Pe eMAG găsești orice. Dacă știi cum să cauți. Poate preferi un anumit brand, un interval de preț sau doar produsele vândute de un magazin din Marketplace. Sau poate opinia altor cumpărători e importantă pentru tine și-atunci te interesează doar produsele cu recenzii bune și foarte bune. Dar cum reușești să-ți faci drum printr-o gamă atât de variată și să găsești cât mai rapid fix ce-ți trebuie? Mai jos, îți oferim o serie de ponturi care să-ți facă munca de căutare mult mai ușoară.

 

Caută după vânzător

După cum știi deja, prin intermediul platformei eMAG, vând mai multe magazine. De exemplu, dacă te interesează doar telefoanele comercializate de eMAG, le poți găsi folosind următoarea căutare:

telefoane vanzator:emag

 

Caută după marcă

Dacă știi clar că nu te interesează decât telefoane marca Apple, de exemplu, le poți individualiza folosind căutarea:

telefon marca:apple

 

Caută după preț

Poți să cauți produse aflate într-un interval de preț sau chiar cu un anumit preț.
Să zicem că te interesează laptopuri care costă mai mult de 2000 de lei. Ar trebui să cauți așa:

laptop pret:>2000

Pentru laptopuri cu prețul mai mic de 2000 de lei, folosește căutarea:

laptop pret:<2000

Dacă vrei să vezi oferta de laptopuri cu prețuri între 1500 și 2500 de lei, caută astfel:

laptop pret:1500-2500

Iar dacă știi precis că vrei să dai fix 1229 lei pe un laptop, caută așa:

laptop pret:1229

 

Caută după rating

Dacă pentru tine opinia altor cumpărători este importantă și nu vrei să vezi decât produse cu ratinguri peste o anumită valoare, le poți găsi cu ușurință. De exemplu, dacă vrei să cumperi mâncare pentru căței cu rating mai mare de 4, poți căuta astfel:

mancare catei rating:4

 

Caută într-o anumită categorie

Anumite cuvinte pot avea dublu înțeles. De exemplu, dacă tu completezi “stick” în câmpul de căutare, vei primi rezultate atât din categoria stick-uri de memorie, cât și din deodorante stick.

Ca să nu te încurci în produse care pur și simplu momentan se află în afara ariei tale de interese, caută în cadrul unei anumite categorii. De exemplu:

stick categorie:”deodorante si antiperspirante”

Nu-ți face griji, numele categoriei nu trebuie să fie neapărat exact.

 

Caută după o expresie exactă

Aici e și mai simplu. Pune expresia respectivă între ghilimele:

“jocul final convocarea”

“samsung gear s2”

“samsung galaxy s6 32gb”

 

Exclude un cuvânt din căutare

De exemplu, dacă tu cauți ochelari negri de înot, s-ar putea să nu te intereseze ochelari roșii de înot sau ochelari roz. Ca să excluzi alte culori, pune semnul minus înaintea acestora. Mai exact:

ochelari înot negru -rosu –roz.

 

Caută folosind sortarea dorită

Poți sorta produsele în funcție de preț. Dacă vrei să le vezi primele pe cele cu preț mai mare, folosește indicatorul “sort:pret-desc”. Dacă însă le vrei pe cele cu preț mic, atunci scrie în bara de search “sort:pret-asc”. Folosind același principiu, poți alege să ți se afișeze produsele în funcție de discount, de numărul de review-uri sau le poți vedea doar pe cele mai vândute.

De exemplu:

tigăi sort:pret-desc

telefoane sort:pret-asc

ebook sort:discount

smartwatch sort:review

scutece sort:”cele mai vandute”

 

Caută produsele care sunt disponibile în showroom

Poți vedea chiar și produsele care sunt disponibile în showroom-ul de lângă tine. Tastează produsul care te interesează, indicatorul “stoc:”, apoi orașul. Mai precis:

televizor stoc:galati

frigider stoc:iasi

aspirator stoc:brasov

 

Caută după discount

Dacă te interesează doar produsele cu discount mai mare decât 30%, de exemplu, folosește indicatorul “discount:30”.

De exemplu: bicicletă discount:30

 

Sau dacă preferi varianta în engleză poti căuta în felul următor:

telefoane seller:emag
telefon brand:apple
televizoare rating:4
laptop price:>2000
stick category:”deodorante si antiperspirante”
tigai sort:pret-desc
telefoane sort:pret-asc
ebook sort:discount
smartwatch sort:review
scutece sort:bestsellers
frigider stock:iasi
bicicleta discount:30

Citeste mai mult

Bine de ştiut:

 

  • Poţi exclude orice din căutare – Foloseşte minus înainte de un operator şi ce specifici va fi exclus din rezultate. Spre exemplu, „telefoane –vanzator:emag” va exclude produsele vândute de eMAG.
  • Poți folosi mai mulți operatori – Nu trebuie să te limitezi la un singur parametru de căutare. Îi poți folosi pe toți în același timp. De exemplu, „tablete brand:wink pret:<300”.
  • Prețul poate fi un interval – De exemplu, căutarea „televizoare pret:1500-2000” va returna produsele cu prețul între 1500 și 2000 de lei.
  • Ordinea nu contează – Fie că scrii „huse brand:wink pret:<500” sau „pret:<500 huse brand:wink”, rezultatul va fi același.
  • Cuvintele multiple se trec între ghilimele – Dacă vrei să specifici o categorie, un brand sau un partener al cărui nume este format din mai multe cuvinte, folosește ghilimelele. De exemplu, „ sticla categorie:”folii de protective” ”.