Televizor Philips 24PFS6805/12, 60 cm, Smart, Full HD, LED
Iti mai recomandam si
Descriere
Cumparate frecvent impreuna
Specificatii
Caracteristici generale
Diagonala display | 60 cm |
Tip TV | Smart TV |
Tehnologie display | LED |
Tehnologie speciala | HDR |
Claritate imagine | Full HD |
An aparitie | 2020 |
Culoare | Negru |
Format display | Plat |
Smart TV
Sistem de operare | Saphi |
Aplicatii Video Streaming | YouTube Netflix |
Caracteristici cheie | Screen Mirroring Inregistrare USB |
Tip procesor | Dual Core |
Caracteristici video
Rezolutie | 1920 x 1080 |
Tip tehnologie HDR | HLG HDR 10 |
Tehnologii imagine | Pixel Plus HD |
Tuner digital integrat | DVB-C DVB-S DVB-S2 DVB-T DVB-T2 |
Rata de refresh | 50 Hz |
Caracteristici audio
Tehnologii audio | Egalizator cu 5 benzi Dialog clar Mod Noapte Echilibrare automata a volumului Sunet surround dinamic |
Sistem audio | 2 |
Putere difuzoare integrate | 16 W |
Subwoofer integrat | Nu |
Conectivitate
Conectivitate wireless | Wi-Fi |
Interfata | 1 x Jack 3.5 mm 3 x HDMI 1 x RJ-45 1 x S/PDIF CI+ slot 2 x USB 1 x RF |
Standard Wi-Fi | 802.11n 2x2 |
Consum energie
Clasa energetica | Clasa A |
Consum energie electrica | 25 W |
Consum energie electrica / 1000 ore | 22 kWh |
Putere consumata in stand-by | 0.3 W |
Consum anual energie | 37 kWh |
Clasa energetica potrivit noilor etichete energetice adoptate la nivelul UE | Clasa F |
Dimensiuni
Dimensiune cu stand | 135 x 363.8 x 576.4 mm |
Dimensiune fara stand | 73.7 x 340.4 x 567.4 mm |
Greutate cu stand | 2.9 Kg |
Dimensiune cutie | 120 x 425 x 630 mm |
Accesorii
Continut pachet | Baterii Cablu alimentare Telecomanda Manual utilizare |
Sistem montare pe perete
Compatibilitate VESA | 75 x 75 |
Brand: Philips
Pretul produsului include costul de 6 lei aferent colectarii, tratarii si eliminarii DEEE.
eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului.
Alti clienti au vizitat si
Review-uri (68 de review-uri)
Recomand
Adauga comentariu
Foarte multumita!!
Imaginea e superba și naturala se potrivește perfect pe masa e stabil și telecomanda mi-e foarte usor sa o folosesc am pus și poza cu ea
Smartu se misca fosrte repede și sunetul este bun și suficient pentru camera se aude bine și muzica sunt foarte incantata de el!!
La montat picioarele surubelnita trebuie de aia cu capăt mai mare ca să se insurube bine din prima.
Recomaaaand!!!
Adauga comentariu
Recomand
Adauga comentariu
Alegere foarte buna!
Adauga comentariu
Excelent
Imaginea este impecabila nota 10, aspect nota 10 si ceea ce ziceau cei de mai jos legat de wireless nu mi s-a intamplat personal, totul merge perfect!
FORTA PHILIPS!!
Adauga comentariu
Foarte multumit
Adauga comentariu
Recomand
Imagine,sunet perfect.
Adauga comentariu
Recent adaugate la Favorite
Intrebarile si raspunsurile clientilor (12 intrebari)
Buna ziua, după câteva secunde imi apare în partea stânga a ecranului innovation you si nu mai ma pot uita la tv, ce se poate face? Multumesc Editează
Salut, Marius! Îți recomandăm să verifici că televizorul este setat pe mod "Acasă" (Setări>Setări Generale>Locație>Acasă). De asemenea, asigură-te că televizorul este actualizat la ultima versiune de software! Dacă situația persistă, poți lua legătura cu colegii noștri din call center de luni până vineri în intervalul orar 09:00 - 17:00 la numărul de telefon 031 630 00 42 pentru verificări suplimentare. Mulțumim! Editează
Buna ziua
Am digi prin cablu și nu se face instalarea canalelor cum as putea proceda?! Mulțumesc Editează
Bună, Lavinia! Ne cerem scuze pentru răspunsul întârziat! Pentru instalarea canalelor digitale trebuie efectuați următorii pași: Acasă > Setări > Instalare canale > Instalare antenă/cablu > Căutare canale, 1- Selectează Porniți acum și apasă OK, 2 - Selectează Reinstalare rapidă pentru a instala toate canalele din nou cu setările implicite, 3- Selectează Pornire și apasă OK pentru a actualiza canalele. Această acțiune poate dura câteva minute. Dacă întâmpini probleme poți contacta telefonic colegii de la call center la 031 630 00 42 de luni până vineri în intervalul orar 09:00-17:00. Mulțumim! Editează
L-am luat pentru mama asa ca partea de smart nu intereseaza. Mama se plange ca de cateva ori pe zi ingheata imaginea, dupa care pierde semnalul si ramane asa. Daca il stinge si-l reporneste, isi revine. Dupa un timp de functionare, problema reaparare. Ce-i de facut? Din cauza pandemiei nici nu pot sta acolo ore in sir sa vad cum se manifesta problema. Multumesc! Update: am facut si upgrade de firmware dar tot la fel face. Editează
Incearca la service cat mai e in garantie poate e vrun contact sau ceva minor. Al meu merge ok... Editează
Se poate prinde pe suport perete? Din cate vad in poze nu prea are prevăzute în spate gauri pentru prinderea de suport. Editează
Aree 2 gauri... Pt prindrea pe suport Editează
Are VESA X= 100 mm, sunt 2 gauri pe spatele televizorului la o distanta de 10 cm intre ele. Eu am pus la filtru de cautare 100x100 cand am cautat suport. Editează
Salut! Ne cerem scuze pentru răspunsul întârziat. Șuruburile folosite pentru montarea standului sunt M4*20. Mulțumim! Editează
Va rog, care este procedura de redare, de pe stick-ul de memorie USB, a inregistrarilor in format. PVR
Multumesc!
Astept raspunsul dvs. Editează
Bună, Cătălina! Ne cerem scuze pentru răspunsul întârziat. Procedura este una standard, trebuie doar să ții cont de faptul că o înregistrare PVR poate fi redată doar pe dispozitivul pe care s-a făcut pentru a nu se încuraja pirateria. Mulțumim! Editează
Buna ziua!
Daca am. Televiziune Digi, o sa am probleme cu conectarea, vad ca multi clienti se vaită ca nu se conectează la internet?
Ce e de facut in cazul in care Tv ul nu se conectează la wireless?
Multumesc! Editează
Am fix aceeasi problema. Solutia este returnarea. Editează
Și eu am aceasi problema... Ne puteți ajuta cu un răspuns?? Editează
Deci, orice am face nu se poate conecta la wireless?
Păcat de el, E un tv ok, imagine bună, sunet ok, dar Miracastul da bătăi de cap:((
Editează
Am luat și eu unul și am aceeași problema. Îl voi tine doar ca TV simplu, se conectează la net dar nu se încarca nicio aplicație, îmi zică ca nu există conexiune Editează
Merge după ce faci actualizare sistem introduce cablu de net faci actualizare si apoi 👍 Editează
Salut! Ne cerem scuze pentru răspunsul întârziat. Pentru o funcționalitate optimă televizorul trebuie actualizat la ultima versiune de software. Dacă nu se realizează conexiunea la internet actualizare se poate face si fără internet, descărcând ultima actualizare de pe site-ul Philips, se copiază pe o memorie USB formatată și se actualizează televizorul cu această memorie. Link actualizare: www.philips.ro/c-p/32PFS6805_12/6800-series-smart-tv-led-fhd/support. Mulțumim! Editează
LAVINIU VAJOI 23 Noi 2020 Editează
Se conectează la wireless?