Favorite
Cosul meu

Trebuie sa fii autentificat pentru a adauga produse

Intra in cont
Produsul a fost adaugat in cos
vezi detalii cos
Laptop, Tablete & Telefoane
PC, Periferice & Software
TV, Audio-Video & Foto
Electrocasnice & Climatizare
Gaming
Fashion
Ingrijire personala & Cosmetice
Carti, Birotica & Cadouri
Casa, Bricolaj & Petshop
Sport & Activitati in aer liber
Auto, Moto & RCA
Jucarii, Copii & Bebe
Supermarket
 
Suport 24/7
Contact service
Contact asigurari
Formulare de suport
Showroom-uri

Deschiderea coletului la livrare

eMAG  ›  Info Center  ›  Servicii  ›  Deschiderea coletului la livrare

 

Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!

 

La eMAG platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru produsele vandute si expediate de eMAG si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.

 

Cum functioneaza serviciul?

 

In momentul primirii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

 

Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

 

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

 

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

 

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

 

Cine achita transportul?

 

In cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de catre cumparator.

 

 

 

 

 

 

Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu

Articole similare