PNI

4.8
97% rating-uri pozitive

.


Denumirea companiei: ONLINESHOP SRL

Adresa Sediului Social: Piatra Neamt, str. Olteniei, nr.26A, Piatra Neamţ, Neamţ,

Cod unic de inregistrare: RO16306031

Nr. Reg. Comertului: J27/513/2004

IBAN: RO62RNCB0196122230010001

Banca: BANCA COMERCIALA ROMANA S.A

Telefon: +40744517711

Email: pni@emag.ro

Informatii utile

Livrarea comenzilor

Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.

  • In perioada 20/05/2020 - 20/05/2029, beneficiaza de livrare Gratuita comenzile livrate prin lockere, cu valoare mai mare de 500 lei .
    Taxa de livrare pentru pentru aceste comenzi cu valoare mai mica de 500 lei este de 10.2 lei.
  • Incepand cu 2021-06-14 comenzile cu valoare mai mare de 500 lei beneficiaza de livrare gratuita.
    Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mica de 500 lei este de 14.99 lei.

Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Politica de returnare

PROCEDURA DE RETUR

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur  aici.


Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.


Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care am intrat in posesia produsului returnat de dumneavoastra.


Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Piatra Neamt, str. Olteniei, nr. 26A, Piatra Neamţ, Neamţ, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea.

Costul de transportul pentru returnarea produselor este suportat de client.


Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Produsele vor fi returnate cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a facturii de achiziție. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3 @)

Consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real.

De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:

  1. inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
  2. în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică, gaz se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora (ex. kit senzor gaz si electrovalva);

Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor sau se pierde dreptul de retragere (returnare).

Acţiuni neacceptate care duc la pierderea dreptului de retragere:

  1. folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
  2. ruperea sigiliilor și a etichetelor;
  3. zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
  4. desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. rezerve detector alcool, uleiuri esentiale etc.);
  5. desigilarea sau instalarea licențelor software, a kiturilor de programare;
  6. neresetarea la setarile din fabrica si stergerea conturilor personale sau din aplicatii mobile a produsele produselor IT, smart (mini pc, becuri smart, prize smart, sisteme de alarma smart samd.);
  7. desigilarea produselor cosmetice, de îngrijire personală, de curățenie, produselor pentru copii și nou-născuți sau de utilizare personala (de ex. masina de tuns, aparat de aerosoli).

În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor.

În cazul în care bunul returnat prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.

Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.

PRODUSE FOLOSITE/URME DE UZURA: Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished . Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare.

Alte informatii privind returnarea produsului:

  1. produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor, cu excepția certificatelor de garanție emise în format electronic;
  2. daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului. 
  3. daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul pe toate, va rog sa va asigurati ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator: produse alimentare, produse cosmetice, produse de lenjerie, produse electronice care au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala.

Următoarele categorii de produse NU se pot returna decat sigilate:

  1. Consumabile (rezerve detector alcool, acumulatori, cartușe imprimantă, accesorii birotică și papetărie etc.);
  2. Produse de îngrijire personală, cosmetice, parfumuri;
  3. Din motive de igiena nu se accepta retur produse de tip Casti Earbuds care au fost desigilate.
  4. Produsele comandate si care a necesitat debitare conform cererii clientului nu se pot returna (ex. cablu la metru).

rierat.

Politica de garantie

PROCEDURA DE GARANTIE

Toate produsele comercializate de ONLINESHOP SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de luni de la data achizitiei. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Stimaţi clienţi, pentru a putea trimite in garantie un produs achizitionat de la ONLINESHOP SRL (PNI) completati electronic formularului de garantie online RMA adresa http://rma.mo.ro

Puteti completa formularul RMA pentru:

    • - produse aflate în garanţie;
    • - produse aflate în afara perioadei de garanţie (costurile expediţiei, dus-întors, sunt suportate de către client);
    • - produse nefuncţionale în primele 24 de ore de la achiziţie (DOA) (obligatoriu se atasează copie la facture către clientul final);
    • - produse livrate în mod eronat de către ONLINESHOP SRL.

Procedura ce trebuie urmată:

Pas 1: Se completează de către client formularul online de la http://rma.mo.ro
În urma completării formularului se va primi un email automat cu numărul RMA şi o etichetă gata de printare.

Pas 2: Se pregăteşte coletul, care va conţine produsul ambalat cât mai bine, împreună cu accesoriile posibile, la care se adaugă o copie a facturii şi Certificatul de Garanţie emis de ONLINESHOP SRL în original.
Pe exterior se adaugă eticheta primită pe email la pasul 1, sau se va trece manual numărul RMA într-un loc vizibil.

Pas 3: Un operator ONLINESHOP SRL va analiza cererea RMA şi va trimite un curier agreat pentru a ridica coletul de la adresa specificată prin completarea formularului de la pasul 1.

Pentru produsele aflate în garanţie costul transportului va fi acoperit de ONLINESHOP SRL.

Atenţie! Produsele livrate catre ONLINESHOP SRL trebuie ambalate corespunzător pentru a preîntâmpina deteriorarea lor în timpul transportului.

Confidentialitate

Politica de confidentialitate promovata de ONLINESHOP SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
ONLINESHOP SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0744 517 346 .
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0744 517 346 

Rating

4.8
97% rating-uri pozitive
30 de zile60 de zile90 de zile12 luni
Pozitiv97%95%93%90%
Neutru0%0%3%3%
Negativ3%5%4%7%
Momentan nu poti acorda o nota acestui seller.

Review-uri

vezi toate produsele

vezi toate produsele

Categorii de produse

1397 de produse (vezi toate)
Electrocasnice & Climatizare
Aspiratoare, fiare de calcat & masini de cusut (1)
Climatizare & sisteme de incalzire (6)
Fashion
Imbracaminte femei (1)
Imbracaminte barbati (2)
Genti si accesorii barbati (1)
Ingrijire personala & Cosmetice
Aparate & Accesorii ingrijire personala (1)
Sport & Activitati in aer liber
Imbracaminte sport (1)
Accesorii sportive (2)
Pescuit & Vanatoare (3)
Jucarii, Copii & Bebe
Jucarii & jocuri (1)
Jucarii & jocuri educative (3)
vezi toate categoriile