Laptop, Tablete & Telefoane
PC, Periferice & Software
TV, Audio-Video & Foto
Electrocasnice & Climatizare
Gaming, Carti & Birotica
Bacanie
Fashion
Ingrijire personala & Cosmetice
Casa, Gradina & Bricolaj
Sport & Activitati in aer liber
Auto, Moto & RCA
Jucarii, Copii & Bebe
Supermarket
eMag Black Friday - Ziua cu cele mai multe reduceri din an
  • Cand este Black Friday Romania la eMAG?

  • Black Friday la eMAG are loc in fiecare an in luna noiembrie, fiind evenimentul de shopping cu cele mai multe oferte si reduceri. Evenimentul se desfasoara pe durata unei singure zile, cunoscută drept Vinerea Neagra.

  • Printre produsele care se regasesc in oferta eMAG Black Friday se numara televizoare, telefoane, laptopuri, produse din categoria Fashion ai articole sportive, electrocasnice, accesorii pentru casa si gradina, produse de ingrijire personala pentru adulti si copii, mobila, jucarii, anvelope si produse speciale.

  • Black Friday la eMAG inseamna si reduceri ale partenerilor din Marketplace.
    a sa te conectezi la ofertele de Black Friday, asigura-te ca esti abonat la newsletterul eMAG si vei fi la curent cu toate noutatile, reducerile si produsele vedeta din cel mai asteptat eveniment de cumparaturi.

    • Ce trebuie sa stii pentru Black Friday?

    1. Este recomandat sa ai aplicatia eMAG actualizata cu cea mai recenta versiune disponibila si toate datele tale, respectiv adresele de livrare, completate in contul tau de client.
    2. Pentru o plata extrem de rapida a produselor dorite, iti poti salva cardul bancar in contul tau de client eMAG si astfel, de Black Friday, vei achita comenzile in deplina siguranta si foarte repede.
    3. Dupa plasarea comenzii, produsele selectate de tine sunt rezervate automat, iar livrarea se face in showroom, prin curier, la un oficiu postal sau in easybox.
    4. Daca ai comandat un produs al unui partener eMAG Marketplace, acesta iti va livra comanda prin curier sau in easybox. Costul de livrare iti va fi comunicat inainte sa finalizezi comanda.

      Recordurile au devenit traditia Black Friday

      Black Friday 2020 a batut toate recordurile istorice.

      S-au inregistrat, intr-o singura zi, 12,4 milioane de vizite iar valoarea produselor comandate a fost de 585.7 de milioane de lei, cu 17% mai mult decat in 2019. Comanda ridicata in cel mai scurt timp s-a inregistrat la easybox, la doar 7 minute de la incarcare, chiar in ziua de Black Friday. In primul minut de la start s-au comandat 8.260 de produse in valoare de 4.7 milioane de lei, iar comanda cu cele mai multe produse a fost platita online cu cardul si a continut 97 de produse distincte din categorii precum bacanie, bauturi si produse pentru ingrijirea locuintei. Printre produsele speciale comandate in 2020 de Black Friday se numara 15 masini, sute de inchirieri de rulote, 1.881 de teste RT-PCR si servicii medicale, 8.8 kg monede si lingouri de aur, 53.000 litri de carburant, 1.220 nopti de cazare.

      Black Friday 2020

      12,4 milioane

      vizitatori

      585,7 milioane

      valoarea produselor comandate

      8.260

      de comenzi
      in primul minut

      54,58%

      comenzi platite cu cardul online

      De Black Friday 2019, au fost la oferta 3.500.000 de produse, iar valoarea celor comandate a depasit 499 de milioane de lei. In oferta au intrat si o serie de produse speciale, precum: un Ferrari GTC 4 Lusso, bilete la concerte si festivaluri, servicii medicale, monede si lingouri de aur, ceasuri si bijuterii de lux, pachete turistice sau bilete de avion. Produsul comandat cel mai rapid la deschiderea ofertei a fost un telefon mobil Samsung Galaxy A10: in 28 de secunde, cele 1000 de bucati au fost deja epuizate. Black Friday 2019 a inregistrat peste 10.8 milioane de vizite, 56.931 de clienti noi si un total de 234 ani, 93 zile si 14 ore petrecute pe site-ul eMAG. In plus fata de anii anteriori, 13.58% dintre comenzile de Black Friday au fost livrate in easybox.

      Black Friday 2019

      10,8 milioane

      vizitatori

      499 milioane

      valoarea produselor comandate

      7.500

      de comenzi
      in primul minut

      86

      de tari din care s-au plasat comenzi

      Pentru Black Friday 2018, au fost incluse in promotie peste 3.000.000 de produse, carora li s-au adaugat oferte speciale de la 6.100 de parteneri din Marketplace. Printre acestea s-au numarat bilete de avion si la festivaluri, pachete turistice, servicii de infrumusetare, ceasuri de lux sau metale pretioase. In topul vanzarilor au intrat electrocasnicele mici, televizoarele, telefoanele, alaturi de produse IT, pentru casa si bricolaj, articole fashion si de ingrijire personala. Pe langa mii de smartwatch-uri si console de jocuri, au fost adaugate in cos masini si sute de mii de anvelope de iarna, precum si alte produse de sezon: freze de zapada, aeroterme, instalatii de brad si jucarii. Black Friday este ziua in care cad recorduri. In 2018, am avut 9.5 milioane de vizite concretizate in 227 ani, 341 zile, 16 ore petrecute de clienti pe site-ul eMAG. Doar in primele cinci secunde numarul de comenzi a fost de 21.170.

      Black Friday 2018

      9,5 milioane

      vizitatori

      227 ani, 341 zile, 16 ore

      timp petrecut pe eMAG.ro

      21,170

      comenzi in
      primele 5 secunde

      3 milioane

      produse

      Pentru Black Friday 2017, au fost incluse peste 2.000.000 de produse in promotie, iar clientii au mai avut la dispozitie si oferte speciale pentru vinerea neagra de la mai mult de 4.000 de parteneri din Marketplace. Vizitatorii au putut alege de la electrocasnice, telefoane mobile, produse pentru casa si copii, imbracaminte si incaltaminte, pana la vouchere pentru bilete de avion, ceasuri si bijuterii de lux, pachete turistice si de servicii medicale, toate cu reduceri atractive. Cele mai cautate categorii de produse au fost produsele pentru casa, electrocasnice mici, telefoane, produse pentru ingrijire personala si fashion. Recordurile Black Friday 2017 la eMAG au fost: „secunda de aur” cu 150 de comenzi si „minutul de aur” cu 3.026 de comenzi.

      Black Friday 2017

      2.000.000

      produse

      4000

      parteneri
      Marketplace

      150

      comenzi in
      „secunda de aur”

      3,026

      comenzi in
      „minutul de aur”

      In Black Friday 2016, clientii au putut cumpara de pe site diamante, bilete la festivaluri de muzica, precum si pachete de energie pentru consumatorii casnici. 1.000 de pachete de furnizare de energie electrica au fost incluse in oferta, cu primele 6 luni gratuite, in parteneriat cu E.ON Energie Romania. Oferta Black Friday la eMAG a inclus peste un milion de produse si a marcat prezenta a peste 2.000 de parteneri din Marketplace cu oferte si reduceri avantajoase. Printre cele mai cumparate produse s-au numarat masinile de spalat, frigiderele si televizoarele, dar clientii au ales sa investeasca si in produse de ingrijire personala, carti, parfumuri si smartwatch-uri.

      Black Friday 2016

      1.000.000

      produse

      2000

      parteneri
      Marketplace

      100

      pachete
      energie electrica

      diamante
      bilete festivaluri

      De Black Friday 2015, clientii au putut cumpara lingouri de aur de la eMAG, pentru prima oara. A fost si o zi a recordurilor: s-a inregistrat cea mai mare comanda facuta vreodata online la eMAG, de 85.590 euro, plasata pentru Range Rover Sport 4.4 Diesel, cu o reducere de peste 20.000 de euro. Printre cele mai vandute produse aflate in oferta Black Friday 2015 s-au regasit atat laptopuri, televizoare, frigidere, cat si anvelope, parfumuri, jucarii si zeci de tone de mancare pentru animale. Anul 2015 a mai marcat o premiera: mobile-ul a depasit desktopul, avand 51% dintre cele 5.579 milioane de vizite de pe site-ul eMAG. De asemenea, timpul total petrecut de vizitatori pe site a insumat 116 ani.

      Black Friday 2015

      85.590

      euro, cea mai mare
      comanda online

      51%

      trafic mobile

      5.579.000

      vizitatori

      lingouri de aur

      • Cum a aparut Black Friday?

      • Pentru multi dintre noi a devenit cel mai asteptat eveniment de shopping al fiecarui an. Privita cu nerabdare de oricine isi doreste o reducere semnificativa pentru produsele dorite, Vinerea Neagra si-a capatat numele pe un fond negativ, din cauza agitatiei si chiar a actelor de violenta pe care le provoca in anii ‘60, in orasul american Philadelphia, cu ocazia inceperii sezonului de cumparaturi pentru Craciun. De la magazine jefuite cu putin timp inainte de ora deschiderii, pana la ambuteiaje si accidente, Black Friday insemna la acel moment disperarea de a obtine produsele dorite.

      • Industria de retail a reactionat si a dat o alta turnura aglomeratiei din magazine, generata de deschiderea sezonului de cumparaturi pentru Craciun. Marile magazine au vazut o oportunitate de a transforma o serie de incidente nefericite intr-un eveniment de care sa se bucure toata lumea si au introdus reduceri, promotii, oferte speciale pentru aceasta ocazie unica. De remarcat este faptul ca multi angajati se invoiau de la munca, invocand tot felul de pretexte, pentru a face o parte din cumparaturile pentru sarbatori cat timp rafturile erau pline si isi puteau alege cele mai bune produse din timp, asigurandu-se ca vor avea pregatite cadourile cele mai potrivite pentru sarbatorile de iarna. Asa s-a transformat Vinerea Neagra intr-un eveniment memorabil si o traditie pentru retaileri: Black Friday a devenit ziua cu cele mai multe reduceri din an, ocazia perfecta de a cumpara din timp produsele dorite, la preturile cele mai avantajoase.

      • Conceptul Black Friday a fost prezentat romanilor de eMAG, in anul 2011. Traditia a fost pastrata in fiecare an, iar clientii din Romania au putut cumpara, de la o editie la alta, produse din ce in ce mai variate, numitorul comun fiind reducerile uimitoare. Nu doar ofertele si reducerile au devenit tot mai atractive, ci si tehnologiile prin care acestea au devenit accesibile clientilor: aplicatia eMAG, plata rapida prin card de debit sau de credit, posibilitatea de a achita in rate fara dobanda sau prin eCREDIT. Pentru a fi la curent cu toate noutatile, in fiecare an, cu putin timp inainte de Black Friday, abonatii la newsletter-ul eMAG primesc un ghid menit sa le faca experienta de cumparare si mai simpla.