UPDATE: premiul campaniei Bonux a fost câştigat de Terzea Mirela :-), care a fost contactata pentru a-i oferi toate detaliile.

Puţine secrete au mai rămas de dezvăluit despre detergenţi, despre efectul şi calităţile lor. Ultimii 30 de ani au adus şi o adevărată revoluţie în materie de tehnologie în ceea ce priveşte maşinile de spălat şi ţesăturile noi. Dar au solicitat şi inspiraţia inginerilor chimişti, dacă ne gândim la inovaţia în materie de detergenţi folosiţi pentru spălarea rufelor.

Bonux, spre exemplu, se spune că a fost lansat ca detergent pudră, în anul 1958, în Franţa, de către compania Procter & Gamble, însă un om de marketing a venit cu o idee care, pe lângă succesul ca produs, i-a consacrat şi denumirea. Iniţial se numea Bonus, iar în ambalajul fiecărui detergent era ascuns un mic obiect – o jucărie pentru copii sau un mic obiect de uz casnic. În 1960 a fost redenumit Bonux şi pentru mult timp, în memoria francezilor a fost sinonim cu ideea de produs util dar şi purtător al unei suprize-cadou 🙂 .

Şi pentru că am intrat puţin în pagini de istorie, hai să trecem în revistă o evoluţie a produselor care astăzi ne ajută atât de bine să păstrăm curăţenia şi frumuseţea hainelor. Acum avem la îndemână cam tot ce ne trebuie pentru cele mai delicate sau colorate, albe, pufoase, ba chiar mai pretenţioase, cu mix de nuanţe sau texturi greu de întreţinut, dar progresul a urmat „paşii” următori:

Anii ’50 – apare detergentul pudră pentru spălat manual dar şi pentru maşini de spălat;

Anii ’60 – se lansează soluţiile de prespălare, cele pentru scos pete şi produse pentru moliciunea, parfumarea şi catifelarea ţesăturilor;

Anii ’70 – apar produsele 2 în 1 (detergent  cu balsam), precum şi săpunul lichid;

Anii ’80 – detergenţi pentru spălare cu apă rece şi produse tip pudră, mult mai  concentrate;

Anii ’90 – sunt lansate unul după altul: detergentul gel, balsamul de rufe cu calităţi mult îmbunătăţite, detergentul pudră super concentrat şi detergentul lichid;

Anii 2000 – apar linii de produse biodegradabile şi eco friendly, maşinile de spălat care economisesc apa, detergenţii sub formă de tabletă sau pernuţă “all in one”.

Şi cum până acum ai tot auzit despre calităţile multor produse tip detergent, Bonux îţi propune să profiţi de Campania ce se defăşoară în perioada 19-31 iulie 2016. Astfel, dacă vei achiziţiona de pe emag.ro cel puţin un produs Bonux din cele listate aici pentru această campanie: http://www.emag.ro/rufe—baie/bonux/c , vei putea să încerci calităţile detergenţilor Bonux (sau, dacă deja ştii despre ele, poate ai nevoie de refill) şi, în plus, să participi la o tombolă.

Premiul oferit constă în 12 carduri cadou, fiecare în valoare de 100 de lei, ce pot fi folosite ulterior pentru a cumpăra produse din categoriile:

http://www.emag.ro/rufe—baie/c

http://www.emag.ro/bucatarie—vase/c

http://www.emag.ro/casa—exterior/c

Toate detaliile le poţi gasi în Regulamentul campaniei. Câştigătorul va fi desemnat în termen de 30 de zile lucrătoare de la încheierea campaniei, iar premiul va fi acordat în cadrul unei singure etape de premiere, prin serviciul tragerilasorti.ro.

Ai deci ocazia atât să te convingi de calităţile produselor Bonux, dar şi să câştigi un premiu care îţi va aduce simplu, prin achiziţie online de pe www.emag.ro , detergenţi şi produse de curăţenie pentru întreaga casă.