Trebuie sa fii autentificat pentru a adauga produse

Intra in cont
Produsul a fost adaugat in cos
vezi detalii cos
Laptop, Tablete & Telefoane
PC, Periferice & Software
TV, Audio-Video & Foto
Electrocasnice & Climatizare
Gaming, Carti & Birotica
Bacanie
Fashion
Ingrijire personala & Cosmetice
Casa, Gradina & Bricolaj
Sport & Activitati in aer liber
Auto, Moto & RCA
Jucarii, Copii & Bebe
Supermarket
 
Suport 24/7
Contact service
Contact asigurari
Formulare de suport
Showroom-uri

Service Pick-up & Return

eMAG  ›  Info Center  ›  Garantii si service  ›  Service Pick-up & Return

Daca produsul pe care l-ai cumparat de la eMAG s-a defectat sau nu mai functioneaza dar este inca in garantie, iti asiguram reparatia gratuit prin serviciul de Service Pick-up & Return. Poti vedea data la care expira garantia fiecarui produs in sectiunea Garantiile mele din contul tau de client.

 

Certificatul de garantie
Inainte de a trimite produsul in service cauta certificatul de garantie al acestuia.
Daca certificatul de garantie a fost emis de Depanero, partenerul de service eMAG, il poti descarca in format electronic din contul tau de client, in sectiunea Garantiile mele, in dreptul produsului.
Daca certificatul de garantie a fost emis de producator, inseamna ca a fost in cutia in care ai primit produsul.

 

 

Repararea produselor cu certificat de garantie emis de Depanero

 

Reparatia acestor produse este asigurata prin serviciul de service Pick-up & Return.
1.    Du-te cu produsul intr-unul dintre showroom-urile eMAG sau completeaza formularul de Service pick-up & return
2.    Dupa aprobarea formularului, in aproximativ 2 zile va veni curierul sa ridice produsul. Te rugam ambaleaza produsul cu grija inainte de a-l preda curierului, pentru a-l proteja in timpul transportului. Ridicarea produsului este gratuita.
3.    Produsul va fi dus de catre curier in service-ul Depanero, unde urmeaza sa fie reparat
4.    In termen de maxim 15 zile specialistii Depanero iti vor repara produsul si apoi ti-l vom inapoia, tot prin curier, gratuit

 

Daca preferi, poti duce chiar tu produsul la service-ul Depanero.

 

Daca ai respectat conditiile din certificatul de garantie si produsul nu poate fi reparat, ti-l vom inlocui sau iti vom returna contravaloarea acestuia.

 

Dupa reparare, perioada de garantie va fi prelungita cu numarul de zile care a fost necesar pentru repararea produsului (din momentul in care produsul a ajuns in service pana cand a fost reparat).

 

Acest serviciu este valabil si pentru produsele care au certificat de garantie emis de Servskills.

 

Pentru electrocasnicele de mari dimensiuni – aparate frigorifice, masini de spalat vase, aragazuri, cuptoare cu microunde, hote, masini de spalat rufe, aspiratoare – iti recomandam sa completezi formularul de Service pick-up & return. Datorita dimensiunii lor nu le putem receptiona in showroom-uri.

 

Repararea produselor resigilate
Pentru repararea produselor resigilate procesul este acelasi de mai sus.

 

Repararea produselor cu certificat de garantie Depanero care a expirat
Daca vrei sa trimiti in service un produs care nu mai este in garantie poti sa completezi formularul de Service pick-up & return, sa vii cu produsul in showroom-urile eMAG sau sa mergi direct la Depanero.

 

Costurile cu ridicarea produsului de catre curier, diagnosticarea, repararea (inclusive manopera), piesele de schimb (daca este cazul) si returnarea prin curier dupa reparatie vor fi suportate de catre tine.

 

Serviciul Pick-up & Return nu acopera:
– produsele care nu au de certificat de garantie emis de Depanero
– produsele care nu mai sunt in garantie
– produsele care nu respecta conditiile de garantie de pe certificat
– taxele de transport pentru produsele care au fost verificate in service si nu au niciun defect care sa se manifeste
– taxele de transport in cazul in care renunti la produsul cumparat

 

 

Repararea produselor cu certificat de garantie emis de producator / distribuitor

 

1. Cauta in certificatul de garantie lista centrelor de service partenere ale producatorului sau distribuitorului;
2. Daca doresti, poti merge cu produsul la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care se va ocupa de repararea produsului.
Poti veni cu produsul si intr-unul din showroom-urile eMAG sau sa il poti trimite in service completand formularul de Service Pick-up & Return. Noi vom directiona produsul catre centrul de service autorizat de producator/ distribuitor si, dupa reparare, ti-l vom inapoia in showroom sau prin curier, in functie de modalitatea prin care ai trimis produsul in service.
Daca produsul este inca in perioada de garantie vei beneficia in mod gratuit de repararea produsului. Daca perioada de garantie a expirat costurile cu repararea produsului vor fi suportate de catre tine.

 

Repararea produselor vandute de partenerii eMAG Marketplace

 

Daca certificatul pe care l-ai primit in cutia produsului este emis de catre partenerul eMAG Marketplace si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata direct de catre acesta. Pentru repararea produsului te rugam contacteaza partenerul eMAG Marketplace.

 

Daca certificatul este emis de catre producator si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de catre reteaua de service autorizat a producatorului, in centrele specificate in certificat. In acest caz, trebuie sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care se va ocupa de repararea produsului.

Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu

Articole similare