Campania se termină în
ore
minute
secunde

Opinia clientilor:

Vandut de: eMAG
Beneficii:
  • Deschiderea coletului la livrare

2794 Lei (- 39% )

1699 Lei

si primesti 1 punct detalii

Ultimul produs in stoc

Alte oferte (2 oferte)

Product image

Ultimele 2 produse

Vandut de Cartepedia

2787 Lei

Economisesti 12%

2453 Lei

Descriere

Inovatia ca solutie in afaceri - Clayton M. Christensen, Michael E. Raynor Paradoxul cresterii unei firme
In cel mai bun caz, numai o companie din zece e capabila sa sustina in timp o crestere profitabila. Si totusi, pietele de capital pretind ca toate companiile sa creasca si le pedepsesc fara mila pe cele care esueaza. Dar de ce este cresterea constanta si substantiala atat de dificil de obtinut? Surprinzator, nu e din cauza lipsei de idei bune sau de manageri capabili. ªi nici din cauza unor clienti prea nestatornici sau a inovatiei imprevizibile.
Initiativele de afaceri esueaza — afirma Clayton M. Christensen si Michael E. Raynor — deoarece firmele isi spoliaza in mod nechibzuit propriul potential disruptiv, inainte ca ideile noi cu adevarat bune sa apuce macar sa prinda contur. Cartea de fata arata cum pot companiile sa rezolve aceasta dilema, creand ele insele disruptii de piata, in loc sa se lase distruse de acestea.
Bazandu-se pe ani de cercetari aprofundate si pe exemple concrete din multe companii mari, autorii afirma ca inovatia poate fi un proces predictibil, care sa determine in final cresterea profitabila si sustenabila. Christensen si Raynor identifica, mai intai, fortele care-i imping pe manageri sa ia decizii inoportune tocmai in procesul de inchegare a noilor idei de afaceri. Apoi, autorii pun la dispozitia managerilor un nou cadru de lucru, destinat sa-i ajute pe acestia in demersul de creare a conditiilor potrivite, la momentul potrivit. In cele din urma, disruptia astfel realizata va avea succes. Iata cateva dintre problemele la care aceasta carte da solutii:
- Cum ne dam seama daca o idee are potential disruptiv sau nu?
- Ce situatii concurentiale avantajeaza companiile stabile si care ii favorizeaza pe nou-veniti?
- Ce segmente de consumatori vizam mai intai, daca avem o oferta inedita?
- Ce activitati ar trebui externalizate si care ar trebui pastrate in interiorul companiei?
- De unde ar trebui sa provina banii cu care finantam o noua afacere?
- Cum alegem cei mai potriviti manageri, pentru a pune in practica noua idee?
- Cum ne pozitionam pe piata acolo unde vor fi profiturile in viitor? Dezvaluind principii contraintuitive, care va vor schimba pentru totdeauna perspectiva asupra inovatiei, aceasta carte de referinta in literatura economica internationala va arata cum puteti crea un motor de crestere disruptiva, menit sa alimenteze perpetuu succesul oricarei companii. Citeste si review Goodreads

Accesorii compatibile

Specificatii

Caracteristici generale

An aparitie 2010
Autor Clayton M. Christensen, Michael E. Raynor
Editura Curtea Veche
Gen Afaceri Economie
Limba Romana
Nr. pagini 304
Subgen Dezvoltarea Afacerilor
ISBN 9789736699177
Colectie Profit

Brand: Curtea Veche

eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii sau preţul, pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului.

Altii au cumparat si...

Review-uri


Fii primul care scrie un review

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Intrebarile si raspunsurile clientilor

Ai nelamuriri?

Pune o intrebare si poti primi raspuns de la comunitate.

image