Cafemagia


NETCLIENT SRL

 

Denumirea companiei: Cafemagia 

Adresa Sediului Social: Aleea Lunca Cernei Nr. 4, Bl. D47, Sc, H, Parter, Ap. 106, Bucuresti, 62015

Punct de lucru: Str Antiaeriana, Nr 6, VILA A52, sector 5, Bucuresti

Cod unic de inregistrare: RO21913846

Nr. Reg. Comertului: J40/11337/2007

IBAN: RO34INGB0000999907891152

Banca: ING BANK

Telefon: 021.200.52.00

Email: netclientsrl@emag.ro

Informatii utile

Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.

  • Incepand cu 2019-11-18 comenzile cu valoare mai mare de 400 lei beneficiaza de livrare gratuita.
    Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mica de 400 lei este de 19 lei.
  • Incepand cu 03/06/2020 beneficiaza de livrare Gratuita comenzile livrate prin lockere, cu valoare mai mare de 400 lei .
    Taxa de livrare pentru pentru aceste comenzi cu valoare mai mica de 400 lei este de 9.9 lei.

Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Toate produsele comercializate de NETCLIENT SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de 24 luni de la data achizitiei. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative: 

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare aferente livrarii solicitate (alta decat livrarea standard) si costurile directe legate de returnarea produselor. 

Pe durata termenului de reflectie de 14 zile, consumatorul va manevra produsul si ambalajul cu grija unui bun proprietar. Consumatorul are dreptul sa despacheteze produsul si sa-l testeze doar cat sa-i permita sa stabileasca natura, calitatile si functionarea acestuia conform informatiilor din oferta de prezentare a produsului de pe Site, tot asa cum l-ar fi putut testa intr-un magazin fizic. Daca Consumatorul va folosi produsul peste limitele anterior stabilite, atunci Consumatorul va achita catre NETCLIENT S.R.L toate daunele reprezentand scaderea valorii produsului ca urmare a utilizarii acestuia peste limitele permise. In acest sens la receptia produsului se va intruni o comisie de receptie - predare in vederea constatarii starii fizice a aparatului. 

Consumatorul care doreste sa se retraga din Contract va notifica NETCLIENT S.R.L despre dorinta sa de a se retrage, intr-un mod care sa nu lase loc dubiului, expediind formularul standard de retragere în interiorul celor 14 zile de reflectie. 

NETCLIENT S.R.L poate solicita Consumatorului informatii privind motivul retragerii, dar nu-l poate obliga sa ofere explicatii. 

Produsul va fi returnat de Consumator in cel mult 14 zile de la exercitarea dreptului de retragere. 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile,si cu documentele care l-au insotit).In vederea returnarii, produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc, vor fi receptionate de catre o comisie de constatare care va inregistra in procesul de predare receptie starea fizica a aparatului. In cazul in care apar cheltuieli de aducere a aparatului la starea initiala de vanzare, acestea se vor deconta din valoarea prevazuta a se returna catre consumatorul respectiv. Altfel spus se va scadea contravaloarea uzurii, care depaseste uzura normala- determinata de incercarea produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Consumator, daca bunul livrat a fost conform cu bunul comandat. 

Rambursarea sumei achitate: 

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii Netclient SRL de Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. 

Netclient Srl nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de Netclient Srl. 

Netclient Srl va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut, in cazul in care Netclient SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). 

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele: 
- contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator; 
- furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere; 
- furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar; 
- furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; 
- furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator; 
- furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente; 
- furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla; 
- contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. 
Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare; 
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; 
- furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii; 
- furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica in conformitate cu OUG 34/2014 art. 16. 

Politica de confidentialitate promovata de NETCLIENT SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
NETCLIENT SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0732323232.
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0732323232

Categorii de produse

236 de produse (vezi toate)
Electrocasnice & Climatizare
Casa, Gradina & Bricolaj
vezi toate categoriile