Favorite
Cosul meu

Trebuie sa fii autentificat pentru a adauga produse

intra in cont
Produsul a fost adaugat in cos
vezi detalii cos
Oferta Produse
eMAG Help
 
Suport 24/7
Contact service
Contact asigurari
Formulare de suport
Showroom-uri

Garantia Plus

eMAG  ›  Info Center  ›  Garantii si service  ›  Garantia Plus

Ce este Garantia Plus?

Garantia Plus asigura extinderea perioadei de acoperire a garantiei, cu unul sau doi ani peste perioada de garantie standard, oferita de producatori. Garantia Plus se poate achizitiona doar pentru produsele ce au o garantie comerciala cuprinsa intre 12 si 36 de luni. Este un serviciu optional, contra cost, oferit tuturor clientilor eMAG ce achizitioneaza un produs din categoriile desemnate.

 

Cum functioneaza?

Pe toata durata acoperita de Garantia Plus, clientul beneficiaza si de avantajele oferite de Service Expres, care garanteaza tratarea cu prioritate a solicitatilor de service si un termen de rezolvare de 5 zile lucratoare pe perioada acoperita.

 

Perioada si beneficiile asigurate de Garantia Plus acopera toata durata de garantie initiala, la care se adauga unul sau doi ani, in functie de optiunea clientului.
Acest serviciu functioneaza independent fara sa afecteze celelalte servicii standard oferite de catre eMAG, cum ar fi 30 de zile drept de retur sau serviciul de Pick-Up & Return.

 

 

La momentul achizitionarii Garantiei Plus, clientul va plati contravaloarea acesteia conform ofertei de pret afisata pe site-ul eMAG. In urma achizitiei, clientul va primi certificatul de garantie Garantia Plus, in format electronic, pe e-mail, la adresa inregistrata in contul clientului. La cerere, acest certificat se poate tipari intr-un showroom eMAG sau intr-un alt punct de livrare desemnat de eMAG.
Garantia Plus poate fi achizitionata de catre orice client (persoana fizica sau juridica), la momentul cumpararii unui produs nou, indiferent de modalitatea de achizitie: comanda online, comanda telefonica sau comanda in showroom eMAG.
Pe toata durata de acoperire oferita de Garantia Plus transportul produselor tur-retur este asigurat gratuit, la cerere, prin serviciul de Pick-Up & Return.

Garantia Plus poate fi achizitionata si retroactiv, pentru produsele eligibile.
Garantia Plus trebuie achizitionata cu cel putin 3 luni inainte de expirarea garantiei standard a produsului.

Serviciul acopera toate defectele de natura mecanica sau electrica, in conditiile descrise in certificatele de garantie eliberate de producatori si in certificatul Garantia Plus, certificat ce poate fi descarcat de aici. Serviciul se refera doar la produsele pentru care a fost achizitionat, produse ce sunt identificate pe baza de Serial Number, certificat de garantie standard in original (certificatul de garantie al producatorului) si factura de achizitie (copie sau original). Produsul trebuie sa fie in configuratia originala si sa nu fi suferit deteriorari sau interventii neautorizate.
Produsele acoperite de Garantia Plus beneficiaza de un termen de rezolvare in service de 5 zile lucratoare. Acest termen este calculat de la momentul preluarii produsului in unitatea de service desemnata de catre eMAG. In situatia in care reparatia produsului nu este posibila in acest interval, produsul va fi inlocuit cu un produs nou, identic sau similar, cu specificatii si caracteristici de performanta cel putin egale cu cele ale produsului initial. Datorita avansului tehnologic produsul propus pentru inlocuire poate avea un pret mai mic decat cel al produsului initial. Produsul primit pentru inlocuire beneficiaza in continuare de acoperirea Garantia Plus pana la expirarea termenului initial pentru care a fost achizitionat acest serviciu. In situatia in care nici inlocuirea nu este posibila, atunci clientul va primi contravaloarea produsului, la valoarea inregistrata pe factura de achizitie. In acest ultim caz, in care se restituie contravaloarea produsului, efectele serviciului Garantia Plus inceteaza.

 

 

Pentru a beneficia de Garantia Plus, clientul trebuie sa inregistreze solicitarea pentru acest serviciu, prin predarea personala a produsului la service eMAG sau la unitatea de service desemnata de catre eMAG sau completand formularul de aici. In ambele situatii produsul trebuie sa fie insotit obligatoriu de certificatul de garantie standard in original (certificatul de garantie al producatorului) si factura sau facturile de achizitie (copie sau original), facturi pe care trebuie sa apara produsul pentru care se face solicitarea si serviciul Garantia Plus aferent.

 

 

In situatia in care se solicita preluarea nejustificata a produselor in service, eMAG isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de diagnosticare si/sau transport.

 

 

Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea clientului in scris (mail/SMS), in vederea ridicarii produsului.

 

 

eMAG poate transfera obligatiile ce rezulta din onorarea acestui serviciu catre o terta parte, drepturile clientului nefiind afectate in nici un fel de acest lucru.
Serviciul Garantia Plus este asigurat doar pe teritoriul Romaniei.

 

 

Garantia Plus este un serviciu contra cost oferit de catre eMAG.

 

Garantia Plus este in conformitate cu drepturile prevazute de legislatia in vigoare privind protectia consumatorului.

In situatia in care produsul, pentru care s-a achizitionat serviciul Garantia Plus, sufera intr-un interval de 6 luni trei reparatii repetate atunci clientul are dreptul sa solicite inlocuirea produsului. Defectele pentru care se fac reparatiile trebuie sa incadreze in termenii si conditiile certificatului de garantie Garantia Plus.

 Clientul poate renunta la serviciul Garantia Plus si solicita returnarea contravalorii acestuia intr-un termen de 30 de zile calendaristice de la data achizitiei, daca in aceasta perioada nu a beneficiat de acest serviciu. Solicitarea de renuntare trebuie facuta de catre clientul final in scris completand formularul de aici, cel tarziu in a 30-a zi de la data facturarii serviciului Garantia Plus.

 

DOA (produs defect de nou)

In situatia in care produsul pentru care a fost achizitionat serviciul Garantia Plus este defect de nou si se inlocuieste cu un produs identic, produsul primit la schimb beneficiaza de Garantia Plus in aceiasi termeni si conditii. Daca produsul aflat in situatia DOA se storneaza, atunci se va storna si contravaloarea serviciului Garantia Plus aferent.

In cazul in care produsul acoperit de Garantia Plus este revandut sau instrainat catre o terta parte, produsul in cauza beneficiaza in continuare de facilitatile Garantia Plus in aceleasi conditii enumerate mai sus.

Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu

Articole similare