Favorite
Cosul meu

Trebuie sa fii autentificat pentru a adauga produse

intra in cont
Produsul a fost adaugat in cos
vezi detalii cos
Oferta Produse
eMAG Help
 
Suport 24/7
Contact service
Contact asigurari
Formulare de suport
Showroom-uri

eMAG Marketplace

eMAG  ›  Info Center  ›  Informatii generale  ›  eMAG Marketplace

Cum poti deveni seller in platforma eMAG Marketplace
Sistemul eMAG Marketplace este disponibil pentru toti comerciantii care pot oferi o gama consistenta de produse din cel putin o categorie din retail, au experienta si resursele pentru a livra rapid comenzile clientilor si asigura serviciile post-vanzare. Acestia trebuie sa aiba capacitatea sa acopere intreg teritoriul Romaniei.

 

Daca doresti sa devii seller in platforma eMAG Marketplace completeaza aici informatiile despre profilul companiei tale. Dupa ce evaluam si validam profilul, si imediat ce vanzarea produselor tale in eMAG Marketplace va fi posibila, te vom contacta pentru a stabili impreuna detaliile colaborarii.

 

Despre eMAG Marketplace
eMAG Marketplace este sistemul prin care partenerii eMAG isi afiseaza propriile produse pe emag.ro, alaturi de produsele vandute direct de catre eMAG. Clientii pot comanda simultan atat produse eMAG cat si produse din oferta oricarui partener eMAG.

 

Toti partenerii care fac parte din sistemul Marketplace au fost atent selectati si sunt permanent evaluati si monitorizati ca sa putem asigura standardele de calitate cu care sunt obisnuiti clientii eMAG.

 

Fiecare produs de pe emag.ro poarta una dintre aceste etichete:
1.    Produs vandut si livrat de eMAG – produsul este vandut direct de catre compania care detine eMAG, Dante International SA, si este insotit de serviciile dezvoltate de eMAG
2.    Produs vandut si livrat de PartenerX – produsul este vandut de PartenerX, o companie independenta, calificata in sistemul eMAG Marketplace in urma analizarii calitatii serviciilor si produselor pe care le ofera. Cand comanzi un astfel de produs, transmitem comanda ta partenerului si acesta ti-l va livra impreuna cu toate documentele legale.

 

Conditiile comerciale, taxele de livrare, politica si taxele de retur, precum si garantiile produselor pot fi diferite pentru fiecare partener; acestea sunt afisate pe pagina dedicata partenerului. De asemenea, acestea nu sunt aceleasi cu cele care insotesc produsele vandute direct de catre eMAG.

 

Contul de client la eMAG
Ca sa poti comanda produse vandute de catre eMAG si de catre partenerii din eMAG Marketplace, trebuie sa iti creezi cont de client. Din contul de client vei putea urmari foarte usor unde se afla coletul tau care contine produse vandute de catre eMAG.

 

Produsele ofertate de partenerii din eMAG Marketplace pot fi comandate prin toate modalitatile cu care te-ai obisnuit deja: online pe eMAG.ro, telefonic la numerele afisate in pagina produselor sau in showroomurile eMAG.

Procesul de comanda online este cel standard: odata ce ai gasit produsul dorit, apasa pe butonul “Adauga in cos”. La adaugarea produselor in cos, vei fi directionat automat in pagina cosului de cumparaturi, unde ai posibilitatea sa revezi lista produselor, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate. Pentru a mai adauga produse in cos, poti  reveni in magazin.

 

In cosul de cumparaturi, poti avea simultan atat produse vandute si livrate de eMAG, cat si de partenerii din eMAG Marketplace, grupate dupa partenerul care le comercializeaza. Sub fiecare grup de produse vei regasi toate taxele aferente comenzii precum si linkuri catre politicile comerciale ale fiecarei companii partenere.

 

Termene de livrare si stocuri

La fel ca si produsele vandute direct de eMAG, produsele vandute de partenerii din eMAG Marketplace au afisate informatii de stoc in timp real precum si timpul estimat de sosire la destinatie pentru fiecare localitate din Romania, in cazul unei comenzi plasate la momentul afisarii ofertei. Produsele ofertate de partenerii din eMAG Marketplace sunt livrate doar prin intermediul curieratului rapid.

Produsele ofertate de partenerii din eMAG Marketplace pot fi comandate si platite prin urmatoarele metode: card online, ramburs, rate fara dobanda pentru posesorii de card Star BT , BRD Finance MasterCARD, CardAvantaj si OP. Impreuna cu produsele comandate, vei primi facturi corespunzatoare de la fiecare partener din eMAG Marketplace. In cazul in care optezi pentru plata ramburs, vei plati separat fiecare factura in momentul in care ti se livreaza produsele respective, iar plata se va face catre curierul care efectueaza livrarea.

Livrarea produselor achizitionate de la partenerii din eMAG Marketplace se face direct de catre acestia, exclusiv prin curier rapid. Nu se pot face livrari la Showroom-urile eMAG sau la sediul partenerului. Documentele aferente produselor achizitionate de la partenerii nostri (factura, certificat de garantie, etc) sunt livrate de catre partener impreuna cu produsele comandate. Puteti vedea in pagina dedicata fiecaruia dintre partenerii din eMAG Marketplace taxele de livrare si pragurile de gratuitati utilizate.

In cazul in care vei comanda simultan produse de la eMAG si alti parteneri, vei primi cate un colet separat de la eMAG si fiecare partener.

 

Pentru categoria Asigurari – Asigurarea de calatorie este livrata in format digital, prin e-mail – la adresa de pe care a fost inregistrata comanda.

 

Pentru categoria Roviniete – Rovinieta este livrata in format digital, prin e-mail – la adresa de pe care a fost inregistrata comanda.

Pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie vei primi la livrare un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie.

Garantia produselor achizitionate de la partenerii din eMAG Marketplace este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.
Retur produse

 

Partenerii din eMAG Marketplace au obligatia legala sa accepte returul produselor in 14 zile de la livrare dar pot oferi si alte facilitati, acestea fiind specificate in detaliu in pagina dedicata fiecaruia.

Extragarantia de Retur in 30 de zile, Service Pick-Up & Return sau livrarea gratuita sunt servicii specifice eMAG care se aplica doar produselor care sunt marcate ca fiind vandute si livrate de eMAG.

Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu

Articole similare