Promoțiile săptămânii Resigilate Lichidări de stoc Card Cadou

Garantia produselor

eMAG  ›  Info Center  ›  Garantii si service  ›  Garantia produselor

Toate produsele vandute si livrate de www.eMAG.ro, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Certificatele de garantie ce insotesc produsele pot fi emise direct de producator sau pot fi emise de catre Depanero, partener de service eMAG.

 

-    In cazul certificatelor de garantie emise de producator/distribuitor, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate.
Produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru de service  autorizat va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Conditiile de acordare a garantiilor in acest caz pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.

 

-    In cazul certificatelor de garantie emise de Depanero, iti oferim serviciul “Pick-up & Return” care presupune preluarea si inapoierea produsului  in conditii de gratuitate.
In cazul produselor resigilate, certificatul de garantie este emis doar de catre Depanero. Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte.

 

eMAG Marketplace

 

In cazul produselor achizitionate de la partenerii nostri din eMAG Marketplace, vei primi la livare pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia produselor achizitionate de la partenerii nostri este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.

 

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru de service autorizat va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

 

Daca nu ai primit certificatul de garantie in contul din site sau tiparit te rugam sa ne anunti in cel mult 72 ore de la receptia produsului completand Formularul de sesizari.

 

Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu

Articole similare