Opinia clientilor:

Vandut de: TitanShop

48000 Lei (- 69% )

14900 Lei

Stoc epuizat
Vezi produse similare in functie de:
Adauga produsul la Favorite, instaleaza aplicatia eMAG si te vom anunta imediat ce va intra in stoc

Detalii produs

Pantofi Brogue Manz NIZZA nr.41,5 Produs de calitate marca Manz Brand : Manz Tip : Brogue Material exterior : piele premium fina Material interior : piele premium Calapod: antropic Talpa : cauciuc Inchidere : Sireturi Talpa interioara din piele Inaltime toc : 1,5 centimetri Tip toc : plat Marime 41,5 Marime (cm) nr. 41,5 :27,5

Caracteristici generale

Marime 41.5 (EU)
Tip varf Ascutit
Material interior Piele

Caracteristici

Culoare Maro
Stil Casual
Material Piele nabuc
Tip inchidere Siret

Compozitie

Material talpa Cauciuc

Brand: Manz

eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului.

Livrare si retur

Livrare comanda

Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.
In perioada 2016-04-22 - 2030-04-22 valoarea taxei de transport este de 19 lei.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.


Politica de returnare

Clientul Special Biz poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
8.1.1 Coletele prezinta deteriorari severe ( probarea se face prin poze si prin process verbal de constatare semnat si completat de client si reprezentantul firmei de curierat)
8.1.2. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
email : specialbiz@emag.ro
8.2. Clientul se obliga sa notifice Special Biz, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor.
8.3. Clientului care a notificat Special Biz conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 10 zile lucratoare, in caz contrar, CeasuriSpeciale.ro considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
8.4. Clientul Special Biz NU va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit
8.4.2. In cazul in care cererea de returnare are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 10 zile lucratoare prevazute, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs ,iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit,factura,garantie,nou,nefolosit,nederiorat,fara urme de uzura – caracteristici specificate si in Certificatul De Garantie)
8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.
8.6. In cazul inlocuirii produsului cu un altul ,tranzactia se realizeaza in conditiile unei achizitii noi,clientul platind taxele de transport.
8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 8.1.3, iar Special Biz nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 8.5.
8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 8.1.1;8.1.2;8.1.3 situatie in care CeasuriSpeciale.RO va suporta contravaloarea transportului. Prin urmare daca clientul se incadreaza in punctual 8.1.4,acesta va fi nevoit sa suporte toate cheltuielile de transport.
8.10. Din motive de igiena nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice, ambalaje deteriorate etc. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
8.11. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
8.12. Coletele trebuie sa contina absolut toate Cartile produsului,foliile,cadourile,instructiunile de folosire,ambalajele,cutiile,factura si garantia in original.Produsul returnat trebuie sa fie NOU, NEFOLOSIT.
8.13. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea Special Biz va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Coletul Va fi returnat la Adresa : Timisoara, STR.Mircea Cel Batran, Nr.113/A

 


Review-uri


Fii primul care scrie un review

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Intrebarile si raspunsurile clientilor

Ai nelamuriri?

Pune o intrebare si poti primi raspuns de la comunitate.

image