Frigider cu doua usi Beko RDNE535E20DZM, 471 l, Dozator apa, Display, Clasa A+, NeoFrost, H 193 cm, Gri Sidef
Se încarcă
Se încarcă
Descriere
Specificatii
Caracteristici generale
Utilizat pentru | Bucatarie |
Caracteristici generale
Tip incastrare | Standard |
Numar usi | 2 |
Tip display | Touchscreen |
Volum net total | 471 l |
Deschidere usa | Dreapta Usi reversibile |
Sistem de racire No Frost | Congelator |
Sistem racire | Neo Frost |
Numar compresoare | 1 |
Culoare | Gri |
Detalii frigider
Volum net frigider | 368 l |
Sistem dezghetare frigider | Automat |
Numar rafturi frigider | 4 |
Numar rafturi usi | 1 |
Compartimente speciale | Compartiment legume & fructe |
Accesorii incluse | Suport pentru sticle |
Material rafturi | Sticla securizata |
Dozator apa | Da |
Detalii congelator
Volum net congelator | 103 l |
Sistem dezghetare congelator | Automat |
Numar compartimente | 2 |
Capacitate de inghet / 24h | 6 Kg |
Caracteristici cheie
Functii | Super congelare Super racire EverFresh+ Zero Grade Zone |
Energie & Performanta
Nivel zgomot | 43 dB |
Clasa energetica potrivit noilor etichete energetice adoptate la nivelul UE | Clasa A |
Consum anual energie | 397 kWh |
Autonomie fara curent | 15 h |
Dimensiuni
Inaltime | 193 cm |
Latime | 70 cm |
Adancime | 69 cm |
Brand: BEKO
eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului. In conformitate cu prevederile OUG 140/2021, produsele beneficiaza de garantie legala de conformitate de 24 de luni, cu exceptia continutului digital sau al serviciilor digitale, in cazul carora garantia legala de conformitate este de 60 de luni, potrivit OUG 141/2021. Prevederile anterior mentionate nu sunt aplicabile in cazul produselor alimentare.
Se încarcă
Se încarcă
Review-uri (252 de review-uri)
Dezamagitor
Adauga comentariu
Nu recomand
Adauga comentariu
Buna ziua. Ne pare rau pentru experienta pe care ati avut-o si va multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si acordam o atentie deosebita tuturor recomandarilor care vin din partea acestora. Pentru a va ajuta in solutionarea problemei va rugam sa ne trimiteti toate aceste detalii despre problema pe care o aveti cu produsul pe adresa de mail: service@beko[punct]ro si unul dintre consultantii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru solutionare.
Echipa Beko
Nu recomand
Adauga comentariu
Buna ziua. Ne pare rau pentru experienta pe care ati avut-o si va multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si acordam o atentie deosebita tuturor recomandarilor care vin din partea acestora. Pentru a va ajuta in solutionarea problemei va rugam sa ne trimiteti toate aceste detalii despre problema pe care o aveti cu produsul pe adresa de mail: service@beko[punct]ro si unul dintre consultantii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru solutionare.
Echipa Beko
Recomand
Adauga comentariu
Nu recomand
Experiență dupa un alt Beko care a ținut 15 ani și mai era bun, dar l-am schimbat pt ca vroiam ceva mai mare. Daca se mai strica in urmatorii ani il arunc si nu mai cumpar produse Beko NICIODATĂ.
Adauga comentariu
Buna ziua. Ne pare rau pentru experienta pe care ati avut-o si va multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si acordam o atentie deosebita tuturor recomandarilor care vin din partea acestora. Pentru a va ajuta in solutionarea problemei va rugam sa ne trimiteti toate aceste detalii despre problema pe care o aveti cu produsul pe adresa de mail: service@beko[punct]ro si unul dintre consultantii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru solutionare.
Echipa Beko
Si noi am patit la fel acum cu afisajul. Asteptam sa vedem cand ne lasa motorul, deja este galagios, in vara a trebuit sa ii schimbam filtrul si sa il incarcam cu freon. Dupa doar 6 ani de la achizitie. Deci Beko iese din lista noastra de electrocasnice.
Nu recomand
Adauga comentariu
Buna ziua. Ne pare rau pentru experienta pe care ati avut-o si va multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si acordam o atentie deosebita tuturor recomandarilor care vin din partea acestora. Pentru a va ajuta in solutionarea problemei va rugam sa ne trimiteti toate aceste detalii despre problema pe care o aveti cu produsul pe adresa de mail: service@beko[punct]ro si unul dintre consultantii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru solutionare.
Echipa Beko
Dezamagire crunta
A murit. La numai 2 ani de la achizitie a pierdut freonul si nu mai ingheata.
De reparat cica aceste frigidere nu se pot repara. Nu se poate accesa traseul pentru a se verifica unde are loc scurgerea. Defect de fabricatie
Depanatorul a spus ca acest model are aceasta problema si de asemenea ca la modelul acesta compresorul este unul chinezesc foarte prost.
Adauga comentariu
Foarte multumit.
Folosit de la achiziție si primire, nu am constatat nimic în neregulă.
Recomand.
Adauga comentariu
Se încarcă
Se încarcă
Intrebarile si raspunsurile clientilor (19 intrebari)
Buna ziua am cumparat acest frigider in urma cu ceva timp si s a rupt garnitura in dreptul deschiderii se poate inlocuii??
Cum procedam in acest caz Editează
Buna ziua. Va rugam sa ne trimiteti toate aceste detalii pe adresa de mail: service@beko[punct]ro si unul dintre consultantii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru solutionare.
Echipa Beko
Editează
Buna seara,
Am achizitonat acest model de frigider, sunt foarte multumita de el, insa acum imi apare o eroare: semnul exclamarii! Si 2°C. Imi puteti spune de la ce poate fi. Multumesc. Editează
Buna ziua. Va rugam sa ne trimiteti un mesaj pe adresa de mail: service@beko[punct]ro cu toate aceste detalii despre problema pe care o aveti cu produsul. Va asiguram ca vom analiza atent informatiile transmise si unul dintre consultantii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru solutionare.
Echipa Beko
Editează
Buna ziua, doresc sa comand acest produs, dar am o nelămurire în privința dimensiunii și poziționării luminii din interiorul frigiderului. Cine m-ar putea ajuta cu un răspuns? Mulțumesc!(am văzut unul în fizic dar era alta culoare, nu știu dacă cel gri are același design interior, deși are același cod de serie) Editează
După ce am revăzut frigiderul in mai multe magazine, am revenit pe pagina produsului și din specificațiile sale, mi se confirma ca îmi lipsește raftul de metal pentru sticle. Cum pot intra in posesia acestuia? Editează
Salut,
Produsul este dotat cu suport metalic pentru sticle, daca nu ai primit acest accesoriu, te rugam sa ne contactezi pe adresa de mail: service@beko[punct]ro pentru a intra in posesia accesoriului lipsa.
Echipa Beko.
Editează
Buna ziua, de o saptamana detinem acest produs, in prima zi, dupa 2 ore de functionare am disparut lumina di interior, pe ecranul cu led-uri niste dungi, frigiderul nu functiona. Scos si repus in priza- fara rezultat, dupa o perioada a reincepun sa mearga, azi face la fel, intreb ce are? Chem sau nu service-ul, multumesc Editează
Buna ziua,
Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre situatia intampinata, pe adresa de mail service@beko[punct]ro sau la numarul de telefon *9010.
Echipa Beko.
Editează
Produsul se aduce pana la usa? Stau la et 6 si treb adus pe scari ca nu intra in lift? In cat timp primesc raspuns ca doresc sa fac comanda, o zi buna va doresc Editează
Da. Mi-a fost adus la usa de catre baietii de la Sameday, etajul 5. Mecanismul a fost 'uns' dupa, nu inainte, fara a exista vreo cerere in acest sens. Editează
Buna ziua. In descriere apare un termostat interior. Produsul cumparat de mine nu il are. Are vreo importanta?
In manual (care este foarte prost tradus) nu exista figura care arata unde se monteaza acei distantieri (care au 1 kg de suruburi). Ma poate ajuta cineva? Multumesc Editează
Buna ziua,
Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre situatia intampinata pe adresa de mail service@beko[punct]ro sau la numarul de telefon *9010, iar unul dintre specialistii nostri va va oferi asistenta tehnica necesara.
Echipa Beko.
Editează
Beko Romania Cont oficial 19 Oct 2023 Editează
Buna ziua. Ne pare rau pentru experienta pe care ati avut-o si va multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si acordam o atentie deosebita tuturor recomandarilor care vin din partea acestora. Pentru a va ajuta in solutionarea problemei va rugam sa ne trimiteti toate aceste detalii despre problema pe care o aveti cu produsul pe adresa de mail: service@beko[punct]ro si unul dintre consultantii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru solutionare.
Echipa Beko