Promoțiile săptămânii Resigilate Lichidări de stoc Card Cadou

Contact & Relatii clienti

eMAG  ›  Info Center  ›  Informatii generale  ›  Contact & Relatii clienti

Ai o intrebare, o sugestie sau o reclamatie? Contacteaza-ne direct, cum iti este tie mai usor – prin telefon sau e-mail.

 

Echipele noastre de suport sunt pregatite sa iti raspunda prompt si sa iti ofere toate informatiile de care ai nevoie. Iata datele noastre de contact, pe departamente.

 

showroomsViziteaza Showroom-urile noastre

 

Gasesti aici lista completa si datele de contact pentru cele 15 Showroom-uri si Puncte de livrare eMAG.

 

showroomsDate de contact Companie

 

SC DANTE INTERNATIONAL SA

Adresa: Sos. Virtutii 148, Sector 6, Bucuresti

Cod Unic de Inregistrare: 14399840

Registrul Comertului: J40/372/2002

Telefon: 021.200.52.00

Fax: 021.20052.25

 

contactRelatii clienti

 

Program: Luni – Vineri: 8:00 – 20:00; Sambata: 09:00 – 19:00

Telefon: 021 200.52.00; 0722.25.00.00 *Linie telefonica cu tarif normal

 

 

suportInformare  si suport

 

Program: Luni – Vineri: 8:00 – 20:00; Sambata: 09:00 – 19:00

 

Daca ai o intrebare cu privire la o comanda sau un produs, te rugam sa folosesti formularul de intrebari de aici. Vom raspunde in cel mai scurt timp solicitarii tale!

 

contactService – Depanero SRL (partener de service eMAG)

 

Adresa: Soseaua Orhideelor, Nr.27-29, Sector 1, Bucuresti

Program: Luni – Vineri: 09:00 – 20:00; Sambata: 10:00 – 14:00

Telefon: 0742.726.843 (07GARANTIE), *4114 (apelabil doar in retelele mobile)
E-mail: service@depanero.ro

Reclamatii si sesizari service: sesizari@depanero.ro

 

Pentru a trimite un produs in service puteti folosi formularul de reparatie produs de aici.

 

contactVanzari Corporate

 

Adresa: Sos Bucuresti Nord 15-23, Swan Office Park, Windsor Building, Bucuresti

Program: Luni – Vineri: 9:00 – 18:00

Telefon: 021.200.52.10 *Linie telefonica cu tarif normal

E-mail: vanzaricorporate@emag.ro

 

 

suportSesizari si Reclamatii

 

Program: Luni – Vineri: 9:00 – 20:00
Pentru a inregistra o sesizare sau o reclamatie te rugam sa folosesti formularul de aici.

 

*Termenul de solutionare a unei sesizarii este de maxim 30 de zile calendaristice de la data primirii/inregistrarii acesteia la eMAG.

 

suportServiciul de procesare foto

 

Telefon: 0365 42 44 24
E-mail: serviciifoto@emag.ro

 

 

Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu

Articole similare