Intelligent Marketing Solutions


Lansati pe o piata deja existenta am reusit sa obtinem o crestere rapida datorita gamei variate de produse. Misiunea companiei este aceea de a oferi bucuria de a gasi si alege produsele preferate, dar si relaxarea cumparaturilor din confortul propriei


Denumirea companiei: Intelligent Marketing Solutions SRL

Adresa Sediului Social: Str. Slt. Gheorghe Ionescu, Nr. 1, Bl. 148, Sc. 1, Et. 1, Ap. 9, Cam. 3, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, 42038

Cod unic de inregistrare: RO36693404

Nr. Reg. Comertului: J40/14360/2016

IBAN: RO49INGB0000999909299419

Banca: ING BANK N.V., BUCHAREST BRANCH

Telefon: +40771566011

Email: intelligentmarketingsolutions@emag.ro

Informatii utile

Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.

  • Incepand cu 13/02/2020 beneficiaza de livrare Gratuita comenzile cu valoare mai mare de 3500 lei care contin produse din categoria Paturi .
    Taxa de livrare pentru pentru aceste comenzi cu valoare mai mica de 3500 lei este de 68 lei.
  • Incepand cu 2020-02-13 valoarea taxei de transport este de 22.99 lei.

Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Toate produsele comercializate de Intelligent Marketing Solutions beneficiaza de garantie pentru o perioada de 1 luni de la data achizitiei. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Se calculează 14 zile calendaristice din momentul în care consumatorul sau o altă persoană terță (exclus curier) intră în posesia produselor. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului și recomandăm utilizarea aceluiaşi serviciu de transport folosit pentru recepţionarea produselor. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la: – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese INTELLIGENT MARKETING SOLUTIONS S.R.L. (denumit și Vanzator) va înapoia contravaloarea produselor din comandă în cel mai scurt timp posibil din momentul primirii produselor returnate fara contravaloarea returului care este suportat de catre client. Definiţia contractului de vânzare: orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât şi servicii. Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia. Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligaţiilor părţilor contractuale. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliul intact şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire, intervenţii neautorizate, lipsa sigiliului, sigiliu deteriorat, etc. În cazul foliilor de protecţie, în momentul îndepărtării sigiliului se pierde dreptul la retur. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail. Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Nu intra in categoria persoane fizice si sub incidenta OUG 34/2014, Societatile Comerciale, persoanele fizice inregistrate la Registrul Comertului ca Persoane Fizice Autorizate, Intreprinderi Familiale, Asociatii Familiale etc, alte organizatii care au personalitate juridica. 1. Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de INTELLIGENT MARKETING SOLUTIONS SRL  Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele primite (factură, certificate de garanție, instrucțiuni de utilizare, etc.) chiar și atunci când returnarea îi este imputabilă furnizorului: produse greșit ambalate, produse greșit livrate sau produse cu defecte de fabricație. Asigurati-va ca produsul nu este protejat de parole setate de dvs si ca ati sters eventualele conturi pe care le-ati definit, astfel incat produsul sa nu contina nici o data cu caracter personal si sa poata fi adus la software-ul initial.  Daca ati cumpărat mai multe produse de acelasi fel si vreti sa le returnati pe toate, asigurati-va ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar dacă sunt sigilate.
 Se pot returna foliile pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere doar dacă nu au fost folosite.  Puteti returna consumabilele sanitare (masti de protectie, manusi, dezinfectant sau alte produse din categorie) doar dacă acestea sunt sigilate si fara urme de folosinta.  Puteti returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.  Nu se accepta returul dacă ati dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau daca ati dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.  Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie trimise curate pentru ca returul sa fie acceptat.  Nu se acceptă returul produselor Cosmetice, a celor din categoria Maternitate si de ingrijire personala daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena. Pentru comenzile expediate la nivel național, prin curier rapid, indiferent de adresa cumpărătorului, in caz de retur, costurile de livrare nu se rambursează. Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile şi modul de funcţionare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască şi să le inspecteze în acelaşi mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui să poziționeze folia peste ecranul dispozitivului fără a îndepărta sigiliul. Astfel, consumatorul își poate forma o idee despre produsul achiziționat. Conform art. 16, lit. e și f din OUG 32/2014, foliile de protecţie sunt exceptate de la retur dacă acestea au sigiliul îndepartat (chiar și parțial). IMPORTANT! Foliile de protecţie au un sigiliu aplicat pe spate. Acest sigiliu permite consumatorului să testeze folia pe ecranul dispozitivului fără a pierde dreptul la retur. Odată ce sigiliul a fost îndepărtat de pe folie, chiar și parțial, consumatorul este de acord cu produsul achiziționat și îşi asumă responabilitatea că a citit şi că va respecta instrucţiunile de montaj. Îndepărtarea sigiliului (chiar și parțial) sau nerespectarea instrucţiunilor de montaj atrag după sine nevandabilitatea produsului și implicit pierderea dreptului la retur. Obligaţiile care revin INTELLIGENT MARKETING SOLUTIONS S.R.L. Va rambursa contravaloarea produselor în maximum 14 zile calendaristice calculate din momentul în care consumatorul trimite formularul de retur. Suma rambursată nu va include costurile de livrare pentru comenzile expediate la nivel național. Termenul de rambursare este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleaşi modalităţi de plată rezonabil aplicabile (în cazul plăţii numerar la livrare, rambursarea se va face exclusiv prin transfer în contul bancar transmis prin formularul de retur). Obligaţiile care revin consumatorului Produsele sunt predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârziere nejustificată şi în decurs de maxim 14 zile calendaristice de la anunţarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suportă costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor.
2. RETUR DE PRODUSE
Puteţi solicita returul de produse în următoarele cazuri: • Produsul livrat nu corespunde așteptărilor. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliul intact şi documentele care l-au însoţit). În acest caz, conform O.U.G. 34/2014, art 14, alin. 2,
costurile aferente taxei de livrare pentru retur sunt în responsabilitatea consumatorului. • Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat şi se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menţionată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intraţi în posesia fizică a produsului. Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator. • Produse livrate/ambalate greşit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat. În acest caz, costurile de transport pentru retur sunt suportate de către noi. Menţiune În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale, inclusiv eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta). In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, si a fost deja achitat, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului. Pentru returnarea produselor comercializate de Intelligent Marketing Solutions SRL ne puteti contacta telefonic la numarul 0771.566.011 sau la adresa de email: intelligentmarketingsolutions@emag.ro. Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Politica de confidentialitate promovata de Intelligent Marketing Solutions explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Intelligent Marketing Solutions nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0771566011.
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0771566011

Cele mai bune oferte ale sellerului vezi toate produsele

vezi toate produsele

Categorii de produse

615 produse (vezi toate)
Laptop, Tablete & Telefoane
TV, Audio-Video & Foto
Audio HI-FI & Profesionale (1)
Electrocasnice & Climatizare
Fashion
Genti si accesorii femei (62)
Casa, Gradina & Bricolaj
Scule electrice & Unelte (1)
Iluminat & electrice (1)
Bucatarie & Servire (1)
Mobilier & Saltele (14)
Textile & Covoare (1)
Decoratiuni, ornamente si articole Craciun (4)
Mobilier gradina & terasa (3)
Sport & Activitati in aer liber
Fitness si nutritie (3)
Auto, Moto & RCA
Anvelope & Jante (1)
Intretinere & Cosmetica auto (1)
Electronice Auto (2)
Reparatii si echipamente auto (2)
vezi toate categoriile