Opinia clientilor:

Vândut și livrat de: Carturesti

3362 Lei

Stoc epuizat
Vezi produse similare in functie de:

Descriere



O carte despre reputatie, impotriva curentului, scrisa dupa aproape 20 de ani de practica in marketing, comunicare si branding. Cazuistica locala unica de marketing si branding, privirea din interior asupra mediului corporatist si antreprenorial romanesc, tonul informal, curajos si nesabuit de onest – toate fac din aceasta carte o experienta intelectuala si emotionala rarisima in peisajul editorial romanesc.

Identitatea si brandingul sunt forme moderne de a adauga valoare lumii – dar nu printr-o masca, ci prin armonizarea competentelor proprii cu interesele comunitatii. Aneta vorbeste in carte despre certitudinile teoretice si practice in constructia de brand, dar si despre semnele de intrebare care ascund viitorul.

***
Viata noastra ar fi mai lucrativa si, in acelasi timp, mai implinita si mai aspirationala, daca am intelege ca, dupa cum brandurile occidentale au ajuns la noi cu mult inainte ca Occidentul sa se instaleze in viata noastra, tot astfel brandurile romanesti sunt cele care vor vesti Occidentului, speram cat mai curand, intrarea noastra in randul lumii. Aneta Bogdan
***
Ce este fascinant in efortul pe care buna mea prietena Aneta Bogdan il face de atatia ani este nu numai staruinta de a crea branduri intr-o tara in care brandurile au fost anihilate vreme de cincizeci de ani, ci si faptul ca o face cu asemenea verva, inteligenta si creativitate. Wally Olins

Specificatii

Caracteristici generale

Gen Business Economie
Subgen Marketing
Autor Aneta Bogdan
An publicare 2011
Editia II
Limba Romana
Format Fizic
ISBN / ISSN 978-973-0-10138-6

Dimensiuni

Numar pagini 280
Dimensiune (mm) 165 x 230

Brand: Brandient

eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului.

Review-uri


5

3 review-uri


Andrei Iordache

27 Mai 2011

Carte foarte buna despre branding

Recomand cartea oricui doreste sa afle mai multe despre branding-ul romanesc si oricui doreste sa intre in publicitate sau branding. Studentilor la marketing (si la ASE in general) le-as pune cartea pe lista de lecturi obligatorii. Intregul pasaj legat de pozitionare este un deliciu. Atat din punct de vedere al utilitatii textului in explicarea conceptului de pozitionare cat si din punct de vedere al structurarii ideilor. Review complet la www.casalot.ro/

PRO::* stilul autentic de scriere * studii de caz locale (Romania) * aspect grafic excelent

Adauga comentariu

lucisty

10 Noi 2011

Cea mai buna carte de mult timp incoa'

Cea mai tare carte a momentului!

PRO:: Cartea se adreseaza tuturor celor interesati de imaginea de ansamblu cu privire la brandingul romanesc cu toate aspectele sale din prezent, observatiile autoarei fiind bine punctate, reprezentand extrapolarea imaginii Romaniei comuniste (cenusii as spune eu) cu vasta experienta personala din domeniu pe care aceasta ni le impartaseste intr-un registru stilistic simplu, concis si plin de continut. Exemplele regasite pe parcursul lucrarii vin sa certifice nenumaratele interactiuni din portofoliul personal pe care autorul ni le istoriseste cu sinceritate, rolul acestora fiind acela de a creiona imaginea de ansamblu a persoanei ce face parte din echipa aflata in spatele povestii de succes caracteristice unui brand. Recomand personal lucrarea de fata cu caldura si incredere!

CONTRA:: -

Adauga comentariu

b0gdan666 24 Mar 2016

Am comandat cartea si am primit-o in 2 zile, felicitari pentru Libris. Am fost interesat de aceasta carte (si) datorita faptului ca lucrez in marketing si am asteptat nerabdator sa imi fie livrata cartea ca sa o pot citi. Tin sa precizez inca de la inceput ca am un mare respect pentru doamna Bogdan, atat pentru dansa ca om cat si pe plan profesional dar cartea mi se pare doar mediocra. Intreaga idee a cartii este cam asa "Lauda-ma gura ca sa iti dau friptura". Este prea stufoasa in detalii, greu de digerat si ii lipseste esentialul.

lucisty

10 Noi 2011

Cea mai buna carte de mult timp incoa

Cea mai tare carte a momentului!

PRO:: Cartea se adreseaza tuturor celor interesati de imaginea de ansamblu cu privire la brandingul romanesc cu toate aspectele sale din prezent, observatiile autoarei fiind bine punctate, reprezentand extrapolarea imaginii Romaniei comuniste (cenusii as spune eu) cu vasta experienta personala din domeniu pe care aceasta ni le impartaseste intr-un registru stilistic simplu, concis si plin de continut. Exemplele regasite pe parcursul lucrarii vin sa certifice nenumaratele interactiuni din portofoliul personal pe care autorul ni le istoriseste cu sinceritate, rolul acestora fiind acela de a creiona imaginea de ansamblu a persoanei ce face parte din echipa aflata in spatele povestii de succes caracteristice unui brand. Recomand personal lucrarea de fata cu caldura si incredere!

Adauga comentariu

Intrebarile si raspunsurile clientilor

Ai nelamuriri?

Pune o intrebare si poti primi raspuns de la comunitate.

image