrat la O.N.R.C. cu nr. J23/4195/2022 , asiguram , garantam si declaram pe propria raspundere conform prevederilor art. 5 din Hotararea de Guvern nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, ca produsele vandute sunt in conformitate cu normativele in vigoare, compatibile cu Standar EN50194:2009-1, nu pun in pericol viata, sanatatea muncii si nu produc un impact negative asupra mediului.
2) Aplicarea garantiei se face in conformitate cu Hotararea de Guvern 394/1995 si Hotararea de Guvern 786/1996 termenul de garantie fiind de maxim 24 de luni. Fac exceptiile produsele care au conditii de garantie distincte in sensul in care producatorul ofera o perioada de garantie mai mare decat acest termen.
3) Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de fabricatie vor fi inlocuite cu altele noi in conditiile Hotararii de Guvern 394/1995 si OG21/1992 republicata si L449/2003 modificata.
4) Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata daca:
- produsul nu a fost montat/pus in functiune de catre personal autorizat sau s-a defectat datorita montajului incorect si nu se prezinta procesul verbal de punere in functiune al produsului semnat de catre personal autorizat;
- produsul prezinta urme de lovituri, deformari, zgarieturi, rupturi, sau daca produsul a suferit avarii datorate factorilor externi (ex: daune cauzate de vibratii, transport, caldura excesiva, apa, umiditate sau acizi);
- produsul a fost utilizat in alt scop decat cel indicat de producator sau nu au fost respectate instructiunile de exploatare ale produsului afisate pe website;
- daca se utilizeaza produsului in aplicatii ce necesita performante si calitati diferite decat cele oferite de clasa si scopul pentru care acest produs este destinat sau in afara specificatiilor sale tehnice;
- se schimba starea originala a produsului prin interventii neautorizate;
- se inregistreaza supraincarcarea recipientelor cu mai mult de 80% din capacitatea geometrica ce are ca rezultat deformarea recipientului si deteriorarea accesoriilor.
5) Reparatiile efectuate pentru remedierea defectelor aparute ca urmare a motivelor de excludere de mai sus, vor fi supuse unor costuri suplimentare pentru piese de schimb, manopera si transport, agreate in prealabil cu clientul.
6) In caz de reclamatie, clientul trebuie sa prezinte procesul verbal de punere in functiune intocmit de personal autorizat, factura fiscala si bonul de casa sau chitanta fiscala in original aferente produsului reclamat, in caz contrar pierzand dreptul de garantie.
7) Garantia nu acopera urmatoarele aspecte:
-
- Intretinere periodica sau inlocuirea componentelor datorita uzurii normale;
- Costul transportului sau al impachetarii;
- Riscurile de transport legate in mod direct sau indirect de garantie;
- Costurile de reparatie dupa perioada de garantie.
Garantia acordata pentru recipientele de stocare gaz lichefiat
8) Se certifica garantia pentru defectele de fabricatie la toate recipientele fabricate pentru o perioada de 10 ani (Antonoi Merloni Pressure Vessels S.R.L) si o perioada de 2 ani (Kolos Gaz), de la data livrarii cu urmatoarele conditii:
- corpul bazinului, vopseaua si accesoriile livrate cu bazinul trebuie sa fie intacte;
- partile consumabile ale recipientului pentru stocare gaz lichefiat sunt excluse din garantie; uzura robinetului poate fi cauzata de factori mecanici (zgarieturi, loviri) sau de utilizarea necorespunzatoare, fapt pentru care producatorul Antonio Merloni nu il include ca fiind obiect garantat. Functionalitatea robinetului se verifica in momentul receptiei, prin deschiderea robinetului si constatarea atmosferei de vid din interiorul recipientului. Alte reclamatii nu se iau in considerare. Garantia producatorului se refera la partea de coroziune a materialului, sudura si vopseaua.
- nici o garantie nu se acorda pentru recipient si accesorii care sunt datorate utilizarii necorespunzatoare, modificari sau reparatii facute de personal necalificat si care nu respecta legislatia in vigoare.
9) Garantia nu include:
- componente supuse uzurii si bunurile consumabilele;
- daune cauzate de:
- utilizarea necorespunzatoare a recipientului sau nerespectarea instructiunilor scrise in „Manualul de instalare si utilizare” si/sau nerespectarea instructiunilor de siguranta;
- agenti externi (ex: daune cauzate de vibratii, transport, caldura excesive, apa, umiditate sau acizi);
- neglijenta, accidente sau uzura normala - tipul, numarul de serie sau data de fabricatie a recipientului au fost modificate, sterse, scoase sau devenite ilizibile;
- reparatiile sau modificarile care sunt facute de persoane neautorizate.
Bazinele regenerate ( reconditionate) nu beneficiaza de garantie, accesoriile acestora fiind noi, au garantie 2 ani.
Intreg ansamblul de produse este in stare de functionare in vederea reutilizarii lui de catre client, conform documentelor emise de catre producator ( Declaratie de conformitate UE, directiva europeana 2014/68/UE, raportul testelor de presiune, desen tehnic, carnet identificare bazin cu serie, numar, an de fabricatie, an regerenare sub semnatura producatorului
ATENTIE: RECIPIENTELE SE INCARCA DOAR 80% DIN CAPACITATE.
POLITICA DE RETUR
Ordonanta de Guvern numarul 9 din 2016, care este in prezent legislatia de baza ce reglementeaza vanzarile din magazine. Printre articolele acestei Ordonante se numara:
1. Returul produselor cumparate in magazin fizic
- Returul produselor poate fi facut doar daca acestea sunt neconforme, adica nu corespund descrierilor facute de comerciant si nu sunt identice cu cele prezente in magazin ca model;
- In cazul lipsei conformitatii cumparatorul are dreptul de a cere repararea bunului sau inlocuirea acestuia daca prima situatie nu este rezolvata in cel mult 15 zile de la predarea produsului neconform catre vanzator;
- Conditiile in care se poate realiza returul produselor
In cazul cumparaturilor facute in magazinele fizice, razgandirea fara motiv nu este considerata suficienta pentru realizarea returului. Persoanele care doresc sa beneficieze de acest drept trebuie sa se afle in anumite imprejurari care permit, conform legislatiei, realizarea returului:
Produsul poate fi restituit daca:
- Este neconform (de exemplu, are o defectiune mica sau mare), iar comerciantul nu reuseste intr-un termen de maxim 15 zile sa il inlocuiasca sau sa-l repare;
- De la achizitionarea produsului au trecut maxim 2 ani de zile, neconformitatea fiind descoperita dupa trecerea acestui termen;
- Produsul achizitionat nu corespunde cu descrierile vanzatorului, chiar daca este in stare de functionare perfecta.
2. Returnarea produselor achizitionate online
Regulamentul de baza cu privire la vanzarile online este reprezentat de aceeasi Ordonanta de Guvern, numarul 9 din 2016.
Principala prevedere a acesteia este ca un cumparator din mediul online poate sa returneze, cu cateva exceptii, orice produs cumparat de pe Internet, in decurs de 14 zile de la data intrarii in posesia marfurilor.
Situatii in care returnarea produselor nu este posibila
- Achizitionarea unor produse sigilate, care prin folosinta nu mai sunt in aceasta stare si nu mai pot fi folosite din nou din motive ce tin de igiena sau de protectia sanatatii;
- Produse care dupa cumparare au fost amestecate cu alte elemente si care sunt inseparabile;
- Returul banilor se face in maxim 14 zile calendaristice si nu 14 zile lucratoare. Ca prima zi din acest termen este considerata ziua confirmarii expedierii coletului;
- Plata returului coletului este in sarcina cumparatorului
- In cazul returnarii unui produs deteriorat, plata daunelor cade in sarcina cumparatorului, in acest caz banii returnati fiind proportionali cu valoarea produsului returnat;
- Pastrarea dovezii achizitionarii produsului (contract, factura sau bon fiscal);
- Pastrarea documentelor in original si trimiterea unor copii catre magazinele online sau catre institutiile statului roman;
- Reclamatiile telefonice ar trebui sa fie inregistrate pentru a fi pastrate ca dovada a depunerii lor;
- Pe timpul discutiilor, fie scrise, fie fata in fata, trebuie folosit un limbaj adecvat, politicos si neagresiv;
- Inaintea depunerii unei reclamatii se va incerca intotdeauna rezolvarea pe cale amiabila a situatiei. Abia dupa refuzul vanzatorului de a primi returul se va contacta Asociatia pentru protectia consumatorilor sau, intr-o ultima instanta, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.
- Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
www.statie-gpl.ro ofera clientilor sai serviciul de returnare al produselor conform politicii interne si a legislatiei in vigoare.
www.statie-gpl.ro isi rezerva dreptul de a refuza in cazul in care criteriile de retur nu sunt indeplinite in intregime.
Serviciul de retur
Se asigura in conditiile in care:
- Produsele se returneaza in maximum 30 de zile calendaristice de la achizitie;
- Este prezentat in original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeste achizitionarea produselor in cauza (si documentele insotitoare);
- Nu se accepta returnarea produselor folosite sau asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
Restituirea produselor provenite din serviciul de retur se va face astfel:
- In numerar, pentru sumele platite in numerar in magazin;
Nota: In cazul clientilor persoane juridice, este necesara eliberarea unei chitante de catre acestia pentru restituirea sumei in numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), in caz contrar suma va fi restituita prin banca;
- Prin virament bancar, pentru platile efectuate prin banca (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (in cazul solicitarii returului la o data ulterioara vanzarii);
In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii Mooira Strategic 168 SRL vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispozitie de compensare, dispozitie de plata, chitanta). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur.
Raul-Petre 19 Sep 2023 Editează
Arată bine, dar unde se incarca?