Opinia clientilor:

Vandut de: eMAG

Descriere

Noua carte neagra a firmelor - Klaus Werner, Hans Weiss Denumita de catre mass-media Noua Biblie a adversarilor globalizarii, aceasta carte neagra isi propune sa faca dezvaluiri senzationale despre marile concerne, lovind astfel in punctul lor cel mai sensibil: imaginea. Intr-o perioada in care valoarea unei marci nu mai este data de produsul comercializat, ci de imaginea lui, intr-o perioada in care firmele mari investesc foarte multi bani in publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative. Aici se gasesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald's, Nestle, Procter & Gamble si multe altele. Autorii cartii ofera date despre firme - cifra de afaceri, profit, angajati - dar si acuzatiile care li se aduc. Veti fi surprinsi si revoltati sa aflati ca aceste firme - poate chiar marcile dumneavoastra preferate - isi obtin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finantarea razboaielor si nu in ultimul rand prin distrugerea mediului inconjurator.

Accesorii compatibile

Specificatii

Caracteristici generale

An aparitie 2005
Autor Klaus Werner Hans Weiss
Editura Aquila
Format 14.5 x 21 cm
Gen Business
Limba Romana
Nr. pagini 448
Subgen Economie
Traducator Felicia Voicu
ISBN 9789737140043

Producator: Editura Aquila

eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii sau preţul, pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului.

Altii au cumparat si...

Review-uri

Fii primul care scrie un review

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Alti utilizatori au fost interesati si de...

Intrebarile si raspunsurile clientilor

Ai nelamuriri?

Pune o intrebare si poti primi raspuns de la comunitate.