Televizor Samsung 75TU8072, 189 cm, Smart, 4K Ultra HD LED, Clasa G
Se încarcă
Se încarcă
Descriere
Specificatii
Caracteristici generale
Diagonala display | 189 cm |
Tip TV | Smart TV |
Tehnologie display | LED |
Tehnologie speciala | HDR |
Claritate imagine | 4K |
An aparitie | 2020 |
Culoare | Negru |
Interfata | 2 x USB 1 x RJ-45 3 x HDMI 1 x RF 1 x S/PDIF CI+ slot 1 x AV |
Format display | Plat |
Smart TV
Sistem de operare | Tizen |
Aplicatii Video Streaming | YouTube Netflix HBO Go |
Caracteristici cheie | Comenzi vocale Asistent vocal inteligent Screen Mirroring |
Mirroring | iOS Android |
Asistent vocal inteligent | Bixby |
Tip procesor | Quad core |
Versiune Bluetooth | 4.2 |
Caracteristici video
Rezolutie | 3840 x 2160 |
Tip tehnologie HDR | HDR 10+ HLG |
Tehnologii imagine | UHD Dimming PurColor Contrast Enhancer Natural Mode Support Digital Clean View Mega Contrast Film Mode PQI 2100 Game Mode Crystal Processor 4K |
Rata de refresh | 50 Hz |
Tuner digital integrat | DVB-C DVB-S2 DVB-T2 |
Caracteristici audio
Tehnologii audio | Dolby Digital Plus Multiroom Link Dialog Enhancement Bluetooth Audio Adaptive Sound Control Audio Pre-selection Descriptor |
Sistem audio | 2 |
Putere difuzoare integrate | 20 W |
Subwoofer integrat | Nu |
Conectivitate
Conectivitate wireless | Bluetooth Wi-Fi |
Standard Wi-Fi | 802.11 ac |
Consum energie
Consum energie electrica | 154 W |
Consum energie electrica / 1000 ore | 160 kWh |
Putere consumata in stand-by | 0.5 W |
Consum anual energie | 214 kWh |
Clasa energetica potrivit noilor etichete energetice adoptate la nivelul UE | Clasa G |
Dimensiuni
Dimensiune cu stand | 1673.2 x 341.1 x 1047.9 nm |
Dimensiune fara stand | 1673.2 x 59.9 x 958.2 mm |
Greutate cu stand | 30.8 Kg |
Greutate fara stand | 30.4 Kg |
Dimensiune cutie | 1840 x 198 x 1118 mm |
Greutate cutie | 41.9 Kg |
Accesorii
Continut pachet | Cablu alimentare Manual utilizare Telecomanda Smart |
Sistem montare pe perete
Compatibilitate VESA | 400 x 400 |
Brand: Samsung
eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului. In conformitate cu prevederile OUG 140/2021, produsele beneficiaza de garantie legala de conformitate de 24 de luni, cu exceptia continutului digital sau al serviciilor digitale, in cazul carora garantia legala de conformitate este de 60 de luni, potrivit OUG 141/2021. Prevederile anterior mentionate nu sunt aplicabile in cazul produselor alimentare.
Se încarcă
Se încarcă
Review-uri (878 de review-uri)
Nemultumit
Adauga comentariu
Nu recomand
Adauga comentariu
Foarte multumit
Sunt foarte multumit.
Culorii vii, imagine clara, functia smart ruleaza foarte bine
Netflixul se misca impecabil.
Recomand.
Adauga comentariu
O dezamăgire totală
Adauga comentariu
Foarte slab
In anul 2021 am cumparat acest tv si eram foarte bucurs ca am gasit un tv Bun.
😔de cateva luni displayul nu mai raspunde la comenzi, pur si simplu tv nu se deschide din prima.
Dupa cateva minute de aprins, stins automat fara sa apas pe buton, acest tv se aprinde si apar dungi pe el.
Sunt foarte dezamagit, nu mi-as fi imaginat ca un tv Samsung va fii atat de slab.
Detin un alt tv Samsung din 2005 -2007 Led.. Impecabil, Imagine clara, sunet, conexiuni, etc.
Am dat clic pe acest model astazi si am citit recenziile si vad ca majoritatea aveti aceeasi probleme ca si mine.
Daca Sansung stie se aceasta problema, consider ca ar trebuie sa ne contacteze si sa rezolve aceasta problema.
Dezamagit... Bani pierduti.
Adauga comentariu
A "decedat mortal" dupa aproape 3 ani
Din pacate imi place prea mult telecomanda lor smart si ma voi duce tot spre un TV Samsung.
Adauga comentariu
Dezamagitor
Adauga comentariu
Nu recomand
Adauga comentariu
Nu recomand
in septembrie 2023 la un an dupa ce a iesit din garatie sa dus display-ul, in conditiile in care televizorul nu a functionat mai mult de 30 minute pe zi.
Sunt deja la al 2 tv samsung la care se duce display-ul la cateva luni dupa ce a iesit din garatie.
Asta e si ultimul.
Adauga comentariu
Se încarcă
Se încarcă
Intrebarile si raspunsurile clientilor (138 de intrebari)
Buna ziua, ce solutii avem pentru rezolvarea situatiei cu tv urile model 50TU8072. Observ ca sunt foarte multi cumparatori cu aceeasi problema, respectiv dauna totala dupa expirarea garantiei ca si in cazul meu de altfel. Aceasta este calitatea samsung? Dupa fix 3 ani tv ul este adio ( plus inca o data in perioada garantiei). Bataie de joc Editează
Salut!
În cazul în care nu ai făcut-o deja, te rugăm să ne contactezi direct prin intermediul centrului de suport Samsung, la numerele de telefon 0800872678 (apel gratuit), respectiv *8000 (apel tarifat în reţea), atât pentru a ne ajuta cu mai multe detalii în ceea ce privește situația întâmpinată, cât și pentru a solicita un control la domiciliu, din partea unui tehnician specializat (doar dacă se impune o astfel de măsură).
Editează
Am sunat si nu se rezolva nimic, controlul la domiciliu platit nu doresc, implicit o reparatie care costa cat un tv nou. Ultimul produs din gama samsung cumparat Editează
Ce putem face noi acești foarte mulți ghinioniști cu dauna totala la câteva luni după expirarea garanției?
Chiar asta e calitatea Samsung? Editează
Salut!
Dacă este posibil, te rugăm să ne contactezi direct prin intermediul centrului de suport dedicat (poți folosi numerele de telefon 0800872678, apel gratuit, respectiv *8000, apel tarifat în reţea), atât pentru a ne ajuta cu informații suplimentare în ceea ce privește situația adusă în discuție, cât și pentru a solicita un control la domiciliu, din partea unui tehnician specializat.
Editează
La cât de mulți ghinioniști suntem, cred că aceasta este adevărata,, calitate,, Samsung! Editează
Nu suntem noi ghinionisti, suntem bataia de joc a samsung, calitate 0. Editează
Buna ziua,
Am o problema cu butonul 123 de pe telecomanda, acesta nu functioneaza tot timpul! De cele mai multe ori, apas de 8-10 ori pana sa-mi apara pe ecranul televizorului lista cu numere pentru a selecta un alt canal tv. Daca tin lung apasat imi apare "indisponibil".
Va rog să-mi spuneti daca problema e la telecomanda sau la televizor? Mentionez ca celelalte butoane sunt functionale, tv-ul reactioneaza instantaneu, mai puțin la butonul "123"
Mulțumesc. Editează
Salut!
În cazul în care nu ai făcut-o deja, te rugăm să ne contactezi prin intermediul centrului de suport Samsung, la numerele de telefon 0800872678 (apel gratuit), respectiv *8000 (apel tarifat în reţea), pentru a solicita înlocuirea telecomenzii.
Editează
Buna ziua,
Mulțumesc pentru răspuns.
Mai vreau sa menționez ca, mai detin un TV, exact acelasi model doar cu o diagonala mai mai mare si care funcționează perfect, am imperecheat telecomanda acestuia la TV-ul cu probleme si am întâmpinat exact aceeași problemă! Nu stiu daca prin schimbarea telecomenzii se va rezolva. O sa va contactez pe nr de mai sus. Mulțumesc.
Editează
Problema a fost rezolvată, am resetat TV-ul la setarile din fabrica și după 2 zile de testare funcționează perfect.
Mulțumesc celor de la Samsung pentru promptitudine, dupa ce le-am transmis mailul, a doua zi au si venit cu soluțiile la problema mea.
Editează
Salut!
Modelul smart TV Samsung TU8072 suportă o frecvență maximă de 60Hz și poate înlocui cu succes un monitor, atât timp cât nu este necesară o rată de reîmprospătare mai ridicată.
Editează
Observ ca in descrierea oferita de Emag, apare informatia cu 50 Hz insa mai jos cei de la Samsung spun 60Hz:) care este adevarul? Editează
Detin televizorul si il folosesc pentru Gaming, atat pentru PC cat si pentru PS5. Initial am avut proleme cu rata de refresh pentru ca nu foloseam un cablu HDMI corespunzator, care sa suporte 4k 60hz.
Insa dupa achizitionarea unui cablu de calitate, televizorul functioneaza in 4k 60hz.
Mentiuni:
- Televizorul nu suporta Variable Refresh Rate
- Pentru a evita screen tearing atunci cand este conectat la PC, jocurile trebuie jucate in borderless window sau in fullscreen cu functia V-Sync activata.
- Televizorul suporta HDR in jocurile de pe PC si PS5
Editează
Salut!
În cazul în care nu ai făcut-o deja, îți recomandăm să contactezi direct reprezentanții eMAG, prin intermediul secțiunii dedicate (Suport clienți), pentru a solicita informații detaliate în ceea ce privește programul Rabla pentru electrocasnice.
Editează
Buna ziua. Am cumparat acum un an si 10 luni un astfel de TV. Totul a fost OK pana acum cateva zile cand, atunci cand deschid aparatul apar niste dungi orizontale in partea superioara a ecranului destul de multe si cu arie de raspandire destul de mare. Indraznesc sa intreb reprezentanta SAMSUNG, este posibil, va rog sa iau legatura cu un reprezentant care sa se deplaseze acasala subsemnatul pentru remediere? Mentionez ca este inca in termenul de garantie. Multumesc. Editează
Salut!
Dacă este posibil, te rugăm să ne contactezi direct prin intermediul centrului de suport Samsung, la numerele de telefon 0800872678 (apel gratuit), respectiv *8000 (apel tarifat în reţea), atât pentru a ne ajuta cu mai multe informații în ceea ce privește situația adusă în discuție, cât și pentru a solicita un control la domiciliu, din partea unui tehnician specializat.
Editează
Buna ziua. Am luat legatura cu reprezentanta SAMSUNG Romania si a doua zi problema a fost rezolvata - s-a inlocuit ecranul LCD. Totul functioneaza OK. Vreau sa felicit SAMSUNG Romania si in acelasi timp sa le multumesc pentru promptitudinea, amabilitatea si profesionalismul tuturor celor implicati - de la centrul de suport pana la tehnicianul care a rezolvat problema. FELICITARI! Nu cred ca exista in momentul de fata in Romania astfel de servicii in afara de SAMSUNG Romania! Editează
Se pare că mulți au avut aceeași problema cu display-ul. La fel și eu am pățit. Iar cei de la depanero nu l-au montat bine. îl voi trimite din nou în service. Editează
Salut!
Din păcate, această opțiune nu este disponibilă pentru modelul smart TV TU8072.
Editează