Opinia clientilor:

Vândut și livrat de:
eMAG
Beneficii:
  • 45 puncte prin cardul eMAG-Raiffeisen detalii

  • Deschiderea coletului la livrare

  • Retur gratuit in 30 de zile detalii

  • Garantie inclusa: detalii

    • Persoane fizice: 24 luni

Alege Dimensiune cadru

2.44999 Lei (- 38% )

1.49998 Lei

In rate: de la 5063 Lei / luna detalii

Ultimele 3 produse
Grabeste-te! Inca persoane se uita acum la acest produs
RESIGILAT

Produs cu urme de folosire si zgarieturi, cu ambalajul original deschis si deteriorat.

1.49998 Lei

Economisesti 17999 Lei

1.31999 Lei

Vândut și livrat de eMAG
Garantie 24 de luni
Retur gratuit in 30 de zile
Rate de la 4491 Lei / luna

Alte oferte (3 oferte)

Product image

Livrare in 4 zile

Vândut și livrat de Pegas
Garantie 24 de luni
14 zile drept de retur

1.99900 Lei

Economisesti 23%

1.53900 Lei

Resigilate

Produs cu urme de folosire si zgarieturi, cu ambalajul original deschis si deteriorat
Vândut și livrat de eMAG
Garantie 24 de luni
Retur gratuit in 30 de zile

1.49998 Lei

Economisesti 17999 Lei

1.31999 Lei

Descriere

Bicicleta Pegas Clasic 2S, Drop Man, 54cm, Bleu Despre bicicleta Clasic 2S Drop

Clasic 2S este bicicleta care te introduce in lumea ciclismului urban si iti pune la dispozitie o maniera de mers pe doua roti cu adevarat senzationala. Clasic 2S continua drumul bicicletelor ”sculptate” pentru viteza.
Clasic in versiunea 2S pastreaza aceeasi forma supla si aceleasi linii agresive, insa vine cu un cadru imbunatatit din Cr-Mo si o gama extinsa de dimensiuni pentru ambele sexe. Geometria este perfect adaptata pentru oras, iar ghidonul de tip ”drop bar” contribuie la o aerodinamica desavarsita. Cadrul din Cr-Mo (aliaj de otel, crom si molibden) are avantajul unei rezistente (stiffness) mai mari combinat cu o reducere a greutatii.

Pentru mersul in oras, am cautat sa pastram totul simplu. Butucul cu 2 viteze integrate de la Sturmey Archer este o solutie potrivita pentru mentenanta minima, manevrabilitate superioara si fiabilitate maxima. Cele doua rapoarte pot fi schimbate printr-o retropedalare superficiala (astfel, nu avem cabluri, maneta de schimbare sau alte repere in plus).
Pe langa aspectul estetic, apropiat bicicletelor de curse pe sosea sau velodrom, Clasic 2S te ”obliga” la o tinuta de drum excelenta si te antreneaza intr-o pozitie specifica atunci cind mergi pe ea, dar in acelsi timp ramai cu senzatia unui confort unic. Daca vorbim de confort, franele au fost plasate langa pipa, asa ca bicicleta se poate controla si din partea dreapta (rectilinie) a ghidonului concomitent cu franarea. De asemenea, am pastrat designul clasic al cadrului (formatul cu doua triunghiuri)

Daca iubesti cultura bicicletelor de oras cu alura sportiva, provenita din cursele pe sosea, atunci Clasic 2S cu ghidon de tip ”drop bar” este alegerea perfecta. Bicicleta, fara prea mare efort, te conduce intr-o lume ideala a sportului pe doua roti prin mediul urban.
Datorita gamei de dimensiuni coroborata cu tipurile de ghidon disponibile (drop bar sau bullhorn), poti sa iti alegi o bicicleta perfect ”croita” pentru tine. Specificul acestor ghidoane, structura lor si pozitia acestora in raport cu tine iti ofera avantaje exponentiale atunci cand vrei sa faci un fitting precis! Tip bicicleta: Cursiera

Este potrivita pentru teren de tip asflat si pentru distante medii (50-250 km).
Sunt biciclete cu anvelope supradimensionate, gandite sa ruleze fara probleme pe suprafata instabila cum ar fi zapada sau nisip. Bicicletele fat bike au fost inventate pentru a fi de folos in special iarna, pe poteci de padure, pentru concursuri in zona Alaska si nu in ultimul rand pentru ture prin desertul din New Mexico. Sunt biciclete foarte versatile capabile sa mearga peste orice teren cum ar fi zapada, nisip, desert, mlastini si noroi. La fel de bune sunt insa atunci cand trebuie sa mearga si pe teren obisnuit offroad. Diametru roata: 28 inch (700x28C)
Este dimensiunea uzuala pentru bicicletele urbane, de oras sau de trekking / touring. Se refera la diametrul exterior, pentru anvelope mai inguste.
Marcajul francez 700 x 28C reprezinta o roata cu diametrul exterior de aproximativ 700 mm, latimea anvelopei de 28mm iar C este standardul francez pentru latime. A este cea mai ingusta valoare, pe cand D cea mai lata. Cadru din Cr-Mo, cu tehnologie double-butted
Cadrul Cr-Mo este rezultatul procesului de fabricare dintre aliaj de otel, crom si molibden. Acest cadru imbunatatit are avantajul unei rezistente (stiffness) mai mari combinat cu o reducere a greutatii. Tip anvelopa: Cursiera, cu talon din sarma
Anvelopa pentru cursiera este foarte usoara, extrem de rapida si umflata la presiuni foarte mari. De asemenea sunt foarte inguste, astfel incat pata de contact cu solul sa fie cat mai mica.

Talon din sarma
Talonul este muchia anvelopei, care formeaza scheletul. Talonul din sarma (otel) in comparatie cu fibrele de aramid (Kevlar), este mai elastic, lucru care ajuta la mentinerea anvelopei pe janta la presiuni mici si viraje bruste. Sistem de franare: Frane mecanice pe janta cu doi pivoti
Marea parte a franelor intalnite pe bicicleta de sosea folosesc frane pe janta cu doi pivoti. Acestia sunt pozitionati pe ambele laterale ale jantei si franeaza foarte rapid si precis, lucru critic atunci cand pedalezi cu viteze mari.
Prin aceste ajustari s-au adus multe imbunatatiri. Franele sunt mai bine fixate pe cadru, o janta descentrata nu le va mai schimba pozitia, datorita faptului ca surubul de prindere nu mai este singurul pivot al franei. Astfel, la nevoie, surubul poate fi strans atat cat este nevoie, pentru a asigura o fixare buna de cadru, daca acesta se slabeste. Tip furca: fixa din otel

Furcile fixe sunt de asemenea potrivite bicicletelor de oras, unde confortul poate fi suplinit prin instalarea unor anvelope mai comode, a unei sei comode sau chiar al unei tije de sa cu amortizor. De asemenea acestea sunt mai usoare decat cele echipate cu amortizor, fiind mai performante la urcare. Tip janta: dubla din aluminiu
Jantele duble, s-au dovedit a fi mai rigide si mai rezistente fata de cele simple, datorita faptului ca sunt compuse din doi pereti. Ele au un perete exterior, cel in care se fixeaza spitele si unul interior, situat intre camera si cel exterior. Alte beneficii pe care janta cu pereti dubli le ofera este diminuarea fortelor de tensionare, atenuarea socurilor si rezistenta sporita la lovituri verticale sau laterale. Componente si caracteristici: Tip: Barbati; Viteze: 2; Dimensiune Roata: 28; Material cadru: CrMo; Cadru: Material CrMo Double Butted, tip wishbone; Furca: Fixa, material otel, brate drepte; Cuvete ghidon: Neco 1" cu filet, semirulment, protectie praf; Tija Ghidon Aluminiu aspect clasic extensie: 60/80 mm, 22,2 x 150 mm; Ghidon Drop bar (tip cursiera), latime 400mm, drop 150mm, dia: 22.5x 25.4mm; Butuc fata Corp aluminiu, ax otel CrMo, protectie praf, 36H; Jante Aluminiu, pereti dubli, 622x14 mm, H=30 mm; Anvelope Kenda Koncept 700x23C; Manete schimbator (schimbare automata prin retropedalare); Schimbator spate Sturmey Archer integrat in butuc; Manete frana Aluminiu, levier 2 degete; Butuc spate Sturmey Archer S2, 2 viteze integrate, 36H; Frane Aluminiu, pivot dual, 41 - 65 mm; Sa Aspect clasic, 273 x 144 mm, 310 grame; Angrenaj Shun aluminiu forjat, 46 dinti, brat 170 mm, BCD 104 mm; Pedale Union, corp aluminiu lustruit / rama otel; Pinioane Sturmey archer 1/2 x 1/8 x 18 dinti. Ghid marimi

Este recomandat ca marimea cadrului pe care o alegeti sa coincida cu inaltimea dvs. O bicicleta cu un cadru potrivit este mai comoda, mai eficienta si mai usor de manevrat.
Alegerea marimii corecte este uneori dificila chiar si pentru biciclistii experimentati.
Ghidul va ofera sfaturi generale privind alegerea marimii de cadru potrivita corespunzatoare cu inaltimea dvs. Recomandari generale Bicicleta trebuie depozitata intr-un loc uscat, ferit de umiditate, la temperatura medie, departe de produse corozive si atmosfera salina; Se recomanda purtarea castii; Recomandam punerea in functiune a bicicletei intr-un atelier/service de biciclete specializat/autorizat. Nu poate fi folosita pe teren off-road (teren accidentat) sau pentru acrobatii. A nu se folosi pentru acrobatii. Pentru a profita de deplasari placute, verificati in mod consecvent cauciucurile, franele si elementele de transmisie.

Specificatii

Caracteristici generale

Sport Ciclism
Tip De oras
Pentru Adulti
Nivel pregatire Incepatori Intermediari Avansati Experti
An model 2019
Tip bicicleta hibrid De oras
Tip sistem lant Single
Tip furca Fixa
Material cadru Aliaj
Material furca Otel
Material spite Inox
Accesorii incluse Pedale
Numar viteze 2
Culoare Bleu
Tip frana Mecanic
Sistem franare U-brake
Caracteristici cheie 1 foaie
Greutate maxima suportata 100 Kg

Dimensiuni

Dimensiune cadru 54 cm
Diametru roata 28 inch
Greutate 10.5 Kg
Latime ghidon 400 mm

Brand: Pegas

Pretul produsului include costul de 0 lei aferent colectarii, tratarii si eliminarii DEEE.

eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului.

Review-uri


4.33

3 review-uri


gabrieloravet

31 Oct 2019

Review scris pentru varianta Alb 54 cm

Bicicletă foarte bună.

O bicicletă excelenta. Prinde viteză mare și este perfectă pentru străzile din oraș și chiar din afara lui(cu condiția să nu fie dealuri ?)
Mai puțin plăcută a fost experiența de după achiziționarea bicicletei, și anume cu service ul. Și vreau să vorbesc strict despre magazinul din strada Vasile Lascar. Povestea începe așa: Am comandat o bicicletă Pegas de la eMag. Bicicleta a venit prin curier, în cutie, 99% asamblată. Avea demontate pedalele, șaua și roata față. Am luat o șurubelniță, am înșurubat piesele și am ieșit la plimbare. După câțiva km am observat un mic joc în ghidon. Știam exact de la ce este, dar nu aveam cheia necesară pt a strânge piulița respectivă, așa că am sunat la magazin pentru a programa o vizită în service și a strânge piulița. De aici incepe dezamăgirea. Din prima, băiatul de la telefon încerca să îmi povestească despre cum îmi voi pierde garanția pentru că am montat singur bicicleta, nu într-un service autorizat. Nu conta că eu îi explicam că bicla a venit montată, eu am pus doar o amărâtă de șa, pedale și roată față. Nu, el vroia să mă facă să înțeleg că adio garanție. Bun, perfect, vreau programare să strâng piulița vieții. Mă programează și ajung la ei. În fața magazinului stăteau 2 băieți jmekerași. Ei se ocupau de treaba de pe acolo. Instant mă întreabă unde am montat bicicleta. Le spun toată povestea, bicicleta a venit montată, doar pedale, roată și blestemata de șa erau separate. "Frate, păi sigur ai stricat ceva și pierzi garanția", a fost răspunsul lor. Le-am spus că sigur nu e nimic stricat, să înșurubeze acolo și totul va fi bine. Vizibil deranjat, unul din ei ia o cheie și face treaba ce trebuia făcută fără niciun fel de comentariu. Totul merge perfect, bicicleta nu bate nu troncăne, deci nu am stricat eu nimic. Concluziile mele: Bicicleta este perfectă, merge superb. Dar cei doi băieți au întors magazinul în timp, cu 40 de ani în urmă, excact ca pe vremea lui Ceaușescu. Mulțumesc pentru răbdarea de a citi tot ce am scris, tovarăși și pretini.:)

Adauga comentariu

Pegas 13 Noi 2019

Buna ziua Gabriel,

Mulțumim fiindcă ai contat pe noi cumpărând acest produs și pentru interesul acordat. Părerea ta ne ajută să îmbunătățim produsele noastre pentru ca tu să ai cea mai bună experiență cu putință și te asigurăm că depunem toate eforturile posibile în acest sens.
Acordăm o importanță capitală feedback-ului primit și încercăm să implementăm constant observațiile utilizatorilor. Dorința noastră este să-ți oferim produse care se află cu mult deasupra standardelor minime impuse în acest domeniu. Nu il ultimul rand ne cerem scuze pentru experienta ta de la magazin si vom lua masurile neceare pentru a evita o astfel de situatie.

Spor la pedalat!

Cu drag,

Echipa Pegas

Mihai Lihatchi

21 Feb 2020

Review scris pentru varianta Verde 58 cm

Perfecta pentru oras mic la campie

Achizitie verificata

Bicicleta este ok mai ales ca aspect. Am facut montarea singur si am descoperit un surubel de sabot lipsa. Cum mai am 3 biciclete o compar cu un raleigh record fixie pe care il am. E mai grea decat fixieul meu. Materialul cadrului nu e chiar la nivelul reynolds 501 dar e ok. Evident franele trebuie reglate putin dar sunt eficiente. Cauciucurile sunt foarte subtiri si ar merge pentru cineva usor. Eu o sa le inlocuiesc cu michelin pro4 endurance 700x28. La fel viteza 1 e ok pe plat dar la primul deal mai serios e de lupta. Viteza a 2 a nu am prea folosit-o. Cred ca ar iesi in fixie interesant. Mecanismul de retopedalare a mers perfect. E bicicleta mea de Călărași deci nu am pretenții. La 1800 ron abia gaseam un cadru cu crmo. Evident am pierdut garantia dar cum in Calarasi nu prea se găsește magazin pegas si eu am depasit de mult 100kg mi se
pare ok. Probabil cicliștii mai usori si mai tineri ar da 5 stele..

LE : Am facut conversia la fixie, am mai pierdut ceva greutate. Raportul 46/18 pare ideal pentru mine pe bicicleta (rulat constant cu aproximativ 26 km/h). Este foarte ok la urcat dealuri si mers fara frana de mana (Doar control din pedale). Cauciucurile initiale le am pastrat dar cred ca ar fi bune doar pe velodrom sau asfalt perfect(deci nu in Calarasi sau orase cu denivelari/strazi in lucru) - recomand 700x28 pentru asa ceva. La fel si roata originala e ok dar mai degraba o voi folosi ca backup pentru ca nu prea folosesc treapta a 2-a (cu 38% mai lunga).

Adauga comentariu

gabriela.stanica

29 Iun 2020

Review scris pentru varianta Bleu 58 cm

Excelent

Achizitie verificata

Nota 10 pentru impachetare si componente. Bicicleta a venit cu toate piesele, a fost usor de asamblat si merge perfect. Recomand 100% 😊

Adauga comentariu

Intrebarile si raspunsurile clientilor


Ai nelamuriri?

Pune o intrebare si poti primi raspuns de la comunitate.

eMAG Marketplace

Creste-ti afacerea!