Orice produs vândut pe eMAG beneficiază de o garanție standard. Această garanție acoperă, în cele mai multe cazuri, doar defecțiunile cauzate de deteriorarea unor componente sau nefuncționarea produsului din vina producătorului.

Pentru a veni în întâmpinarea tuturor situațiilor, inclusiv a celor generate de accidente neprevăzute, am creat, în parteneriat cu Allianz-Țiriac, asigurarea Protect+, disponibilă atât online, cât și în showroom, pentru produsele vândute de eMAG.

În ce situații produsele tale sunt asigurate de Protect+?

  • Contactul cu lichide
  • Lovituri sau căderi
  • Presiune
  • Incendiu și urmările acestuia (fum, explozie)
  • Scurtcircuit, supratensiune (daune electrice)
  • Interferența cu un camp electromagnetic
  • Acțiunea direct sau indirectă a trăsnetului
  • Furt, ca urmare a pătrunderii prin efracție, spargerii unui autovehicul sau actelor de tâlhărie

Cum îți asiguri produsul prin Protect+?

Asigurarea Protect+ se poate achiziționa atât din showroom, întrebând un consultant, cât și online, din pagina produsului pe care vrei să îl cumperi.

Asigurarea Protect+ se poate achiziționa în același timp cu produsul sau în maximum 10 zile de la achiziția acestuia.

Polița de asigurare are acoperire în toată lumea, cu excepția teritoriilor supuse sancțiunilor financiare sau comerciale. Toate serviciile conexe, inclusiv repararea sau înlocuirea produselor avariate, se vor realiza exclusiv în România, prin intermediul partenerului de service autorizat de Allianz-Țiriac și serviciului de asistență în caz de daună, oferit de Marsh Broker.

Categorii de produse care pot beneficia de asigurarea Protect+:

Categorie Subcategorie
Electrocasnice (white goods) Aparate de curățare cu aburi, Aparate de gatit cu aburi&Deshidratoare, Aparate de preparat desert
Aparate de vidat, Aparate frigorifice, Aparate ingrijire personala, Aragazuri, Aspiratoare, Blendere&Tocatoare, Cafetiere/Espresoare/Ceainice, Cuptoare BI/Microunde/Electrice, DVD & Blu-Ray Playere, Electrocasnice mici, Faxuri, Fiare/prese de calcat, Friteuze, Gratare electrice, Hote, Imprimante, Masini de cusut,  Masini de paine, Masini de spalat rufe si Uscatoare
Masini de spalat vase, Mediaplayere, Monitoare video bebelusi, Multicooker, Plite, Proiectoare, Rame foto digitale, Roboti de bucatarie, Roboti de curatenie, Sisteme Home Cinema/SoundBar, Storcatoare
Aparate de aer conditionat
Foto Aparate Foto/Camere DSLR/Video
Laptop Desktop PC, Laptopuri, Console
Mobile Telefoane Mobile, Biciclete electrice, Trotinete electrice
Tablete Tablete, smartwatch, Bratari Fitness
Televizoare Monitoare LCD & LED, Televizoare

Produsele resigilate, produsele expuse în showroom și produsele vândute de către partenerii eMAG Marketplace nu pot fi asigurate prin Protect+.

Cum procedezi în cazul unei daune?

Daună totală:  se consideră daună totală situaţia în care bunul asigurat a fost furat sau a fost distrus, în urma producerii unui eveniment asigurat, iar repararea bunului sau înlocuirea cu un produs recondiţionat nu este posibilă sau, din punct de vedere economic, costul reparaţiei nu se justifică (depășește suma asigurată din poliţă).

Daună parțială: se consideră daună parțială situația în care, în urma producerii unui eveniment asigurat, bunul asigurat poate fi reparat și readus la starea anterioară producerii evenimentului. Costul reparaţiei (piese, manoperă, transport etc.) nu trebuie să depășească suma asigurată din poliţă.

Dacă produsul tău asigurat se confruntă cu o daună, primul pas este să trimiți o notificare prin serviciul de asistență, apelând 021 3059800, în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data producerii evenimentului asigurat, în cazul unei avarii, respectiv 7 zile lucrătoare de la data producerii sau constatării furtului. Atunci când dauna a fost produsă de un incendiu, explozie, furt prin efracţie sau tâlhărie, trebuie să raportezi evenimentul autorităţilor competente în termen de până la 48 de ore și să obții o dovadă necesară în procesul de analiză a cererii de despăgubire.

Prime de asigurare si franșiză

  • Prima de asigurare reprezintă suma de bani plătită de către client în momentul asigurării produsului.
  • În cazul producerii unui eveniment asigurat, franșiza este parte din valoarea daunei suportate de client, pentru fiecare eveniment asigurat. Atât prima de asigurare, cât și franșiza sunt trecute în polița de asigurare.

Dacă te răzgândești, ai dreptul șă anulezi polița de asigurare

În cazul în care bunul asigurat este returnat, polița se anulează automat.

Poți face acest lucru în primele 30 de zile de la achiziția bunului, fără a fi necesară invocarea unui motiv sau după 60 de zile, dacă ești client “Genius”.  În condiţiile în care nu s-au produs riscuri asigurate, eMAG îţi va returna integral prima de asigurare plătită.

Dacă ai decis să anulezi polița de asigurare după perioada de retur de 30 de zile, respectiv 60 de zile în cazul clienților Genius, vei primi prima de asigurare, mai puțin valoarea aferentă perioadei de asigurare a bunului, până la momentul deciziei de reziliere a poliței, în condițiile în care nu au avut loc daune.

În cazul în care ai ales asigurarea Protect+ pe 2 ani, iar în primul an ai o daună totală sau două daune parțiale, ți se poate restitui prima de asigurare pentru cel de-al doilea an.

Cum anulez polita ?

  • La returul produsului asigurat, polița se anulează automat
  • În cazul în care vrei să păstrezi produsul, dar să renunți la  asigurarea Protect+, te rugăm să iei legătura cu unul dintre consultanții din showroom sau să completezi formularul de contact de aici.

Drepturile de transfer în cazul unei polițe de asigurare

În cazul în care produsul acoperit de asigurarea Protect+  este revândut sau înstrăinat către o terță parte, produsul în cauză nu mai  beneficiază în continuare de beneficiile asigurării.

Informatiile complete despre asigurare:

Scrisoare prezentare

Prezentare produs asigurare Protect+ (IPID)

Termene si conditii

Acord prelucrare date  persoana fizica

Acord prelucrare date  persoana juridica

Protect+ | Allianz-Tiriac (allianztiriac.ro)