Vandut de: Carturesti

Alte oferte

Produse similare

Descriere

Simply Better este un manifest pentru oamenii de afaceri de astazi, simplu si la obiect, care atrage atentia asupra fundamentelor, asupra a ceea ce conteaza cu adevarat in dezvoltarea unei afaceri. Barwise si Meehan argumenteaza ca o diferentiere de succes nu consta in oferta de produse unice, ci in categorii de beneficii generice, precum un bun service, livrare la timp si produse de calitate, pe care orice companie le poate oferi. „Secretul” consta in a oferi toate acestea substantial si constant mai bine decat competitorii. Ilustrand acest tip de diferentiere orientata catre client prin exemple reale – luate din experienta a numeroase companii, printre care Toyota, P&G, Hilti, Tesco sau Ryanair, Simply Better propune managerilor un cadru de actiune pe care acestia il pot utiliza ca sa: · Inteleaga ce are de fapt valoare pentru clienti si de ce acestia cumpara marcile pe care le cumpara; · Descopere nevoi de baza inca nesatisfacute, care nu asteapta decat o solutionare eficienta; · Transforme insatisfactia clientilor intr-o imbunatatire a performantelor; · Combine cu succes abordari traditionale in strategie si inovatie cu abordari ce ies din tiparele traditionale in publicitate si comunicare; · Creeze in cadrul companiei o cultura a invatarii, in permanenta receptiva la nevoile in schimbare ale clientilor. A fi unic poate aparea ca o perspectiva interesanta si atragatoare, insa nu este ceea ce va face din afacerea dumneavoastra un succes. Simply Better va arata cum cele mai simple asteptari ale clientilor pot conduce la rezultate extraordinare si de durata. Despre autor Patrick Barwise este profesor de management si marketing la London Business School (LBS). El s-a alaturat corpului profesoral de la LBS in 1976, dupa un inceput de cariera in cadrul companiei IBM. A detinut o serie de pozitii manageriale in cadrul LBS, inclusiv cea de decan al facultatii, director pentru aspectele legate de absolventi, director al London Executive Programme si presedinte al Future Media Research Programme. Barwise mai este implicat si in alte activitati, precum consultanta, cercetare aplicata, dezvoltare manageriala si activitati voluntare. In prezent este consilier pentru cercetarea audientei la Ofcom, noua agentie de reglementare a comunicatiilor din Marea Britanie. Barwise a obtinut o diploma de Master in inginerie economica de la Universitatea Oxford, una de M.B.A. de la LBS si una de doctorat in comportamentul consumatorului de la LBS. Sean Meehan este profesor Martin Hilti de Marketing si Managementul Schimbarii si director al programului de M.B.A. al IMD, Lausanne, Elvetia. Interesul sau in practica managementului orientat catre client s-a cristalizat la inceputul carierei sale in cadrul companiei Arthur Andersen, unde se ocupa de clienti din sectoare diverse precum petrol si gaz, media, vanzarea cu amanuntul si servicii financiare, si la Deloitte & Touche, unde a fost director de marketing. Cercetarea sa din cadrul proiectului de doctorat la LBS asupra managementului orientat catre client a fost apreciata prin acordarea premiului Alden G. Clayton al Institutului de stiinte ale Marketingului si burse de studiu acordate de Consiliul pentru Cercetare Economica si Sociala al Marii Britanii si de catre LBS. De cand s-a alaturat corpului profesoral de la IMD, activitatea lui s-a concentrat in principal asupra catorva aspecte, precum strategia corporatista, orientarea catre client si marketing. Meehana conceput si condus proiecte de dezvoltare manageriala pentru companii precum Credit Suisse, PricewaterhouseCoopers, Caterpillar Overseas S.A., Hilti, MasterCard International, Swiss Re si Toyota. Cercetarea sa continua sa se concentreze asupra naturii si eficientei orientarii de piata si proceselor de creare de valoare pentru consumator Cuprins Prefata Multumiri 1. Diferentierea care conteaza 2. Cum vad de fapt clientii marca dumneavoastra 3. Identificarea beneficiilor generice ale categoriei 4. A inova pentru a conduce piata. Provocari 5. Atentie: Gandirea in cadrul tiparelor traditionale nu functioneaza in publicitate 6. Un mod de gandire orientat catre client 7. Cum sa fiti pur si simplu mai buni Note

Accesorii compatibile

Specificatii

Caracteristici generale

Gen Afaceri Economie
Limba Romana
Subgen Dezvoltare Profesionala
ISBN 973-88365-9-4

Producator: Publica

eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii sau preţul, pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului.

Altii au cumparat si...

Review-uri

Fii primul care scrie un review

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Alti utilizatori au fost interesati si de...

Intrebarile si raspunsurile clientilor

Ai nelamuriri?

Pune o intrebare si poti primi raspuns de la comunitate.