Favorite
Cosul meu

Trebuie sa fii autentificat pentru a adauga produse

intra in cont
Produsul a fost adaugat in cos
vezi detalii cos
Oferta Produse
eMAG Help
 
Suport 24/7
Contact service
Contact asigurari
Formulare de suport
Showroom-uri

Livrarea comenzilor

eMAG  ›  Info Center  ›  Comenzi si livrare  ›  Livrarea comenzilor

Urmarirea comenzii tale

 

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.

 

urmarire comanda

Daca ai nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul tau, colegii nostri de la Suport clienti 24/7 asteapta sa iti preia apelul in fiecare zi, 24 de ore din 24, la unul dintre numerele: 021 200.52.00 sau 0722.25.00.00.

 

Modificare sau anulare comanda

 

Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la unul dintre numerele: 021 200.52.00 sau 0722.25.00.00. Colegii nostri de la Suport clienti 24/7 vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda. De asemenea, posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila si din contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.

 

 

Modalitati de livrare

 

Cand comanzi de la eMAG, poti alege intre optiunile de livrare de mai jos.

 

Livrare prin curier

Livrarea este gratuita daca valoarea comenzii eMAG depaseste 200 lei. Daca valoarea comenzii este mai mica de 200 lei, costul de livrare este 14.99 lei. Pentru comenzile care contin cel putin un produs din categoria carti si valoarea comenzii este sub 200 de lei, costul de livrare este 9.99 lei.

Costul transportului se refera strict la produsele vandute si livrate de eMAG.

 

Costul si conditiile de livrare pentru produsele vandute de partenerii eMAG Marketplace sunt afisate in pagina partenerului – o poti accesa dand click pe numele acestuia, afisat in pagina produsului.

 

 

 

 

Livrare in aceeasi zi

Daca inregistrezi comanda de luni pana vineri pana in ora 14:30 si vrei sa facem livrarea in Bucuresti, poti opta sa primesti produsele prin curier, in aceeasi zi. Pentru asta, cand inregistrezi comanda trebuie sa bifezi “Vreau livrare azi”. Comanda se va livra in aceeasi zi, in intervalul 16:30 – 21:00.
Poti beneficia de acest serviciu daca alegi sa platesti ramburs, online cu cardul sau prin iTransfer. Daca platesti cu cardul sau prin iTransfer, plata trebuie sa se inregistreze ca sa iti putem livra comanda in aceeasi zi.

 

Doar anumite produse pot fi livrate in ziua inregistrarii comenzii. Acestea sunt semnalizate prin iconita “livrare in aceeasi zi”.
Produsele de mari dimensiuni nu pot fi livrate in ziua inregistrarii comenzii.

 

Costul pentru livrarea comenzii in aceeasi zi este 19 lei, indiferent de valoarea acesteia.

 

Momentan, aceasta optiune de livrare nu este disponibila si pentru localitatile din tara sau pentru comenzile care contin produse vandute de partenerii eMAG Marketplace.

De asemenea, aceasta optiune de livrare nu este disponibila clientilor de tip corporate.

 

Livrare in 2h
Daca te grabesti, putem sa iti livram comanda prin curier chiar si in doua ore. Mai mult, poti sa plasezi comanda la orice ora, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Cand alegi aceasta optiune de livrare, poti plati ramburs sau online cu cardul. Daca platesti cu cardul, odata ce plata este acceptata, pregatim produsele si ti le livram in doua ore.

 

Acest serviciu este disponibil doar pentru o selectie de produse vandute si livrate de eMAG. Produsele de mari dimensiuni nu pot fi livrate in doua ore, nici cele vandute de parteneri eMAG Marketplace.

 

Costul pentru livrarea comenzii in doua ore este 39 lei, indiferent de valoarea acesteia.

 

Momentan acest serviciu este disponibil doar in Bucuresti, nu si pentru localitatile din tara.

 

Ridicare din showroom:
Daca produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc in showroom, le poti ridica imediat.
Daca produsele nu sunt pe stoc in showroom-ul pe care l-ai selectat cand ai inregistrat comanda, te vom anunta pe email sau SMS cand acestea vor ajunge in showroom ca sa treci sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in showroom timp de 7 zile lucratoare. De asemenea, acest termen este tot de 7 zile pentru punctele de livrare eMAG, mai putin la oficiile postale, unde termenul este de 10 zile

 

Exceptie fac electrocasnice mari care, din cauza dimensiunilor, nu pot fi livrate in showroom-urile eMAG.

 

Livrarea in showroom se face gratuit.

 

Daca ai platit deja comanda inainte sa vii sa o ridici (cu cardul online, in rate, prin iTransfer, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele.
Pentru persoanele juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.

 

 

Ridicare de la Posta Romana

Acest serviciu este disponibil pentru Targoviste (Oficiul Postal nr. 4), Buzau (Oficiul Postal nr. 7) si 12 noi puncte din Bucuresti.

 

Când iti poti ridica gratuit produsele comandate

A doua zi, in cazul comenzilor plasate de luni pana vineri, in intervalul orar 00:00 – 17:00

Marti, in cazul comenzilor plasate de vineri, ora 17:00, pana luni, ora 17:00

In momentul in care produsele tale ajung la oficiul postal te vom anunta pe email sau SMS. Te rugam sa le ridici in cel 10 zile lucratoare, altfel ne vor fi inapoiate, iar comanda ta, anulata.

Livrarea produselor eMAG la oficiile Postei Romane se face gratuit.

 

Livrarea produselor vandute de partenerii eMAG Marketplace
Unele produse din site sunt vandute de catre partenerii nostri din eMAG Marketplace. Aceste produse sunt livrate direct de catre partener, prin curier rapid. Costul si conditiile de livrare sunt afisate pe pagina partenerului – o poti accesa dand click pe numele acestuia, afisat in pagina produsului.

 

Daca intr-o comanda ai atat produse eMAG, cat si produse vandute de un partener eMAG Marketplace, acestea vor fi livrate separat – produsele eMAG vor fi livrate de catre unul dintre curierii cu care avem contract, iar produsele partenerului vor fi livrate de catre curierul cu care lucreaza acesta.

 

Produsele eMAG Marketplace nu pot fi livrate in showroom-urile eMAG, in punctele de livrare Flanco, la oficiile Postei Romane si nici nu pot fi ridicate de la sediul partenerului.

 

Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.
Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.

 

 

*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, rate, itransfer, etc) este obligatoriu prezentarea unui act de identitate:

 

- Pentru persoane fizice este necesara prezentarea unui act de identitate
– Pentru persoane juridice este necesara prezentarea unui act de identitate si imputernicire din partea firmei.

 

 

 

 

 

 

 

Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu

Articole similare